Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Big Twin

Aloittaja Kokkonen, 02 lokakuu 09, 19:31:17

« edellinen - seuraava »

Tuusulan T-Bone

Ei sitä kymppitonnia tartte yhdessä kesässä ajaa.
Long John Stroker

Tuukka

Mä ainakin ajelen mopolla ihan huvikseni. Ei ole mitään ajokauden kilometri tavoitetta. En ole oikeen koskaan ymmärtänyt tota ajomäärällä patsastelua. Viime kesänä ajelin panshovelilla ehkä jotain 3000km. Mut mä en ookkaan badass hardcore. Jos sataa lähtiessä, mielummin en lähde... :o
C.O.G.

seppo

Jaa offtopikkia pukkaa ja oli sitten pakko jatkaa. Itellä tulee kyllä ajettua kohtuullisesti - kun moottoripyöräkausi alkaa niin ajan sillä sitten kaikki reissut, työt ja vapaa-ajat. Sinne minne perhe menee autolla menen minä pyörällä. Viime kesänä jäi startti taas todella myöhäiseksi, tien päälle pääsi vasta heinäkuun 20:s. Mutta kerkes sitä silti ajaa 9000 km. Vesisade ei ole koskaan haitannut reissuun lähtöä, jos on päätös tehty että reissuun mennään ei sitä mikään keli siirrä tai peru.

Kiwi

Ja ot:n ot:tä, kannattaa lukea HD-miehen seikkailut, tai ainakin se eka ralli. Siinä teille rautapersettä ;D

Ei mun pyörät ainakaan tähänmennessä oo kilometrejä kestänyt, satapiikki viragosta meni kone 3000 km jälkeen ja piti vaihtaa toiseen, sillä lähti sitten kortti ja pääs ajaan vasta seuraavana kesänä, ei oikee huvittanu ajaa ompelukoneella ku oli buelli tallissa. Sitte tuliki kylmä syksy ja jäi ajelut vähälle, buellista toki meni akku alkusyksystä, viimekesänä taasen startti ja remmi. Josko ens kesänä onnistuisin että ees joku pyörä toimis enemmän ku kolme viikkoa 8)

Tuukka

Lainaus käyttäjältä: seppo - 18 tammikuu 12, 19:31:02
Jaa offtopikkia pukkaa ja oli sitten pakko jatkaa. Itellä tulee kyllä ajettua kohtuullisesti - kun moottoripyöräkausi alkaa niin ajan sillä sitten kaikki reissut, työt ja vapaa-ajat. Sinne minne perhe menee autolla menen minä pyörällä. Viime kesänä jäi startti taas todella myöhäiseksi, tien päälle pääsi vasta heinäkuun 20:s. Mutta kerkes sitä silti ajaa 9000 km. Vesisade ei ole koskaan haitannut reissuun lähtöä, jos on päätös tehty että reissuun mennään ei sitä mikään keli siirrä tai peru.

Toiset ajaa paljon ja toiset ei. Tekeekö se vähän ajavasta vähemmän motoristin? Mä en vaan ymmärrä kilsoilla patsastelua. Kyllä jokainen varmaan osaa avata kaasun ja ajaa eteenpäin, jos se siitä kiinni on.
C.O.G.

Hemuli

EI aloiteta tätä "kuka on baikkeri" -keskustelua tällä foorumilla. Pistän tän kohta lukkoon muuten.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Tuukka

Mä voin kyllä myöntää et en taida olla... Mutta asiaan. Taitaa istua myös tuusulan standardeihin? Keula vaikuttaa joustavalta... vaakatasossa. ;D
C.O.G.

Miikka

Ei lisättävää... ;)

spn

Siinäpä vasta hieno sveduchopperi

ma^ko

On siinä ainakin kaunis moottori.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

spn

^
Joo, toi erillinen loota vaan hämää 8)

Tuukka

Toi Miikan laittama fillari on muuten ucc:n Guggen varhaisia tuotoksia. Kaikki piiloon tyyli on ollut jo silloin havaittavissa.
C.O.G.

rodchop

Tossa on ihan törkeen hienot kulan alaputket ! Tahtoo tollaset.
HOG Forever Forever HOG

Hessu

Miikan laittama chopperi on upee. Mutta en ymmärrä ajettujen kilsojen vääntöä.
Eihän siitä ollu missään vaiheessa kyse kuka tsöraa paljon ja kuka ei, vaan onko tsykä rakennettu niin, että se kestää ajamista useamman tuhannen kilsaa.

Niin kuin joskus oon todennu. Näyttelyfillareiden ihmettely on omalla kohdalla menny tylsäksi kun keskityn nykyään enää ainoastaan lokareiden, pakareiden, tankkien oikeaoppisten kiinnitysten tarkasteluun.
Vähän provosoiden. Mun seulaa (vaikka tuskin se ketään kiinnostaa) ei viime vuosina muutaman hyvän svedu sekä suomi tekeleen lisäksi oo läpäissyt kuin pääsääntöisesti kaikki kiinnitykset mitä on valmistanu Spokmotor. Hommasta näkee että tekijä on joskus ajatut niin paljon ja niin kovaa, että kaikki osat on putoillu tielle.

Kunnollisten kiinnitysten teko on vaan erittäin työlästä ja niistä tulee helposti kohloja, mikä ei tietenkään niihin parjattuihin näyttelypyöriin sovi.

janne63