Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Big Twin

Aloittaja Kokkonen, 02 lokakuu 09, 19:31:17

« edellinen - seuraava »

Soikkeli

Ai, soft-tail kaunis? ????
Lisäksi vielä keskitapit sopperissa.
Argh!
C.O.G. 
Lifemember

ma^ko

Kliinihän se on kyllä, nykytyylisuunnan bulkki-tsopperi... toi postilaatikko on edes jotain persoonallisuutta, pyörän rohkein ja positiivisin ratkaisu.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Tuukka

Lainaus käyttäjältä: Soikkeli - 12 tammikuu 12, 18:51:24
Ai, soft-tail kaunis? ????
Lisäksi vielä keskitapit sopperissa.
Argh!
Pitäskö meijän perustaa: youth against rear springs and middle controls. Y.A.R.S.A.M.C.??  ;D
C.O.G.

arvo

eri kuvakulma.UCC on omasta mielestäni pyöräalan ykkönen.

ma^ko

Ai siin on postilootat molemmil puolilla, se on siis baggeri.

Make

Mulle tulee noista UCC:n pyöristä aina sellanen olo että ne on photoshopilla tehtyjä.  :D
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Tony

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 12 tammikuu 12, 22:14:57
Ai siin on postilootat molemmil puolilla, se on siis baggeri.

Veit varpaat suustani :P
Kova on yritys pysyä erossa mielipide asioista, mut nyt on todettava, et noi ei sovi väriltään/muodollaan/olemassa olollaan mitenkään tohon keksintöön

edit. liian nopeasti luettuna väärin ymmärrys.. Fillari mitä hienoin, mut noi laatikot.. ::) tohon sopisi puoli pisarat "lootat" paremmin kuin hyvin

Mr.Horsepower

Eikun joku Talmu takavaloksi lähmmästä traktori kaupasta ::)

kiinitettään siiten sillä reikä nauhalla se takavalo (talmu) tuohon Yyyber siistiin takalaukkuun... Plus... Rekisteri kilpikiin vois laitta reikänauhalla ensiksi kilvenpäälle ja sitien siitä pultata se M10 pulteilla ja helvetin isoilla prkoilla tuohon YYbers siistiin takalaukkuun :D

Itse olen sitä mieltä että chopperit on chopperita eikä matka (laukku) pyöriä :)

laittakaa Vaikka 1 Hyvän näkönen chopperi laukuilla Vaiika katteillakiin... Niih... Se vaan on vähän kuin yhtä totta kuin Joulupukki...
Savolainen Super sankari... VITUIX MÄÄN

Raimo-Raato

Mielipiteeni on että toi ucc keulii rumasti
A.K.A. Rambe

spn

No joo, olen tokikin alkoholin vaikutuksen alaisena, mutta oma viisketsenttiseni.
Mun mielestä tosta UCC:n ( Jope OCC ) tuotoksesta puuttuu sielu. Ainoo särmä koko tsygessä on tosiaankin noi postiloodat. Vitun kliini vehe, vitun siistii kaikki ja varmaan juuri siitä kulmasta ammattilaisen ja ajan kanssa otettu kuva jotta kaikki varmasti on niinku vitun jees. Mua ei vaan sykäytä. Uuuta kalikkaa jupeille, ei paha jos on hilloo ja jos tykkää. Käy ja kukkuu varmaan hyvin.
Puuttuu kaikki saatanan perkeleen manailut ja muut vittumaiset jutut

Tuukka

Noita uuc:n fillareita on kyllä helppo syyttää yli kliinisyydestä. Mutta pitää koittaa tehdä sama perässa ennen kun hirveesti avautuu. Täydellisen viimeistelyn voi tehdä ilman isoa rahaakin jos vaan taitoa ja viitseliäsyyttä löytyy. Harvalta löytyy...
C.O.G.

ma^ko

Miksi ihmeessä se pitäisi koittaa tehdä perässä? Mikä on se määritys, jonka mukaan ylikliini, fotosopilla tehdyltä kuvafakelta tai ei toimivalta laitteelta äkkiä katsottuna vaikuttava verme, on "täydellisesti viimeistelty". Toki tuollainen ylikliini viimeistely vaatii duunia, mutta tuloksesta voinee olla erityisemmin pitämättä vaikkei olisikaan koskaan pyrkinyt tekemään mokomaa, kamalaahan olisi jos mokomast ei pidä ja yrittäis onnistuen... Moni kuitenkin pitää ja ihan ok, ei kaikki pidä samanlaisist jutuis eihän kukaan mitään edes rakentais ku kaikki olis bulkkina valmiiks sitä mallia mist kaikki pitää. Kuulostaa jo fiktionakin kohtuu kamalalta.

Tuukka

En tarkoittanut, että tarvii tehdä samanlainen täydellisyyteen hierottu swedu, jota ei ole edes photoshopattu (ei tarvitse...). Vaan lähinnä vituttaa, kun tuntuu että kaikki kunnolla viimeistellyt pyörät jotka eivät näytä joltain vitun joulukuusilta on paheksuttavia rahamiesten photoshopattuja koristeita. Lähinnä yritin selventää, että kysessä on käsityönä rakennettu äärimmäisen loppuun viety pyörä jota tuskin tarvitsee asetella oikeaan asentoon saadakseen näyttämään hyvältä. itse pyörästä en erityisesti pidä rungossa olevan turhan nivelöinnin takia.
C.O.G.

ma^ko

No, nivelöinti tai ei, niin mä en pidä mistään "SwedishStyle / StockholmStyle" tsopperista, viimeistelytasosta riippumatta. Eli asettelusta/asennosta riippumatta sitä ei saa näyttämään hyvältä.  :P

Nivelöintihän on sinällään plussaa koska mitä useampi nivelkohta sitä enemmänhän on mekaanista hässäkkää joka tietenkin on aina pop.

Tuttu britti totes Stocholm-style show-stoppereist: "Those aren't motorbikes anymore, those are one line of some fucking modern art" mikä ei itseasiassa ole mitenkään huonommin todettu, koska kyllähän noi taideteoksiks on monet laskettavissa helposti.

Kiwi

Ja tämä taide sattuu olemaan ajattoman kaunista.