Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kuvia menneilta ajoilta

Aloittaja Hemuli, 25 syyskuu 09, 09:23:25

« edellinen - seuraava »

sekatyömies

Lainaus käyttäjältä: Make - 02 joulukuu 16, 11:25:40
Kulissit on ok. Tankki ei. Vai onko mulla mennyt Sportin tankin historiasta jotain ohi?  ???

Olisko "old school" meiningillä rakennettu tai siis kuvanoton aikaan "new school" eli käytetty Hummerin tankkia?

http://www.harleyhummerpart.com/OLD/parts/parts-gas-tanks.htm

Liitteenä pari kuvaa taannoin Eskisltunan swapissa olleesta Hummer-tankki yksilöstä
"Ja kattoo taakke kuski meijerin, kun näköö iisiraiderin"
-Rehupiikles-

F.T.F.S

Kultaisella 80-luvulla myös Tuusulan Rusutjärvellä polkupyörän keuloja jatkettiin
samalla tavalla. 24 tuuman haarukkaan 28 tuumasesta jatkot,pultti/mutteri varmistus
niin pystyi jopa keulimaan ;D

shoveltimppa

Kulissit on ok. Tankki ei. Vai onko mulla mennyt Sportin tankin historiasta jotain ohi?  ???

Kun tuota aikansa tuojotteli, niin hiipi ajatus mieleen ettei vaan ois photoshopattu...

F.T.F.S

kyllähän tuo rysty epäilyttävästi kiiltelee.
onneksi neito on jätetty vakio mittoihin :D

Karvanaama

Lainaus käyttäjältä: shoveltimppa - 02 joulukuu 16, 21:25:01
Kulissit on ok. Tankki ei. Vai onko mulla mennyt Sportin tankin historiasta jotain ohi?  ???

Kun tuota aikansa tuojotteli, niin hiipi ajatus mieleen ettei vaan ois photoshopattu...

Mulla on myös hiippaillut tuollaista. Beibestä ei tule varjoa maahan vaikka tankissa on polvesta varjo.
Ohjausakselin alue näyttää kummalta, tai sitte mun silmien taittovika on huonontunut.
Salaliittoteoriaa!!

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: erakko - 02 joulukuu 16, 10:24:33
Sivistynyt arvaus että ihan 50-luvun alusta.

Väitän hienon kulissoinnin tahi fotosoppauksen vieneen sivistyneesti swituileen. Tuo rysty ei ole tuossa asussa viiskytluvun alkupuolella kuvattu... useampikin pyörän detalji sotii ko ajankohtaa vastaan...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Redneck

Lainaus käyttäjältä: sekatyömies - 02 joulukuu 16, 11:36:48
Kulissit on ok. Tankki ei. Vai onko mulla mennyt Sportin tankin historiasta jotain ohi?  ???

Olisko "old school" meiningillä rakennettu tai siis kuvanoton aikaan "new school" eli käytetty Hummerin tankkia?

http://www.harleyhummerpart.com/OLD/parts/parts-gas-tanks.htm

Liitteenä pari kuvaa taannoin Eskisltunan swapissa olleesta Hummer-tankki yksilöstä
Wow ! Tästä Eskilstunan pyörästä  mä pidän. Etupyörä, -haarukka, stonga, pakoputket .. kaikki osuu mun silmään kohdalleen  :P 
Niin on jos siltä näyttää.
Triumph 750 Bonneville 1977

Trikeman

Vaasalaisia rautapäitä 70-luvulta. Pyörät on kuvattu uimahallin tallilta, joka sijaitsi Raastuvankadun mäessä lähellä Vaasan uimahallia. Punainen on Kentsun ja musta Jampan ajokki.

Kiwi

Jes, näitä tänne lisää!

opa

Loistavaa! :o :o :o Lisää Kekkoslandia-historiikkia, jos vaan kuvatuksia jaksatte skannailla!
-Memento mori-

Trikeman

Vaasalaisia alan harrastajia 70-luvun alkupuolelta. Kuvattu kirjastonmontun tallilta.

Merimies-Toni

Mutsi, faija ja BSA joskus 70-luvun alkupuoliskolla.
Pikkuvikoja, heleppo korjata

Tuomo

ettei kuski olis kuitenkin Lee Van Cleef  :D

olisko pyörä nopeuskoekäyttöön ajateltu ja moottori napattu jostain lentovehkeestä, enpä oo moista ennen nähny. Ihan kuin tähtimoottorista olis jätetty jokunen pytty pois.

jukkajänis

Pysähtymistä oo hirveesti mietitty, voimansiirtolinja näyttää hurjalta, olis mielenkiintoista
nähdä kuva toiselta puolelta, kyllä kulkee jos "eturatas" lähes yhtä iso ku taka ::)

Harmi kun ei oo nuorempana kuvannu noita tekniikka / ihmis-kokeiluja mitä broidin
kans maalla puuhailtiin, tuli heti mieleen sellana peltirunkoinen solifer (vrt "pappis")
mihin laitettiin 250cc JAWA ja värkättiin yhtä isot etu ja takaratas ja rosoiselle kevätjäälle
testaan...........

Kiwi

Oisko toi 49 hydra kun on mustat alaputket? Hieno kuva.