Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kuvia menneilta ajoilta

Aloittaja Hemuli, 25 syyskuu 09, 09:23:25

« edellinen - seuraava »

013

Knucklen kannet näyttäs olevan
Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.

Hop Up

Mustalla keulalla on saanut muulloinkin, ainakin Poliisin olympia-Pannut oli tilattu ilman ylimääräistä kiiltoa. Ne siis vuonna 52.

erakko

41-46 tankkimerkit, suorakaiteen malliset astinlaudat jotka ollut viimeisen kerran -39 vuosimallissa.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Kiwi

Kuvahan on tänään otettu, mutta tuo juliste on menneiltä ajoilta. Billy tuon mulle signeerasi joskus oiskohan ollu Jyväskylässä, kenties rompepäivillä. Nyt tuli kaivettua se esiin joten ei muuta kun seinälle suoristumaan:

Hop Up

Kuva Suomen Kuvalehdestä vuodelta 1932 (vai olikohan 1931, Lapuan touhut viittaisivat kieltolain aikaan). V2 konehan tuossa näyttää olevan. Jos silloin niin miksipä ei vaikka ensi talvena?

twinspeed

"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

Trikeman

HD-pakolainen käymässä entisessä kotimaassaan joskus 80-luvun alussa  :o

Poser Ana

+++ paskakuski, mutta ei ammatiltaan +++

Trikeman

Moottoripyöräkilpailut Helsingin velodromilla joskus 40-luvun lopulla.

Trikeman

Startti samoista kisoista.  Myöhemmin 50 - 60 luvulla velolla ajettiin speedwayta. Tosin keskikentän soralla ;D

twinspeed

Hyvän näkösiä nuo varusteet ja kypärät... Isäukko kertoo usein kypäristä, joita käyttivät 50-luvulla, kun ajoivat kilpaa. Hänelläkin oli silloin joku palokunnan kypärä, joka oli aika olematon suojavarusteena. Hurjaa menoa!

No, tässä kuvassa vasta hurjaa menoa onkin. Jousitusta, varusteita, kypärää....  
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

Jack

miten te oikeen liitätte noita kuvia, tai mistä?

ei näy ku liitetiedosto linkki jota voi klikkaa ja sitä kun klikkaa haluukin tallentaa koneelle...ilman foliohattuu..not gonna happen.

Kuvat olis kiva nähdä.

Flatheads!!!

shoveltimppa

Mulla näkyy sekä kuva, että liitetiedoston linkki, selaimena Firefox. Eikö Jack tallentamisen lisäksi ole vaihtoehtoa "Avaa softalla xyz", tosin eipä se taida olla sen parempi vaihtoehto jos epäilee linkin "puhtautta".

Jack

Chrome käytössä ja ei vaihtoehtoo.

Nyt näkyy kuvat....hmm..
Flatheads!!!

Kiwi

Mulla kans Chrome näyttää vaan tän sivun ekan kuvan mutta sit on 3 linkkiä...