Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

minun moottoripyörä

Aloittaja johannes, 25 lokakuu 13, 22:43:22

« edellinen - seuraava »

johannes

No mäkin mietin et joku tollanen juttu siinä on on! Käsittääkseni orkkis keula olisi vähän normaalia leveämpi. Eli onko niitä kolmea eri kokoa sitten?

Toi orkkis on millin pari paksumpi suunnillee..

ma^ko

Yleisesti o narrow-glide, mid-glide ja wide-glide leveydet, kustom-kilkkeinä saa sit vielä lisää leveyksiä.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

johannes

No joo eli tartteekin sit jotail lisäholkkia yms....????

Sillee liikkees sanosivat et olos leveempi keula toi ku iha orkkis... Siis sillo ku ton ostin..

ma^ko

Kyl sul pitäis olla tarpeeks holkkeja, ainaki jos nopeusmittarin pyöritinkin tulee matkaan, eiku sovittelemaan niin et lewvy osuu satulaan ja rengas keulan keskelle.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

johannes

mikä saatana tossa on et noi kuvat pysy prkl!!!!!!!!!!

mut tänään tämmöistä. Tankin ja stongan sovittelua. Raiserit tarvii lisää raisea. Ottaa tankkiin kiinne muute.

Latasin photobucketin kännylle. Katotaa jos nyt kuvat pysyiski näkyvis.

Jack

hän panee suorat raiserit ja kasvattaa pitemmät kädet  ;D
Flatheads!!!

johannes

Lainaus käyttäjältä: Jack - 19 joulukuu 13, 19:43:53
hän panee suorat raiserit ja kasvattaa pitemmät kädet  ;D

eiku ajattelin noihin pistää holkit. Ulkonäöllisesti miellyttävät!

Tossa kun koitin eilen päällä istuskella niin ajoasento tuntu ihan pirun hyvältä. Se on niinku just eikä melkein! Siitä ilostuin!  8)

johannes

Tallissa ei lämmintä niin tossa pakkasilla voinut mitään tehdä. Mutta tällä hetkellä menossa raisereiden raisaus ja tankin kiinnityksen ja bensaletkujen laittelua.. kuviakin sitten taas joskus. Kunhan nyt päätin innoikkaimmille lukioilleni kertoa :)

johannes

Miten toi nyt sitte? Ku stångan paksunnokset ovat leveämmät kuin raiserit. Onko jossain pyörissä noi t-palojen raiseripaikat leveemmälti vai mitenkä? Mikä yleisin tyylisuunta ratkaista tämä? Koska nythä putki on hivenen liian ohut.
No noita raiserin palikoita vähän hiomalla saisi sen pidettyä ohkaisempaakin putkea mutta onko tähän joku muukin kikka3?

Hemuli

Paksunnokset? Tuosta kuvasta nyt ei saa juuri selvää mutta tarkoitatko niitä karhennuksia joiden on tarkoitus osua raisereiden kohdalle? Jos kyse on niistä ja ne ovat liian leveällä niin sulla on todennäköisesti Springer Softailin ohjaustanko siinä kiinni. Se on käytännössä ainoa näistä nykypyöristä joissa raiserit on vakiota leveämmällä.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

johannes

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 19 helmikuu 14, 09:08:29
Paksunnokset? Tuosta kuvasta nyt ei saa juuri selvää mutta tarkoitatko niitä karhennuksia joiden on tarkoitus osua raisereiden kohdalle? Jos kyse on niistä ja ne ovat liian leveällä niin sulla on todennäköisesti Springer Softailin ohjaustanko siinä kiinni. Se on käytännössä ainoa näistä nykypyöristä joissa raiserit on vakiota leveämmällä.

Joo huono kuva. Vasemalla näkyvä ruostekohta on just karhennos. Ja olit oikeassa juuri tuota tarkoitin mistä puhuit.

no mut voihan helvetti! Olisko kellään myydä mulle sopivaa stongaa???

En jaksaisi väliaikaisratkaisuna käyttää tota mun vanhaa.. koska uudet tupet yms..

masala

Jos noi on ne stongat mitkä ostit multa, niin ne on ollu tossa mun pikkulätässä jossa raiserit lähtee sprinkun ylä t-palan sivuilta. Muistaakseni mainitsinkin asiasta kaupankäynnin yhteydessä.
Vedä pari kiekkaa tuukia raiserien kohdalle ni pysyy.
"Jäitä ammeeseen Jepson, herra kylpee pian"

johannes

Lainaus käyttäjältä: masala - 19 helmikuu 14, 16:45:05
Jos noi on ne stongat mitkä ostit multa, niin ne on ollu tossa mun pikkulätässä jossa raiserit lähtee sprinkun ylä t-palan sivuilta. Muistaakseni mainitsinkin asiasta kaupankäynnin yhteydessä.
Vedä pari kiekkaa tuukia raiserien kohdalle ni pysyy.

juu on! Juu sanoit sä sen muistanki. Mut on täa prätkän oston jälkee tullu "muutama" uus juttu vastaan ;) plus myit niin halval et olisin ottanu vaiks koristeeks :)

johannes

Oon niin saatanan huono ottaa kuvii tai selittää mitään. Mikä harmittaa koska ite ainakin tykkään muiden projekteista lukee.
Ens viikolla tarveis valkeakoskel muuttaa niin pyörä vähän jäässä. Vaikka ei ookkaan enää kuin vailla uutta jarruletkua ja vitusti johtojen juottelua. Ja toki loppusäädöt.
Tulinkin viimehetken ratkaisuun, että orkkiskeulan jätin. Ja sellaiseen kompromissiin, että virtalukkoa en toistaiseksi siirrä tohon mittaripaneeliin vaikka se jossain vaihees siihen meneekin. Nyt näyttää könöltä. Mutta täytyy sanoa, että just sellanen tuli kun halusinkin.

johannes

tossa vähän osviittaa tulevasta.