Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

minun moottoripyörä

Aloittaja johannes, 25 lokakuu 13, 22:43:22

« edellinen - seuraava »

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Jake - 27 marraskuu 13, 11:23:54
Tuo värkki ei sovi ilman modaamista sporttiin (mihinkään?) kunnolla.

Savagen kanssa se toimii oikeasti varsin mainiosti, muiden kanssa "vähän" niin ja näin... siis mitä mä olen kokeillut.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

NiLo

LainaaTotta. Mulla vaan se kun ei oo kavereita  Virnistää

Älä ny.. on sulla kavereita. Sä vaan asut niin vitun böndellä täältä junttilasta katsottuna.
Jos sinulla on vasara, kaikki näyttää nauloilta.

johannes

Lainaus käyttäjältä: NiLo - 28 marraskuu 13, 08:28:23

Älä ny.. on sulla kavereita. Sä vaan asut niin vitun böndellä täältä junttilasta katsottuna.

no sitä tarkotin. Ei asu oikee kettää sillee lähel et vois soittaa apuun. Pariin bikeriin tutustunut täällä mutta ovat kiireisiä perheenisiä :/

Jake

Tällanen nostin on kätsy yksinäiselle miehelle/naiselle. Toki vaatii riittävästi "leveetä" runkoa, ettei kippaa. Ja kerrallaan saa ylös vaan toisen pään:

Noi pyörät on optio. Mulla vaan on kahvan päässäkin rulla, niin saa työnneltyä pyörää paikasta toiseen, ilman, että tiputtaa alas välillä.

NiLo

LainaaTällanen nostin on kätsy yksinäiselle miehelle/naiselle. Toki vaatii riittävästi "leveetä" runkoa, ettei kippaa.
Saman tyylisii löytyy motonetist ja bilsust, jollei tykkää ite rakentaa? Johanneksen mopon runko on kapeempi ku toi Jaken kuvassa näkyvä levitetty takahaarukka. (pysyis varmaan pystys ilman seisontajalkaakin ;D)
Hyvin tommosella kuiteski pärjää orkkis rungollakin.
Jos sinulla on vasara, kaikki näyttää nauloilta.

johannes

Lainaus käyttäjältä: NiLo - 29 marraskuu 13, 08:56:56

LainaaTällanen nostin on kätsy yksinäiselle miehelle/naiselle. Toki vaatii riittävästi "leveetä" runkoa, ettei kippaa.
Saman tyylisii löytyy motonetist ja bilsust, jollei tykkää ite rakentaa? Johanneksen mopon runko on kapeempi ku toi Jaken kuvassa näkyvä levitetty takahaarukka. (pysyis varmaan pystys ilman seisontajalkaakin ;D)
Hyvin tommosella kuiteski pärjää orkkis rungollakin.

tilanpuutteeseen vedoten käyn tänään sen kattoon laitettavan taljan ostamassa. sillä pärjää ja ei vie tilaa.

jukkajänis

Lainaus käyttäjältä: johannes - 28 marraskuu 13, 08:45:28

no sitä tarkotin. Ei asu oikee kettää sillee lähel et vois soittaa apuun. Pariin bikeriin tutustunut täällä mutta ovat kiireisiä perheenisiä :/
Vihannes! olen pahoillani, että on kiirus, mutta tärkeintä on, että olet nähnyt valon =)

johannes

Lainaus käyttäjältä: jukka.j.jänis - 29 marraskuu 13, 19:06:23
Lainaus käyttäjältä: johannes - 28 marraskuu 13, 08:45:28
LainaaTotta. Mulla vaan se kun ei oo kavereita  Virnistää

Vihannes! olen pahoillani, että on kiirus, mutta tärkeintä on, että olet nähnyt valon =)

Ei mut tarkoitin yleisesti enkä sua :D Tervakoskelta en tunne kettää edes ei alan harrastajia.
mut vkl lisää kuvia ku pääsen sitä akselia sovittaa!! =)

johannes

pistettääs vähän kuvaa tän päiväisestä. Sain taljan kattoon kiinni ja pukin takahaarukan alle. Kuvissa pyörä pukin välissä ja talja löysällä varmistamassa. ei ainakaan kaadu. Huomenna uus akseli paikkaan ja mittaamaan millaset spacerit tarvii...

toivottavast nyt kuvat suostuis näkyy taas..

ma^ko

Nyt kuvat jopa näkyy, ainaki täl hetkellä...

johannes

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 30 marraskuu 13, 18:49:32
Nyt kuvat jopa näkyy, ainaki täl hetkellä...

huomasin dropboxista tollasen kansion ku public. et jos se vaik auttais ku laitto sinne.
muutan noi muutki kuvat näkyväks ku koneelle meen. yleensä kännyl netis nääs.

mut laitoinki akselin paikoilleen jo ja otin kuvan. Ton verran tarvis spaceria miinus nopeusanturi. koska en varmaan jaksakkaan pistää sitä takarenkaaseen.

Jukka Jänikselle suuret kiitokset akselista!!!!!

ma^ko

Mul o tuohon holkki ja jarrulevylle spaceri tallin hyllyssä.

johannes

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 30 marraskuu 13, 19:19:27
Mul o tuohon holkki ja jarrulevylle spaceri tallin hyllyssä.

PM sent!!!!!!

johannes

vähän päivitystä ennen kuin teen jotain peruuttamatonta.  :D

Kysymys osoitettu ma^kolle mutta muutkin saa vastata niin pistän yleisesti. Alla olevassa kuvassa on se alkuperäinen spaceri navan ja jarrulevyn väliltä ja vieressä uusi mikä pitäisi tuohon saada.

kuten huomaa toisessa reikä on isompi. Se on se uusi spaceri. Nyt kysymys kuuluu kumpi kannattaa laittaa lähemmäs napaa? ja se kummassa isompi reikä niin sen syvennys on vähän pienempi niin jää pari milliä ylös. Eli kandeisko sitä hiota vähän vai jotenkin muuten koneistaa vai häh? Luulin aluksi että on vaan jumissa mutta kyllä siinä joku millin verran eroa on.

mihinköhän noi kuvat häviää....... no tää ainakin nyt näkyy..

ma^ko

Hmnn... sulla siis oli jo spaceri, ei niit kahta pitäis tarvita vai onko sul ollut välileveenä keula välillä et toinen on ohuempi? Kapeessahan ei tartte spaceria lain, leveess paksun spacerin ja midis jotain silt väliltä. Elin käsitykses et sul oli kapeasta leveäksi muunto meneillään. Olake spacerissa on jarrulevyn puolelle ja jos joudut noita pinoamaan niin toisesta(sisemmästä) joutuu olakkeen poistamaan. En kyllä usko että noita oikeasti joudut päällekkäin pinosmaan saadakses jarrulevyn kohdalle etufillarin ollessa keskellä.