Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Ottaa pattiin!

Aloittaja Jack, 09 lokakuu 13, 11:38:49

« edellinen - seuraava »

Das Fette Sau

Lyytinen: Mie kävin eri vaihtoehdot läpi, vaan epäilen että tuo ei ois putsaantunut mutteri-/rumpsuttelumetodilla, ku siellä oli tosiaan jotain valaanrasvaa sisässä nurkissa, niitä sai puhaltaakin vähän aikaa, ei pelkkä ylipyyhkäisy riittäny. Tietty riittävän kovat myrököt nii lähtishän se varmaan. Mie oon sopivasti syltty... eiku myrkkytehtaassa töissä, pitää alottaa jossain välissä tekemään empiiristä tutkimusta mikä myrökkö tepsii parhaiten.

Jake: Niinhän se on. Kyllä se muuten tässä tapauksessa meni, alkuun itseasiassa yllättävän nätisti miun hitsauskokemus huomioiden, mutta oli vähän liikaa vauhtii päällä ku innostun aina nii herkästi ::). Ja ois pitäny pysyä aiemmassa suunnitelmassa että ihan sama miltä näyttää, kuhan toimii, vaan vittu ku yritin ruveta hienostelemaan... No, se on jo taas työn alla, ehkäpä huomenna on kasassa taas jos ehtis verstaalle. Tosin ei ainakaan aiempaa kauniimpi tule olemaan ;D

"Ei tällä silleen kiire oo, mutta miulla on auto käynnissä tuossa pihalla..."

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 09 lokakuu 13, 18:49:19
No, myNETmoto sai justiinsa uuden asiakkaan.

Kuus päivää tilauksesta ja gummit himassa. Hinta puolet Suomen maahantuojan listahinnoista. Joku on hinnoitellut tuotteensa melko typerästi.

Kuriiri saatto vähän ihmetellä, kun tulin takapihalta ottamaan renkaita vastaan verisin käsin, toisessa kirves ja toisessa hirven luu... ;D
Long John Stroker

Jensen

Minuakin ottaa pattiin.. Olen vasten tahtoani pakotettu idioottien seuraan.. 12 vuotta sitten aseellinen pahoinpitely kapakan pihalla. Sitten iso porukka vastassa.. Baarimikko ja kaikki näki mutta ei poliisia soitettu.. Siellä oli vain tyhmiä pikkukylän juntteja ja en ole heitä kaivannut.. Kohtalon ivaa niin aloin näitten todella oikeastikin älykääpiöiden tasoisten tyyppien ääniä kuulla ja 12 vuoteen ei mitään rauhaa ja joskus möykkäävät yli yönkin.

Yrittivät saada minut tappamaan itseni.. Kerran olin noin 2 viikkoa juonut ja erittäin huonossa kunnossa niin se ilkein äpärä alkoi möykätä että nyt Tuomo hirtät itsesi.. >:(

Olipa surkea se maalaus sessio kun koko ajan kun yritin tehdä työtä niin äänet  möykkäsi ja haukkui.. Ne yksinkertaisesti ajaisivat minut tuhoon jos vain antaisin niille valtaa.. Samat äpärät jotka siellä kylän räkälöissä minua oikestikkin kiusasivat ja hakkasivat ja potkivat ja kuristivat ja silmät pippurisuihkuttelivat.

Hauskinta oli se että jos löysin räkälästä jonkun tytön niin ahaps kun kylä huomasi niin psst psst "tyttö riepu älä vain tuon miehen mukaan lähde kun se on ollut mielisairaalassakin ja ei tiedä mitä sinulle tekis ja varmaan raiskais ja tappais tai jotain".

Monta kertaa tämä tapahtui.. Psst psst..Vituttaa kun niihin räkälöihin olen vienyt paljon rahaa ja meni hukkaan joka penni kuin huoran perseeseen.. Varmastikkin ymmärrätte että minua ottaa pattiin.. Kidutusta joutunut sietämään 12 vuotta...

Kokkonen

Joo, Jensen, sulla on varsin hyvä peruste tuohon pattiin ottamiseen. Kyllä minuakin ketuttaisi jos joutuisin itseni tai terveyteni kanssa jatkuvasti kamppailemaan.

Mulla ei olisi varaa valittaa mutta ilmoitan, että TV:n YLE 1 uutisia en jaksa enää katsella enkä iltapäivälehtiä ole lukenut vuosiin. Naamakirjassa en ole ja yleisiä foorumeita koitan välttää.
Näillä eväillä pattiin ottaminen on vähentynyt.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Webmaster

No ottaa joo taas ihan omiksi tarpeiksi.
Tallin taloyhtiö menossa putkiremppaan ja talon isännöitsijä on niin vitun sekaisin, että ei edes itse osaa sanoa koska se homma alkaa. Änkyttää vaan että linjasaneeraus (joka juuri menee koko helvetin tallin katon kautta) alkaa Marras-Joulukuussa, eikä ole kuulemma edes urakoitsijaa valittu.
Aivan käsittämätöntä touhua. Onneksi en ole talon asukas, joka ei ole saanut vielä mitään tietoa siitä, että vedet menee mahdollisesti kohta poikki ehkä puoleksi vuodeksi. Tai mistä mä sen tiedän kuinka kauan se kestää, kun ei ole siitään mitään tietoa.
Talvenajan mopojen rakentelusuunnitelmat meni sit siinä ja nyt vaan kytättään koska pitää lähtee evakkoon. Onneksi nyt edes jotain väliaikais majoitusta on tarjolla mopoille mut ei se paljo lämmitä kun ei niissä pääse taas ropaamaan.
Vitun putkiremppa!

Motomatti

Vai putkiremppaa pukkaa.
Vastaavan kokeneena ensin taloyhtiön isännöitsijä sanoi että tallin (25m x 5m) kaikki tavarat ja hyllyt huomisiltaan mennessä tallin toiselle reunalle pois tieltä. Oli hikinen homma normi työpäivän päätteeksi. Seuraavana päivänä tuli purkumiehet ja perääntyivät saman tien koska havaitsivat että eristeet sisälsivät asbestia. Sitten kuului komento että kaikki tavarat pois tallista mutta ei saa jättää pihaan. Totesimme tallikaverien kanssa että meni vaikeeksi ja neuvottelimme että peitämme tavarat tiiviisti siihen missä ne ovat. Näin toimittiin.

Asbestiryhmä touhusi viikon verran ja imuroi tilan lähtiessään. Sen jälkeen tuli putkimiehet ja tekivät kuukauden röörejään. Pääsimme tallille takaisin ja kanniskelimme tavaroita viikon paikoilleen. Joitakin tavaroita puuttui kuten rosterinen pesuallas ja joitakin sähkötyökaluja. Syyllistäkään ei löytynyt.

Kerettiin olemaan tiloissa kuukauden verran kun taloyhtiöstä tuli ilmoitus että kuukauden päästä pitää olla talli tyhjä koska siihen tulee tilalle putkiasennusfirman varasto joka maksaa enemmän vuokraa kun talliporukka. Silloin otti pattiin.

Don Quijote

Sain syyskuussa monoa duunista ja lähtiessäni lunastin itselleni duunikäytössä olleet läppärin ja älykännykän. Koko sinä aikana kun puhelin oli mulla töissä, ei mitään ongelmia. Heti kun ostin sen omaksi niin eikös se saatana kirvonnut käsistä kulma edellä kivilattiaan. Nyt on sitten näyttö säleinä ja piti hommata parin kympin peruskänny hätävaraksi. Korjauslaskua odotellessa...  >:(

Viikko sitten hajosi tästä lunastetusta läppäristä laturi, uusi piti hommata ja tottakai omaan piikkiin... >:(

Vikalla duuniviikolla mälläsin myös autoni. Korjaus meni toki vakuutukseen, mutta tänään tulikin sitten uusilla alennetuilla bonuksilla ryyditetty vakuutuslasku. Kallista on tämä työttömän elo... >:(

Ei ole uutta duunia löytynyt ja talvikin tekee tuloaan joten hieman ottaa pattiin täälläkin...  >:(
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

ezmo

Lainaus käyttäjältä: Don Quijote - 17 lokakuu 13, 16:29:03
Sain syyskuussa monoa duunista ja lähtiessäni lunastin itselleni duunikäytössä olleet läppärin ja älykännykän. Koko sinä aikana kun puhelin oli mulla töissä, ei mitään ongelmia. Heti kun ostin sen omaksi niin eikös se saatana kirvonnut käsistä kulma edellä kivilattiaan. Nyt on sitten näyttö säleinä ja piti hommata parin kympin peruskänny hätävaraksi. Korjauslaskua odotellessa...  >:(

Viikko sitten hajosi tästä lunastetusta läppäristä laturi, uusi piti hommata ja tottakai omaan piikkiin... >:(

Vikalla duuniviikolla mälläsin myös autoni. Korjaus meni toki vakuutukseen, mutta tänään tulikin sitten uusilla alennetuilla bonuksilla ryyditetty vakuutuslasku. Kallista on tämä työttömän elo... >:(

Ei ole uutta duunia löytynyt ja talvikin tekee tuloaan joten hieman ottaa pattiin täälläkin...  >:(

Vetin hel... Osanottoja, Työpaikat ei oo itsestäänselvyyksiä nyt, ja vielä vähemmän maiden velkataakkojen kasvaessa lähitulevaisuudessa...
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Jack

Kävin saattamassa vanhimman koiramme Kentsun tänään viimeiselle matkalleen.

Ottaa pattiin ja sattuu sydämmeen.

Godspeed, Kentsu.

Otanpa sulle tänään pullon viskiä.
Flatheads!!!

ss454

Kaksi tuttua jo siirtynyt ajasta ikuisuuteen tälle syksylle. Kummallakin vielä nuoret lapset menettivät isänsä ennen aikojaan. On saanut muistella itsekin mites ne kyynelkanavat silmissä toimii.

Jensen

Idioottien iltamat tietoisuudessani jatkuvat.. Joudun sietämään vähämielisten älykääpiöiden mölinää.. Asiat ei enää minua loukkaa mutta kokeilkaapa panna vaikka 2-4 radiota yhtaikaa päälle ja siinä yrittää jotain tehdä..Perkeleesti häiritsee.. Ne haluaisivat että hirteen vetäisin itteni..

Pellon kylän it alan työpaikat jo tiedän.. Toinen mitä ne haluaa on että ne sais kupattua multa rahat jossain kurjassa räkäkuppilassa.. No se ei jäis vittuiluun vaan kun pohjat ja seitsämän kaljaa olisin juonut niin fyysistä väkivaltaa saisin .. Tulevat aina sitten voimanpattejaan näyttämään kun olen toikkona päissä.. Rohkeita.. ;D

Spöke

Nonni, pirteeltä appiukolta napsahti nupista suoni umpeen eilen. Aika hiljasra porukkaa Spöken huushollissa.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Jack

Spöke, ota säkin pullo Whiskyä...

Toivoyyavasti homma lutviutuu. Jos ei, niin tonen pullo wiiskiä..

Jack

ps, mä oon jo ihan gänässä
Flatheads!!!

issakka

Kevyesti ottaa pannuun. Sählypelissä nuori 20v pelikaveri heitti mailan jalkoihin kun pääsin siitä ohi ja olin kahdestaan maalivahdin kanssa. Maila kengän alle ja  jalat alta, Vasen nilkka vääntyi vasemmalle 90 astetta. Siitä ambulanssilla Keskussairaalaan, jossa todettiin että kaikki nilkan kolme luuta paskana. Leikkauksessa joka puolelle nilkkaa titaania. 6 viikkoa saikkua....

Sama kaveri hakkasi keväällä kostona..jostakin .. yhdeltä kaverilta sääriluuhun tomaatin kokoisen patin mailalla. En edes viitsi kysellä kaverilta syytä mailan heittoon, ei ees pyydellyt anteeksi tekosiaan.  Kaverille ei ole annettu kaikkea pääkoppaan. Pääsi just ja just peruskoulun läpi, tunkkaamaalla. Joka viikonloppu kuluu kännätessä. Lihaksetkin on hankittu punttisalilla, kavereiden mukaan aineilla. Lisäksi 14v tuli isäksi, todennäköisesti ei osaa edes käyttää kondomia... Sillä on ihan tarpeeksi rangaistusta omassa elämässään..
Sarolea -29, 2kpl ic 350cc -49, 3kpl ic  m-49, Lambretta ld-125 -52, 2 kpl ic m-56, J635 -57, jytäri

akrapu

Vituttaa se, ettei tämän viestiketjun nimi ole 'Vitutusketju'¨. 'Ottaa pattiin' kuulostaa ruotsalaisten kiroilulta.
- akr