Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Beetle-kypärä

Aloittaja Miska, 10 joulukuu 12, 22:12:07

« edellinen - seuraava »

Miska

En löytänyt sopivaa aihetta ja kun tiedän ihmisten olevan ohutkuoristen kypärien perään, niin aloitetaan sit (jälleen?) yks kypärä ketju lisää.

Eli tänään tuli uusi GKM ja siinä oli mainos erittäin mielenkiintoisesta kypärästä. We are Wandererz on firman nimi ja kypärän on malli nimeltään Beetle.

Tuolta lisää aiheesta: http://wndrz.com/

-Just another guy on the lost highway-

Jack

Jos joku meinaa tuolta hatun tilata, mä voisin ottaa pari bandannaa siinä kyljessä....

Kiitos.  ;D
Flatheads!!!

Kiwi

Hauskan näkönen laitos, tossa vaan tulee taas sama ku muissaki eteen, "ettei ole tarpeeksi pehmustetta" joten ei saa hyväksyntiä. Mut tyyli ennen tarkotusta, niinhän se meni? Kallishan tuo vielä on, Biltwelliltä saa halvemmalla valmiiks flakella kypärän Suomesta mutta niitähän on jo kaikilla...

Hemuli

Ja sitä paitsi toi merkki ja logo on kohtuu nolo plagiaatti Bellin vastaavasta...

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

opa

Niinpä on hassu ilmiö muutenkin tämä valtavaksi paisunut krääsäkauppa "F**k the Factory-teeman" tiimoilla. Ihan tajuttomilla hinnoilla jengi (itsekin olen sortunut) ostaa kaikenlaista kivaa hipsterikamaa... Toista oli -90 luvun alussa, kun Mansesta matkattiin porukalla jopa Loimaalle asti osia haalimaan...  :P
Huom.tämä on huumorimielinen kommentti, oikeesti on hienoa, että pelit ja vermeet on helppo hankkia netin syövereistä,plastiikkia vingauttaen.

t.Opa, vanha pieru
-Memento mori-

Natking

Aihetta sivuten, mistas noita kromattuja natsikyparia oikeen saa ostaa? Floridassa ei tullu vastaan kuin mustia.
Niissahan on aika vahan hyvaksyntia mutta se nyt ei mua juurikaan kiinnosta tassa tapauksessa.
Just trying to be different (like everyone else)

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Natking - 17 joulukuu 12, 01:15:25
Aihetta sivuten, mistas noita kromattuja natsikyparia oikeen saa ostaa? Floridassa ei tullu vastaan kuin mustia.
Niissahan on aika vahan hyvaksyntia mutta se nyt ei mua juurikaan kiinnosta tassa tapauksessa.

Iron Horse Helmetsiltä, Jafrumilta(DOT hyväksytty), ajoittain Luisilta jnejne...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

rokker

Lainaus käyttäjältä: Natking - 17 joulukuu 12, 01:15:25
Leatherheavenilta
If you don't swear while driving then you're not paying attention to the road at all.

taikuri

Tämä on ensimmäinen kerta kun tällä sivustolla lähetän viestin joten katsotaan miten käy.Onko kellään kokemuksia edellämainitusta jafrum-liikkeestä? Tekis mieli tilata sellanen "sotilaskypärä" mut en ole koskaan tilannut mitään Amerikasta. Kaikki vinkit ja neuvot asian tiimoilta otetaan vastaan. Kiitos!

hazzinen

ite oon tuolta ebaysta ostellu nuita amerikaanojen tavaroita, ei siinnä ku maksaa paypallilla ja muistaa että kaikesta ylitte 22 euron arvosesta lähtee tullit pyörimään, joten kun tavara saapuu kekkoslovakian tulliin nii sieltä sitte tulee kuponkia millä maksat verot etukäteen ja sitte tavara saapuu postilla.
RAPPIOTA JA DEKADENSSIÄ. 5.5 volttia

NiLo

Lainaamuistaa että kaikesta ylitte 22 euron arvosesta lähtee tullit pyörimään

Eiks useimmis tavarois homma mee osapuilleen näin että kauppasumma pakkaus- ja lähetyskuluineen +alv 24% + tulli 3,7%.
Jos sinulla on vasara, kaikki näyttää nauloilta.

hazzinen

ka en oo tuohon rosentti-asiaan kyl perehtynny
RAPPIOTA JA DEKADENSSIÄ. 5.5 volttia

ma^ko

Mä olen joskus tilannu Jafrumilt jotain, muutama vuos sitten. Ei ongelmia, tuli FedEx:illä ihan siedettäväs ajassa.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

jsr85