Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Beetle-kypärä

Aloittaja Miska, 10 joulukuu 12, 22:12:07

« edellinen - seuraava »

taikuri

kiitos vastauksista.tämä auttaa huomattavasti  :)

rokker

Tää on kätevä laskuri, jolla voi laskea tulli yms. kulut... Ainakin mun ulkomaanhankinnoissa suht. hyvin paikkansa pitänyt: http://tullau.tuu.fi/
If you don't swear while driving then you're not paying attention to the road at all.

Natking

Lainaus käyttäjältä: Natking - 17 joulukuu 12, 01:15:25
Aihetta sivuten, mistas noita kromattuja natsikyparia oikeen saa ostaa? Floridassa ei tullu vastaan kuin mustia.
Niissahan on aika vahan hyvaksyntia mutta se nyt ei mua juurikaan kiinnosta tassa tapauksessa.
Noni, nyt kun oon yht'akkia ruvennu lakia noudattavaksi kansalaiseksi niin tollanen DOT hyvaksytty potta siis ilman muuta pitaa ihmisella olla.

Tuolta jafrumilta naemma sellasen saa, olisko ketaan kuka haluis samalla sielta jotai muuta??
Pistetaan kimppatilaus sisaan, varmaan muuten menee yhden potan tilaamisella hinta vahan mauttomaksi.
Just trying to be different (like everyone else)

taikuri

minä haluisin sen sotilaskypärän.olisitko millon tekemässä tilausta?

Mopopoika

Onko kukaan ostanut tollaista Beetle kypärää? Millainen on päähän? Pitääkö noi koko luokitukset paikkaansa?

Jotain ohutta ja päässä pysyvää kypärää etsin (Bitwell ja Bandit on testattu). Onko Davidalla jotain ohutta mallia, muuta kuin noita Ohei tyyppisiä?

Onko jollain on tiedossa joku liike mistä kannattaa lähteä katsomaan kypärää?

Natking

Lainaus käyttäjältä: taikuri - 20 huhtikuu 13, 10:54:58
minä haluisin sen sotilaskypärän.olisitko millon tekemässä tilausta?
Maa nyt tiatysti aattelin etta joku muu tekis tilauksen ja maa saisin omani samalla  ;D
Mut oli mulla tahan ajatukseen oikee syykin, oon nyt taas ulkomaan komennuksella niin menee hankalaks jos maa ne tilaan. Sitten kun kamat tulee niin en tiatenkaan oo paikalla ottaas niita vastaan.
Mut jos joku muu siis tilaa niin maa lahden mukaan.
Just trying to be different (like everyone else)

taikuri

nii joo :D ymmärsin väärin.