Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Startiton sportti, hulluuttako?

Aloittaja -väiski-, 12 syyskuu 12, 22:12:12

« edellinen - seuraava »

petejiiii

ameriikan meininkiä vissiin tossa... .l. mankku tosiaan tuottaa sähkön koneelle ei valoille, (mopoissa kai eri juttu) jos haluaa pimeällä mennä, jostain muualta sähköt valoille.

-väiski-

Pitäiskö sitten ihan piruuttaan hoitaa sähköt valoille mummonvanhasta helkamasta pöllityllä dynamolla?  ;D
If it has tits or wheels, it will give you problems.

Jack

mä olen etsinyt pitkään moottoripyörään tehtyä dynamoa. Niitäkin oli joskus viime vuosisadan alkupuolella...
Flatheads!!!

FXD

Lainaus käyttäjältä: -väiski- - 20 syyskuu 12, 20:57:31
Pitäiskö sitten ihan piruuttaan hoitaa sähköt valoille mummonvanhasta helkamasta pöllityllä dynamolla?  ;D

Oliskoha kirkkaat valot 80 vauhdissa? ;D
M-B vikakoodien lukemisia/nollaamisia Kouvolan alueella

Rautahauli

FXEF-81

Spöke

Häh? Kaippa ny valoissa näkee, vaikka moposta ne sammuukin. ;D
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Motomatti

Ledivalot pelastaa.
Bilteman veivattavan "taskulampun" magneetto/akkuyhdistelmä on yllättävän tehokas. Välitys veiville pitää olla melko hidas ettei tule ylilatausta. Jaa mistäkö tiedän. Eräs henkilö teetti pajallani näistä lampuista puretusta elektroniikasta mainostaulun jossa on viisi viiden ledin ryhmää joiden ledit antavat eriaiakaista stobovaloa yhtä aikaa. Sitä ei voi olla huomaamatta. Tosin järjestelmä toimii 12 voltin seinälaturilla eikä veivaamalla.

Polkupyörän napadynamo voisi olla tehokas virtalähde myös. Siihen kumikiekko ympärille ja nojaamaan renkaan syrjään.

Vaikka tämä: http://www.bikestation.fi/shop/elektroniikka/napadynamot/schmidt-napadynamo-son-28-klassik-musta-eloksoitu-32-reikainen

Piese

-väiski-

Hullunhilpeää päivitystä aiheeseen, paketin sain aamulla käsiini.

Aika paljon ollut mutkia matkassa tässäkin aiheessa, toimitus kesti lopulta reilu 2,5kk.

Mukana tuli kaljanviilennin, tarroja yms sälää...  8

hazzinen

muistat sitte laittaa videoo käynnistys rituaaleista, eikä mitää esilämmityksiä vaan pakkasessa  ;D. saahaan semmonen "on tämä työmaa"-tyylinen viteo
RAPPIOTA JA DEKADENSSIÄ. 5.5 volttia

Lexus

Lainaus käyttäjältä: -väiski- - 13 marraskuu 12, 12:14:05

Mukana tuli kaljanviilennin, tarroja yms sälää...  8

Mitä helvettiä te tarinoitte noille myyjille kun irtoaa kaiken maailman ylimääräistä kamaa.
Mä en oo koskaan saanut mitään tarroja tms. Porukka kirjoittelee tarroista ym. mitä sai paketin mukana.
Onkohan mulla väärät nettikaupat  ;D
Army toiletpaper is like Clint Eastwood
- Rough and takes no Shit -

-väiski-

Muista en tiedä, mut ite en ainakaan mitään turhia ole turissut...

mielikuva

Lainaus käyttäjältä: Rautahauli - 21 syyskuu 12, 16:48:40
Kuis liikennevaloissa. ;D

Laittaa sellaiset polkimet kuin tunturissa, niin voi polkea liikennevaloissa....  ;D

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Lexus - 13 marraskuu 12, 20:27:19
Onkohan mulla väärät nettikaupat  ;D

Todennäköisesti... nettikaupoista nimittäin yleensä mitään saa, mut jos suoraan valmistajalt tilaa ni useinkin sapi.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Kiwi

Ei millään jaksa lukea alusta asti, mutta onko täs rojektissa oikeesti tarkotus jättää laturi pois?