Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon tanko

Aloittaja Make, 18 heinäkuu 12, 22:46:40

« edellinen - seuraava »

Make

Ystävämme Ameriikan vastarannalta Tyynenmeren puolelta aloittavat:

Greatest enemy of freedom is satisfied slave

erakko

Kauhian hieno StevenSeagal-kuvio.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Make

HD-miehet ei nakkaa kakkaakaan Chuck Norrisista! Steven Seagal on HD-miehen idoli!

seppo

Lainaus käyttäjältä: Make - 20 heinäkuu 12, 00:11:48
HD-miehet ei nakkaa kakkaakaan Chuck Norrisista! Steven Seagal on HD-miehen idoli!

Juu mutta Steven Seagal elää vain sen takia että Chuck Norris sen sallii.

hapi

Tässä "kierre"tanko
British MCC Vierumäki

Jude

^ aina muodissa.

Tässä parit härskit.

Doobie

Make

Marihuanasavuke se taas täällä poliittisen symboliikan asiantuntijana käryää.

Doobie

Freedom Man... Freedom.

erakko

Mitähän tuolla edellisellä kuvalla on tangon kanssa tekemistä.?
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Jack

oisko doobiella jotain antipatioita?  ;D
Flatheads!!!

Doobie

No vähän...fasistiset symbolit (niinkuin ne länsimaissa tulkitaan) eivät ole mielestäni "magee juttu" vaan raukkisten genreä.

näillä asioilla on historia :,

http://en.wikipedia.org/wiki/Fascist_symbolism

http://en.wikipedia.org/wiki/Nazi_symbolism

En edelleenkään ymmärrä   mitä ¤ varten  noin vastenmielistä juttua sotketaan  tähän  prätkä maailmaan.

Sama koskee talvisotaa, rasismia, väkivaltaa  ja muuta puhkumista.

Tämä on nyt ainoastaan minun mielipiteeni. Ei totuus.

^ aina muodissa.

Make

Sitä kutsutaan perinnerakentamiseksi.

Jack

Juu, doobien kannattas tutustua myös fillarinrakentelu- biker jne genren symboliikkaan.

aika pitkälle toi natzismus symboliikka on mukana nykyään perinteen vuoksi kuten make sanoi.

Ja toiselle ne voi olla vastenmielisiä, toisille ei, vain tapahtunutta, historiaa, jne. Sehän riippuu ihmisen empatian määrästä miten nämä jutut kokee.

Esimerkiks mun mummolassa oli seinällä helevetin iso ja joskus 1800-luvulla kudottu karjalainen ryijy.

Siinäpä oli hakaristejä koristeena, mummu ja vaari oli sit varmaan jotain esinatseja Kalavalasta.

Ja Wikipedian wastaisku
http://en.wikipedia.org/wiki/Swastika
Flatheads!!!

Doobie

Olet oikeassa. En halua riidellä enkä provosoida, vaan herättää keskustelua aiheesta.

Korostan kuitenkin kyseisen symbolin  merkitystä länsimaisessa kulttuurissa 2000 -luvulla, ja tietysti aijemminkin. .

Hakaristin (ainakin kyljellään olevan) symboliikka on kiistaton. En suosittelisi käyttämään tuota esim. pyörä "koristeena" vaikkapa saksanvierailulla.

Historia , jos mikä on kiintoisa aihe!

Symbolit kertovat, tai niiden pitäisi, käyttäjästään.

Se mikä itsestä tuntuu harmittomalta saattaa loukata jotain muuta verisesti. (Rasismi , antisemitismi)

Tässä suhteessa kannattaa miettiä miksi etsii noinkin  arvelluttavia ratkaisuja.  Mehän ei olla varmaan enää kukaan niin tietämättömiä tuon nimenomaisen historian tuntemuksen suhteen.

Saattaahan olla että humanismi ja bikerkulttuuri,( mitä se nyt sitten lieneekään - brotherhoodia) , eivät yksinkertaiseti kohtaa.

(Nuo myös aikaisemmin mainitsemani em. kulttuuriin liittyvät jutut)

Asiaa tarkemmin mietittyäni saatan luopua koko touhusta (jälkimmäisestä) ihan omien elämänarvojeni vuoksi.