Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon tanko

Aloittaja Make, 18 heinäkuu 12, 22:46:40

« edellinen - seuraava »

Rezi

Lainaus käyttäjältä: erakko - 21 heinäkuu 12, 21:44:46
Mä oon kans miettiny et millaisia nuo taivasta kohti sohoittavat on ajaa, eli voi vähä ranteille olla vaikea.
Ei kai se nyt niin hirveän hankalaa voi olla. Ollaanhan tässä ajomukavuudessa liisitty choppereiden kanssa ennenkin ;D

Makean näköistä meno tuollaisella tangolla kyllä on

flhx

R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Hemuli

Ton täytyy olla vitun kestävää terästä ;D.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Mauni

Pehmeän muotoinen.. ei paha putkikaan.

Make

Mun täytyy vaan ite vääntää näytiks sellanen minkä kuvan oon joskus nähny. Kun en löydä sitä kuvaa enää  ;D
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Make

Löysinpäs. Facebookista nappasin.

Greatest enemy of freedom is satisfied slave

callahan

Miun mielestä varsinkin tuo Juden ekalla sivulla laittama ylempi kuva kertoo nimenomaan siitä Perinnerakentamisesta. Jo aikojen alussa urheat soturit ja ryhmittymien urokset hakivat riistaa-ruokaa laumoilleen.
Kyllä minusta vaan tuo Alppi-jääkärin näköinen jannu vitjassaan ja puuvillapaidassaan on nimenomaan kuvanut tuossa kötöstyksessään sitä perinteikästä kättentyötä, metästystä. Tulee mieleen Saksanhirven sarvipiikistö. Jälkimmäisen kuvan pyörässä myös miehekäs sivujalka runsahkon maavaran vuoksi (oman topikin paikka ?)
:)  Hienot ne on ! Ja Steven Seagal on kova jätkä- myös elokuvissa  ;D ;D
- In MMAF we trust -

Jude

Fuck this, let´s ride.

trumpetti

voi ristus ompa tylyt sarvet

Rezi

Helppo tapa tehdä kustom. Osta rautakaupasta kolme metriä putkea, väännä siitä överitörkeä stonga ja pulttaa vakiopyörään.
Ai niin, ei se niin helppoa ollutkaan. Joutuu jumppaamaan uudet vaijerit. ;D

Jezuz

leafhill

1 7/16 craftsman 1 1/2 ...tai sinnepäin.

kuvaa klikkaamalla lisää kuvia

JPP

Ilman tuota avaimen pätkää ois ihan jees.

Hemuli

Ihan hauska idea. Noi kiintarit vaan tuppaa olemaan aika huonosti hitsautuvaa tavaraa. Voi rapsahtaa otsikkoon jossain vaiheessa kun tärisee saumasta poikki ;)
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957