Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Moulinex XLCH

Aloittaja Smokie, 17 toukokuu 09, 11:28:02

« edellinen - seuraava »

Smokie

Oho! Oliko siitä tekstiä?

mirka

Kuvatekstissä  tais lukea, että suomalainen ahdettu harley kiinnosti alueella tai jotain muuta vastaavaa. . .

Smokie

No sieltä se Kokkosen ennustama lehtijuttu sitten tuli :P

Pyörähän meni tuusan paskan muusiksi ja osat läksi koneistamolle. Sittemmin yritän pysyä nahoissani, pyörä- ja etenkin ahtoholisti kun olen!!

Päivän top score on muuten 189hp / 160nm / 0.4bar. Joka poijalla pitäis olla tälläinen pyörä!

Kokkonen

Ei tuohon suuria ennustajan lahjoja tarvittu... ;D
Mino, Japanin Vibes Magazinesta lupas lähettää mulle lehden jossa on tarinaa Superista. Teksistähän mä en ymmärrä mitään, mutta kattellaan kuvia. Jos ennustan taas oikein, niin Moulinex tulee olla ko aviisin sivuilla. Jos näin on, sit voinkin jo alkaa tienaamaan ennustajaukkona  ;D
Ja kun jamahan, kawan ja hondan tehtaat näkee sen kuvan niin parin vuoden päästä on myynnissä mekaanisesti ahdettua dragstaria, drifteriä, shadovia :D :D

Tuo päivän toppi ei sit tullukaan Moulinexillä... :)
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Smokie

Eipä tullut, se ottaa vielä pahasti lukua. Osia odotellessa oon onnistunut sekoilemaan jo 2 pyörää ihan pieniksi atomeiksi ::) Japsirautaa, eipä niistä sen kummempia.. Kaikkea sitä suruunsa tekee ;D

Harmittaa kyllä että tuo kosahti, mieluiten olisin hajottanut sen tien päälle täydessä laukassa. Toisaalta näin jälkikäteen on helppo viisastella, olishan tuon nyt pitänyt tietää :-X Olis pitänyt tajuta tarttua niihin venttiiliongelmiin ajoissa.

Ilmoittele mitä japsit on lehteensä saanut. Pitäisin kyllä aika outona jos tuo sieltä löytyis, tai mistäs sitä japseista tietää. Jos se sinne päätyy niin lupaan kyllä rakentaa Mad Max polvisaranan ;D

Kokkonen

"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Hemuli

Ja tuttuja pyöriä taustalla ;D ...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Smokie

Jarppikin oli päässyt V8 magazineen!

Näin niinkuin ohimennen, valkkasin uusiksi venoiksi Kibblewhitet. Ne tais olla liian hienot tai jostain muusta syystä kannet jäi koneistamoon. Harmi juttu kun tarkoitus oli laittaa härveli nopeasti takaisin tien päälle. Crazy horse speed shop lupas rakentaa uudet kannet tuliuusista -69 kansista mutta passasin tarjouksen siksi koska ne kannet ko. koneistamo on ameriikoissa ja kiire vaivaa. Pöh, jos olisin ottanut ne heti niin ne olis ollut mulla jo viikko sitten >:( Noh, homma etenee normaalisti eli osat kerää konepajahilsettä, minä ruuvaan kaverin pojan minicrossimopoa ja turbojapsi makaa osina odottaen lauantain kiihdytyskisoja eikä kukaan ehdi ruuvaamaan sitä >:(

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Smokie - 08 heinäkuu 09, 20:12:06...Crazy horse speed shop lupas rakentaa uudet kannet tuliuusista -69 kansista mutta passasin tarjouksen siksi koska ne kannet ko. koneistamo on ameriikoissa ja kiire vaivaa...

Se mitä olen Uncle Frankin tekemiä kansia nähnyt niin ovat sitten viimosen päälle, joskus kun ostan taas kannet jenkeistä niin tekisi mieli käyttää ne Floridan kautta...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Smokie

Yritin soittaakkin sille mutta sillä oli vissiin menossa se "evils of life" kausi. Sekin pännii, olis voinut lähteä asiat rullaamaan. Mutta onhan tässä vielä päiviä ja allakasta saa uusia ;D

Oliko tuolla sakemannien sivuilla muuten mitään jutuntynkää?

Raimo-Raato

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 08 heinäkuu 09, 20:20:54
Lainaus käyttäjältä: Smokie - 08 heinäkuu 09, 20:12:06...Crazy horse speed shop lupas rakentaa uudet kannet tuliuusista -69 kansista mutta passasin tarjouksen siksi koska ne kannet ko. koneistamo on ameriikoissa ja kiire vaivaa...

Se mitä olen Uncle Frankin tekemiä kansia nähnyt niin ovat sitten viimosen päälle, joskus kun ostan taas kannet jenkeistä niin tekisi mieli käyttää ne Floridan kautta...

Noh heittäkääpä hintahaitaria paljonko kansien muokkaus tuolla maksais? Ihan mielenkiinnosta vaan. Itselle eka ajatus on että täytyy olla pirun kallista...
A.K.A. Rambe

Kokkonen

Lainaus käyttäjältä: Smokie - 08 heinäkuu 09, 21:47:09
Oliko tuolla sakemannien sivuilla muuten mitään jutuntynkää?

Ei siinä ole kuin etusivulla lyhyt maininta Superista, kuvissa ei ole teksejä. En ole vielä löytänyt mitään reportaasia Saksalaista alan lehdistäkään. Mut tarkkaillaan....
Tom W

Smokie

Lievää edistymistä.. Hain viimein osat koneistamolta. Meinasi pudota silmät päästä, eipä meinannut enää samaksi kanneksi uskoa.

Nokista ylöspäin kaikki meni uusiksi, eiköhän näillä eväillä taas hetki pötpötellä. Ensalkuun olis suunnitelma koota pyörä normaaliin asuunsa ja ajella sisäänajoa minkä malttaa. Kunhan vain ehtisi ennen lumia, on vähän muutkin lelut levällään >:(

Pitänee vielä mainita että pitkä viivytys johtui diilerien sekoilusta ja loppumetreillä omasta saamattomuudesta... Isot kiitokset Velille, kyllä tuli hyvännäköiset osat.

Kokkonen

On sievät!
Sulla on kans tuo kiilto pyörässä enempi sisäpuolella ;D

(edit: ässä lisätty  :-[)
Tom W

Smokie

Sulta matkitut osat :D

Tuosta anti-kiillosta, jenkkifoorumin "million miles of road grime" kommentti vähän huvitti. Mulla on niin kiire ettei tuollaisia määriä ehdi ajaa joten pitää vähän laittaa vipinää touhuun. Würth hammasratasvaseliinia (=mustaa sprayvaseliinia) pintaan ja lenkki hiekkatiellä, johan on sotkua monenmoosta ;D