Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Talleissa tapahtuu. Kuvia Finnbikerssilaisten projektipyöristä.

Aloittaja Kiwi, 23 joulukuu 11, 17:17:09

« edellinen - seuraava »

nostokurki

Alkaisi olla ajokelejä vaille. Keulan pellit vaihtui mustiin ja lampuksi tuli daymaker. Peileiksi vaihtui sportsterin kromipeilit ja tupeiksi Avonit.



Myös katteeseen tuli tehtyä pikakiinnikkeet sekä itse katteelle että sähköille. Ja ojaanajovaloihin lediä totta kai. (kuvassa vielä vanhat keulapellit paikoillaan)

-99 fat boy evo, -08 xl883

twinspeed

#2776
Sain vihdoin pyörän kasaan...Uudet Cometicin .030" kansitiivisteet ja Cobran putki. Putki on aika tiivis paketti. Hyvin kyllä paikalleen sopii; ei tartte viritellä uusia tukia tms. Ja kyllä tuntuu persdynossa hengittävän yläkierroksilla vapaammin. Persdyno nyt on mitä on, mutta ykköselta kakkoselle vaihtaessa etupää kevenee yllättävän helposti.

Seuraavaksi pitääs kai laittaa S&S:n tai Mikunin kaasaria.


(Tässä tosi huonolaatuinen kuva)
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

Jack

Kyllähän CV'n pitäs riittää pitkälle.... mitäs muuta koneelle tehty? Vai pitääkö kaasari vaihtaa koska niin kuuluu tehdä?

Flatheads!!!

twinspeed

Kyllä kait se CV ihan hyvin toimii, vaikka hiukan ehkä paremman maximitehon vois 45 millisellä mikunilla saada. No, en mä minkään tavotetehon perässä ole... ajatus kaasarista vaan heräs, kun  katselin imusarjaa ja sitä että CV:n kurkussa on se imupuolen kapein kohta

Tossa on -03 Buell XB:n kannet (hituset siistityt kanavat), Hammer performancen impact 560 nokat ja sytkä. Nyt sitten vielä se Cobran 2:1 putki.
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

Kiwi

Niin no se on ihan hyvä että kaasarin venturi on se ohuin kohta, samoin se on siinä mikunissa. Mikä on imukanavan virtaus?

twinspeed

Ei näin pienillä muutoksilla kande viirtauspenkkiin mennä, varsinkin kun tällä hetkellä käytössä on minimaalinen budjetti. Parannukset on lähinnä pintojen kohdalleen fiilaamista ja sen sellasta. Katsotaan jos kesällä sais mopon penkitettyä.

Eilen pamahti moposta puola. Tiedoksi kaikille, joilla on ULTIMA sytkäpaketti. Paketin puola on paska! On hajonnut muillakin varsin lyhyen käyttöajan jälkeen. Mulla tuo puola on aiheuttanut nykimistä ennenkin, jonka oletin silloin johtuvan kaasarista. Kaasarissa ei taida olla mitään vikaa, puolasta vika kaikki.... Vakiopuolalla kone käy tosi tasasesti. 

Laitoin siis stokkipuolan paikoilleen ja sytytyksen dual fire asentoon. Ja sen jälkee mopo on toiminut tosi tasaisesti. Aika äänekkäästi tosin, tuon Cobra putken kanssa.
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

Roadrunner

#2781
Tein rungosta öljysäiliön.
Tilavuus n. 4L
Tuo kuva menee koko ajan kyljelleen...


JSmedby

Lainaus käyttäjältä: Roadrunner - 03 huhtikuu 19, 08:02:34
Tein rungosta öljysäiliön.
Tilavuus n. 4L
Tuo kuva menee koko ajan kyljelleen...



Tällaista tykkään! Kaikki mainstreamista poikkeava on mukavaa luettavaa. (puhun nyt siis rakentelusta...;D. )

Enok

Ollut vilkas viikonloppu keskeisessä Suomessa.
Sain kuitenkin ilmanpuhdistimen valmistettua.
K.


Jensen




         Tämmösen romun duunannut. Alunperin GPZ 1100 1985. Runko on ihan orkkis mutta pellit olen vaihtanut. Harley aftermarket kiinalaisten tekemä tankki missä por 15. Gorbin sporster satula. Omatekoiset korotetut sarvet. Pakosarjan olen muuttanut 4/1 ja Yamamoto vaimennin. Ruiskun sijalle kaasarit GPZ 900 pyörästä jotka olen levittänyt. Mönkijästä otin lampun. Softailin ankanpyrstö. Bilteman peilit joista näkee hyvin.

          Uudet kumit ja hammasrattaat ja ketjut. Starttiin olen vaihtanut hiilisillan. Vapaakytkimeen uudet kuulat ja jouset. Candy punainen stripeillä ja tarroilla.

          Tänä keväänä paska ei enää käynyt kuin yhdellä mukilla ja venttiilin välykset oli 5/8 alle alarajan. Jakoketjun kiristin korkkasi ja yksi imuvena suijui ja sen vaihdoin ja säädin venat. Nyt toimii ok ja odottaa kettingin liitosta kun vanha on monta kertaa avattu ja koottu niin en luota sen lukkosokkaan. Lämpimiä odotellessa.

Jack

Kaivelin ketjua, ja huomasin, että joskus lupailin laitella -47 Chieffistä jotain projektijuttua, no sehän on jääny, mut laitetaan nyt ees kuva nykystuukista.  Kuvasta puuttuu Classic Bike luokan 2. pytty viime viikonlopulta.
Flatheads!!!

Kiwi

On se komee, vaikka onkin hieman kolhon näkönen jännitteensäädin ;D

shoveltimppa

Vaunun kanssa koeajolla. Hullun tuntusta puuhaa, kun en ooo koskaan sivuaunuvehkeellä ajanut. Vielä tarvii hakee säätöjä. Vasemmalle käännyttäessä ohjaus on pirun raskas mutta kohtuullisen suoraan tuo kulkee.

Mites paljon vaunumiehet on laittanu punttia vaunuun? Mulla oli tossa 20 kg ja tarvii viellä lisää. Itte vaunu ja runko ei paina paljon mitään.

Jack

Lainaus käyttäjältä: Kiwi - 30 huhtikuu 19, 12:21:21
On se komee, vaikka onkin hieman kolhon näkönen jännitteensäädin ;D

Ajopyörässä voi olla toimiva 12v sähköjärjestelmä.... en oo kerenny antaa tolle päädylle laikkaa vielä.
;D
Flatheads!!!

Kiwi

Joo niin voi, se on hyvä että lättäpäitä pidetään ajossa. Joku päivä vielä itsekin löydän sähkösarjan loput ja saan valotkin kytkettyä. Taidan laittaa Hollantiin viestiä josko sieltä saisi irtopussin ettei niin tarttis etsiskellä...