Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Talleissa tapahtuu. Kuvia Finnbikerssilaisten projektipyöristä.

Aloittaja Kiwi, 23 joulukuu 11, 17:17:09

« edellinen - seuraava »

013

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 18 joulukuu 19, 20:54:26
Kärsserillä pesit ku lähti kaikki osat irti?
Ei kun käsin, oli niin pahasti löystyneet osat että irtoili toisistaan ihan bideen voimalla ;)
Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.

jannejk

Joulupyhien askartelua. Kawan keula on paikallaan ja ensi kesänä on toiveita että pyörä myös pysähtyy kun jarruttaa  :) Konversio osat purettu ja seuraavaksi osien pesu. Huomenna kasataan yläkerta takaisin nippuun uusilla osilla. Hammer 1275 kit ja Buell Thnderstorm kannet. Sekä Screaming Eagle .497 nokat.

Sportster '93 | Dyna Street Bob '06 | Buell S3 '97

Kalakukko86

Käyttistä uuteen kuosiin, vaikka onpahan se muuttunut jo tuostakin ;D

KariFS

Lainaus käyttäjältä: jannejk - 25 joulukuu 19, 20:58:02
Joulupyhien askartelua. Kawan keula on paikallaan ja ensi kesänä on toiveita että pyörä myös pysähtyy kun jarruttaa  :) Konversio osat purettu ja seuraavaksi osien pesu. Huomenna kasataan yläkerta takaisin nippuun uusilla osilla. Hammer 1275 kit ja Buell Thnderstorm kannet. Sekä Screaming Eagle .497 nokat.

No nyt! Alkaa se ”Sport” palailemaan Sportsteriin   8) Onko takapäähän tulossa päivitystä?
1983 Harley Davidson XLS1000 Roadster
1973 Honda CB350K4
1973 Honda CB125K5

Ei oppinut olutta ojaan kaada.

jannejk

Lainaus käyttäjältä: KariFS - 15 tammikuu 20, 21:03:46

No nyt! Alkaa se ”Sport” palailemaan Sportsteriin   8) Onko takapäähän tulossa päivitystä?

Taakse tulee Kawan vanne jarruineen. Ensin mietin että olisi laitettu Kawasta myös takahaarukka, mutta omasta mielestä se ei ulkonäöllisesti oikein sovi tuohon :). Sportissa on jo nyt 200mm perä niin Kawan vanne oli parista millistä kiinni että ei mahtunut väliin. Mutta siinä jarruholkissa on varaa sorvata pois se pari milliä. Rattaan tilalle sitten pitää sovitella hihnapyörä.

Öhlinsin iskarit olisi tarkoitus vaihtaa taakse kanssa, jolloin takapääkin varmaan alkaa toimia vähän paremmin.
Sportster '93 | Dyna Street Bob '06 | Buell S3 '97


Jensen


juutasqsa

Minun rojekti on aika lähtökupissa kun ajattelee tätä kesää... Mutta eiköhän se vielä saada liikenteeseen lämpimien kelien aikana. Runko tuli tehtyä ammattilaisten kanssa 4 päivässä, sitä edesauttoi hyvä suunnittelu minkälaista lähdetään tekemään.

shoveltimppa

Mielenkiintoisen näköinen projekti. Postaa ihmeessä lisää kuvia, kun homma etenee.

juutasqsa

Oon laitellut tuonne Built motorcycles - ryhmään Faceen kuvia etenemisestä, sieltä kannattaa katella muidenkin hienoja rakenteluja.

shoveltimppa


Ozzy


brocka

Shoveli on rauhalliseen tahtiin mennyt eteenpäin. Stongan saatan vielä vaihtaa jos eteen tulee joku buckhorn tai semiape tyylinen. Kohta pääsisi tekemään moottorille sisäänajoja, kun se on talvella uudelleenrakennettu.

013

Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.

jannejk

Ensimmäisiä testikilometrejä ajossa. Muutos on kyllä todella iso vanhaan. Alusta toimii ihan älyttömän hienosti. Ottaa pienet tien pomput nätisti vastaan ja pyörä on tosi vakaa ajettava nyt. Jarrujen päivitys aiheutti sen että nythän pyörä ihan oikeasti pysähtyy eikä tarvi hampaat irvessä kahvaa painaa :). Moottori on sisäänajossa eikä vielä saisi antaa jenkaa kunnolla, mutta melko kevyellä kaasullakkin vetoja on todella hyvin nyt. Kaikenkaikkiaan erittäin tyytyväinen pyörään.

Ensi viikolla Loimaalle penkkin ja Atte taikoo tehot esiin  8) Tämä kesä sitten testaillaan tekniikkaa ja sitten ensi talvena vähän siistitään vielä jotain paikkoja ja ehkä vähän maalaushommia.
Sportster '93 | Dyna Street Bob '06 | Buell S3 '97