Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kysymyksiä röörikääreestä(Thermo-tec etc).

Aloittaja ma^ko, 06 syyskuu 11, 15:40:22

« edellinen - seuraava »

Ironhead -78

Olitkos meidän naapurissa lauantaina, itse ainakin ihastutin Tuomarilaa pienellä sauhuttelulla.

välly

Kyseenalaistan hiukan sitä näkemystä, että "termotekki" pitää laittaa märkänä paikoilleen. Ite oon useamman kerran laittanut noita aitoja ja kopioita putken ympärille ja aina kuivana, ja hyvä on tullut ja tiukkana on pysynyt!  8) Voin vain kuvitella, kuinka hankalaa sitä on kääriä paikoilleen märkänä, kun se on niin veemäistä kuivanakin. Kuivana sen saa tiukaksi, kun 10-15cm välein laittaa nippusiteillä kiinni, ettei lähde löystymään ja saa välillä huilata käsiään, nimitäin hiki siinä tulee...
Kastuessaan termotekki ei ole löystynyt yhtään, vaikka kuivana onkin asennettu. Sen oon oppinut, että nauha ei siedä minkäänlaista rasitusta, nimittäin housunlahjekin saa nauhan rispaantumaan.
ps. Jos haluat, että putket on koko ajokauden siistit ja tasaväriset, ei kannata!  ;D

Nopeat moottoripyörät ovat vain ohimenevä ilmiö!

sporttivartti

shoveltimppa

Lainaus käyttäjältä: välly - 18 lokakuu 11, 09:28:14
Voin vain kuvitella, kuinka hankalaa sitä on kääriä paikoilleen märkänä, kun se on niin veemäistä kuivanakin. Kuivana sen saa tiukaksi, kun 10-15cm välein laittaa nippusiteillä kiinni, ettei lähde löystymään ja saa välillä huilata käsiään, nimitäin hiki siinä tulee...

Märkänä kun vedät paikoilleen, niin et tarvii niitä nippusiteitä. Eikä tarvii hikipäässä repiä nauhaa tiukalle ja lepuutella käsiä. Kokeileppa seuraavalla kerralla.