Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kysymyksiä röörikääreestä(Thermo-tec etc).

Aloittaja ma^ko, 06 syyskuu 11, 15:40:22

« edellinen - seuraava »

Raimo-Raato

Mainitaan nyt tähän taas että motonetin pakarinauha maalattuna kuumakestosprayllä on testatusti saatu ilmiliekkeihin ekalla ajokerralla eli sitä yhdistelmää ei voi kyllä suositella.

Ja (ajetaan säässä kuin säässä) ajopyörä + siisti pakarinauha pitkän aikaa = epäyhtälö. Vai onko joku onnistunut toisin?
A.K.A. Rambe

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Jack - 07 syyskuu 11, 10:58:48
matta alumiinin värisenä...???

Horna... Por20... jne

Lainaus käyttäjältä: Raimo-Raato - 07 syyskuu 11, 11:46:37
Mainitaan nyt tähän taas että motonetin pakarinauha maalattuna kuumakestosprayllä on testatusti saatu ilmiliekkeihin ekalla ajokerralla eli sitä yhdistelmää ei voi kyllä suositella.

Ja (ajetaan säässä kuin säässä) ajopyörä + siisti pakarinauha pitkän aikaa = epäyhtälö. Vai onko joku onnistunut toisin?

Ei se koskaan ole kaunistus se pakarinauha mutta tuo ilmiliekkiyhtälö ei kuulosta hirveen kliffalta. Sateessahan ei toki tietenkään ajeta kuin sateen sattuessa. Onko tuo BiilHelveten nauha sitten vähemmän tulipaloaltista?
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Jack

en nyt haluis nussi apilkkua mutta tärkein tossa mun yhdistelmässä oli sana MATTA.

Horna on mun mielestä ihan muuta kuin mattaa, ja POR-20 purkin kyljessä lukee brilliant, joka ei mun mielestä viittaa himmeään.....nusnus
Flatheads!!!

ma^ko

Hornaa on himmeää kyllä(tai ainakin on ollut), POR voi olla kovin kiiltävää, pane tiiä. Finicorin alumiinispräy kestää jonku 800°C ja on hyvä fake alumiinista jos mokomaa värimaailmaa tahtoo.

Mä luulen et hylkään noi käärinliinat ku rumat ne on joka tapauksessa, tungen lisää haittaesineitä vaan noihin putkiin ja kuuntelen miten kovast möykkää. Jos halavatun kovin ni vaihdetaan kokonaan jotkut muut putket, eihän se satu kuin lompakossa(tai Visassa ku lompakko muutoinki tyhjää täys).

Jack

Toi alsaspray ei muuten kestä ainakaan lättäpään pakoputkissa (siis Inkkarin) Pyttyihin en oo kokeillut....
Flatheads!!!

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Jack - 07 syyskuu 11, 15:39:18
Toi alsaspray ei muuten kestä ainakaan lättäpään pakoputkissa (siis Inkkarin) Pyttyihin en oo kokeillut....

Ai jaa, erikoista huomioiden sille luvatun keston. Itse en ole kuin jossain moottorinkopissa sitä käyttänyt, niis toiminut ihan ok.

Tuomo

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 07 syyskuu 11, 13:55:04

Ei se koskaan ole kaunistus se pakarinauha mutta tuo ilmiliekkiyhtälö ei kuulosta hirveen kliffalta. Sateessahan ei toki tietenkään ajeta kuin sateen sattuessa. Onko tuo BiilHelveten nauha sitten vähemmän tulipaloaltista?

mulla ollu toi bilteman nauha tän kesän kiinni.
kunnossa olevassa evo-bt:ssä en oo syttymisilmiöö havainnu. Mutta syksyn tullen laitteeseen tullut vikaa, käy välillä melko kuumana. Tällöin nauha käryää hieman, haisee nokkaan ja tulee silminnähtävää savua. Mutta ei syty ilmiliekkiin.

Jensen

Kuumankestomaali pitää maalata ohuesti. Jos panee paksuun niin ei kestä. Tosin esim minun Vulcan kawassa ei kestä sittenkään. >: Mipa lupaa 800 astetta maaleilleen.

Santtu

Muistakaas peittää paljas iho myös käsivarsista kun tuota nauhaa levitätte, kunnon hanskat käteen ja housut tallilla kerrankin jalkaan kanssa. Se lasikuitutikku mitä silmä ei näe kutittaa vittumaisesti monta päivää.

mikira

Lainaus käyttäjältä: Santtu - 07 lokakuu 11, 09:13:55
Muistakaas peittää paljas iho myös käsivarsista kun tuota nauhaa levitätte, kunnon hanskat käteen ja housut tallilla kerrankin jalkaan kanssa. Se lasikuitutikku mitä silmä ei näe kutittaa vittumaisesti monta päivää.

Mulla meni paita pilalle kun tuota jauhoa meni hihansuusta sisälle, eli seuraavalla kerralla teippaan hihansuutkin kiinni.

Hemuli

Ja jos näistä varoituksista huolimatta vedätte paljaalla niin älkää ainakaan ottako heti kotiin päästyänne kuumaa suihkua. Huuhtelu viileällä vedellä ensin.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Smokie

Eikös tuo nauha oo tavattu heittää ekana vesisankoon vai onko muoti muuttunut? Ite tuota joskus +10 vuotta sitten laitoin ja myyjä sano että muotoutuu / asettuu paremmin kun nauhan kastelee ensin. Ei ainakaan pölissyt, onneksi. Ei tainnut olla housuja..

Jack

juu, märkänä, mut silti se lasi alkaa kutittaa vittumaisesti jossei suojaudu...
Flatheads!!!

Hemuli

Märkänä pannaan ;D - muotoutuu paremmin ja menee tiukemmin putken ympärille. Ja haju on sanoinkuvaamattoman hieno kun koneen lyö ensikertaa tulille.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Motomatti

Juu, haju on mutta myös se höyryn ja savun määrä.
Erään espoolaisen tontin pihassa moista asiaa ihailin.