Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Foorumilaisten pyöriä haukuttavaksi..

Aloittaja Jake, 28 elokuu 11, 21:28:42

« edellinen - seuraava »

jerppe

Lainaus käyttäjältä: Spöke - 23 toukokuu 12, 20:29:43
Spöken matkalehmä näyttää nyt tältä.

Sehän näyttää erittäin hyvältä.  :)
Flathead.

reiska

arho

Tommonen siitä tuli! Satula vaihtuu norsunkorvaan vielä!
Do it doggystyle

Smokie

Roskaosasto ilmoittautuu:

Koeajotkin on ajettu, pitkän etsinnän jälkeen takapenkkikin löyty ja sitä testasi neiti 9v, käytiin keräämässä perinteiset "million miles of road grime" eli melkein 20km hiekkatietä ;D

Tämä on samalla testi mitä tapahtuu jos ei muovaa kuvia mitenkään. Pokkarilta en osaa ottaa kuvia koneelle ja tuo rouvan kamera ottaa yyyyberisoja kuveja enkä osaa kutistaa niitä kun tietokoneet on nykyään niin saatanan käteviä!!! >:(

JVa

Smokie

Head of Gotkalle tein asennuspintaa ja naarmutin maalia piirtopuikolla, huomasin että tulipa mahtava ribaali. Tein sitten liekkejä, tosin yhdestä tuli pippeli, piirsin sitten ihan vasiten vielä perinteisen kirkkoveneen. Tosin lisävarusteltu versio, on klitoris ja kaikkee. Kohtuu haastavaa tää kustomointi...

Mikähän perkele muuten siinä on että etupytyn putken pää on öljyinen? Syljeskelevä vaihteiston hohotin on kyllä siinä ihan suulla, mutta voiko putki imaista sisäänpäin? 30cm kauempana on lambdan yhde ja sieltä kun kattelee niin ei siellä kyllä mitään öljyä näy. Samaten, tuostakin on tullut ruikkis. Lohkoon jäi vuotava sauma ja nyt kuseksii kampikammion pohjasta vituttavasti. Koitin laitta sinne jo sikanautaa mutta aina vaan kusettaa. Nooooooooo, vitut mä siitä tai mistään ylipäätään. Viikonlopun reissua varten lisäsin huoltopakkiin litran öljyä, kyllä mulla sitä piisaa.

Make

Joiltain toi customointi niinku vaan onnistuu luonnostaan.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Smokie

Pari boonusta vielä. Kehitys kehittyy!

BlackRat

Tosta on pakko tykätä! Kunnon tuomiopäivän meininkiä :D

Smokie

Löyty sellaisiakin ketkä ei tykkää! Tuli maailman lyhin ajokausi, ~12 tuntia, 600km ja polliisi vei kilvet. Tälläinen vehe sopii kuulemma korkeintaan korttipärtsäilyyn, kerroin sitten että oon Savosta tulos eikä oo ainuttakaan mutteria tarvinnut kääntää että älä hauku. Pöh.. Ihan jäätävän listan pikku- ja isompiakin vikoja keksivät mm. pakoputkisto äänekäs tietenkin. Vittusaatana. Niin tottakai kaahasin samaan kauppaan 24 & 26 ylinopeutta.

Juvakka

Oisko pysäytetty ilman ylinopeutta?
Don't push the river
https://youtu.be/rCii1j0G1Js

Smokie

Vaikeehan tuota on veikkailla, mutta eppäilempä että ei. Jakso ne nytkin kytätä pitkän matkaa, ei nyt ihan kymmentä kilometriä mutta ei paljon muutenkaan. Vedin itse bussipysäkille ja tulivat peräs, en tiennyt että ketään ylipäätään on perässä. Kuulemma ne odotteli sopivaa pysäytyspaikkaa, noita pysäkkejä tosin vilisi ohi useampi ja ko. pätkällä on 30km lähinnä nevaa, autojakin menee melkein joka päivä. Ei kait ne nyt olisi myöntäneet että ei jaksettu mutta kun nyt tohon menit... Nopeus oli tutkattu auton nopeusmittarilla, äänenmittaus meni korvakuulolta ja se vasta olikin kamalaa kun ahdinta pyörittänyt magneettikytkin pyörii avoimena, ei paljon auttanut selittää ettei nahkahousuja noin vain kukaan ime. Tennarin nauhat kuulemma voi mennä sinne, kerroin sitten senkin ettei kukaan oo tarpeeksi hullu että tennareilla yrittäis tätä käyntiin. Etuiskunvaimennuksen stefa vuotaa hydrauliikkaöljyä väärälle puolelle ja valuttaa öljyä jarrukenkiin, sitäkin yritin kaupata että kahdella sormella jarruttaa pyörän nurin. Mutta kun valuu sitä saatanan öljyä. Mainitsinko jo että vittusaatana. Noh, paskahan tuo on mutta toimii se kumminkin. Sen verran oon kuitenkin jo oppinut että poliisin kanssa on tosi helppo väitellä.. Toinen oli oikeasti ihan asiallinen mutta toisella oli jotain todistettavaa, meinas jo palaa hermot.. Ihan OK käry silti, se tyhmempi tajus olla pääosin hiljaa ;D

Kiwi

Ei muuta ku haitarikumi sille vuotavalle puolelle, jätesäkkiä koneen ympärille, auton vaimentimet putkii ja konttorille!

MikkoS

Tässä tämmösiä ravistimia haukuttavaksi. Pannun etunavan vaihtajalle kiitos! Just tällä hetkellä molemmat suunnilleen toimii ja vajaa 6 tonnia on tälle keväälle yhteensä kertynyt mittariin. Oon yrittäny enemmän ajaa kuin kiillottaa...

smicce77

Perus sportsteri  8) Ajetaan niinkauan kun kestää eikä tule ihmeempiä vikoja  ;D