Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Foorumilaisten pyöriä haukuttavaksi..

Aloittaja Jake, 28 elokuu 11, 21:28:42

« edellinen - seuraava »

rodchop

Ompa hienot R-boxit. Noita tuolla Petrolissa jo ihastelin. muutenki hieno chopperi.
HOG Forever Forever HOG

ma^ko

Noi rokkeri-laatikot on sinällään ihan hienot ja uniikit, mutta mun silmissä ne on asennettuna shovelin hatuiksi ehdottomasti esteettinen tappio ko moottorille, noi hatut tekee koneesta mun silmään ruman. Makuasia toki tuokin. Aivan liian kulmikasta kiiltomokkulaa että miellyttäis mun silmää.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Rautahauli

Minun silmää miellyttää enemmän orggistyyppiset rockerboxit. Aukisahatutkin näyttää vähän hassuilta.  Lapioistaan lapio tunnetaan. ;D

Siistit boxit nuokin on.
FXEF-81

mopar72

Lainaus käyttäjältä: Tuukka - 26 marraskuu 11, 23:02:54
Jahas... Noista kopista ropisee kyllä papukaijamerkki, jos on itse koneistetut. Mitä vähemmän bolt-on henkeä sen parempi.

Ei oo omasta kädestä, ammattilainen otti haasteen vastaan. Bolt -on  osia on yritetty välttää viimeiseen asti, löytyy vielä muutamia kohteita mitä pitäs talvella muuttaa(ebay osto jalkahallinta laitteet).

-Esa

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Tuukka - 26 marraskuu 11, 19:15:30
Täähän on kovin sopusuhtaisen näköinen tuusulan syndikaatin vaikutuksen alaisena rakennetuksi :o. Erittäin hieno!

Suu soukeammalle sielä, Syndikaatilla on absoluuttinen mittasuhteiden hahmottamiskyky. Se alkaa + 25 tuumasta ja päättyy + 35 tuumaan. ;D
Long John Stroker

Tuukka

Pah! Choppersteinin sopusuhtaisuusteorian mukaan +24 on ehdoton maksimi. Kaikki siitä yli menevä on yliluonnollisen pitkää...
C.O.G.

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Tuukka - 28 marraskuu 11, 11:34:37
Pah! Choppersteinin sopusuhtaisuusteorian mukaan +24 on ehdoton maksimi. Kaikki siitä yli menevä on yliluonnollisen pitkää...

Chopperstein taitaa olla sukua Freudille, kun tulee yliluonnollisen kateelliseksi siitä, että jollakulla on pitempi mutta sopusuhtainen... :P
Long John Stroker

Jake

Moparin kopteri on just sellanen, ku kakarana piti maailman hienoimpana: pitkää keulaa, auton rengasta ja korkeeta sissyä :)

Hienolta tuokin näyttää! 

Tuukka

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 28 marraskuu 11, 15:32:02
Lainaus käyttäjältä: Tuukka - 28 marraskuu 11, 11:34:37

Chopperstein taitaa olla sukua Freudille, kun tulee yliluonnollisen kateelliseksi siitä, että jollakulla on pitempi mutta sopusuhtainen... :P

Ei pidä paikkaansa. Chopperstein omaa vaan absoluutisen näkemyksen sopusuhtaisuudesta.  :o
C.O.G.

Tuukka

Tässä taas on mun henkilökohtainen näkemys CHOPPERISTA. Antaa tulla vaan, kyllä mää kestän...kai.
C.O.G.

ma^ko

Tuukan mopo on ihan hieno, mutta keulan voisi mitoittaa ja kulmittaa nii että etunen olisi 25-30cm lähempänä takafillaria... kostoks mokomasta päästää myös aavistuksen lisää keulimaan...

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Tuukka - 28 marraskuu 11, 17:44:01
Tässä taas on mun henkilökohtainen näkemys CHOPPERISTA. Antaa tulla vaan, kyllä mää kestän...kai.

Hienohan tuo muuten on ku peijakas, mutta CUSTOM, ei CHOPPER. Chopperstein on väärässä.
Long John Stroker

Rautahauli

Minä en tiiä näistä(kään) mittää mutta möläytän silti että pitkä pumppukeula ei näytä hyvältä vaikka mittasuhteet oliskin ok.
FXEF-81

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 28 marraskuu 11, 18:09:13
Hienohan tuo muuten on ku peijakas, mutta CUSTOM, ei CHOPPER. Chopperstein on väärässä.

Niin, jotta se olisi linjakas ja sopusuhtainen chopperi tulisi eturenkaan sijaita taaenpana ja keulan olla pystympi, tuollaiset customit o hassui...  8)

tuuba

tosta ei kyllä pyörä muutu enää paljon komiammaks ja vielä soveli...AAH :D
Only way to feel the noise is when it´s good and loud...