Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

street slugger pan/shovel

Aloittaja ManniMika, 27 elokuu 11, 19:48:02

« edellinen - seuraava »

Make

Mä voin jo kuvitella sellasen käsi-kaasulta-äkkiä-vaihdestaagille-ja-takaisin manööverin. Mun arvaus on että se näyttää hyvältä.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

ManniMika

Joo kyllähän se on leuhkaa sitte leuhoitella käsivaihteilla :)
Täytynee vain ensin harjoitella tallinpihassa tarkoin erilaiset mahdolliset tilanteet, että vaikuttaa suvereenille ja kokeneelle sohlaajalle ;)

Tony

..tuleepa mieleen viimetalven keskustelut Rezin kytkinkyhäelmästä ja tyytyväinen herra tuntuu olevan kombinaatioonsa. Varovaista reenausta laitamilla ja kyllä se siitä ;D
Pyörä on kyllä HIENO

Rezi

Lainaus käyttäjältä: Tony - 10 helmikuu 12, 18:32:36
..tuleepa mieleen viimetalven keskustelut Rezin kytkinkyhäelmästä ja tyytyväinen herra tuntuu olevan kombinaatioonsa. Varovaista reenausta laitamilla ja kyllä se siitä ;D
Pyörä on kyllä HIENO
Jep jep, sen verran tyytyväinen oon muutaman tuhannen kilsan kaupunkiajon jälkeen etten alkanut keppi/kytkin-kyhäelmää vaihtamaan, vaikka lähes koko prätkän uusiksi pistänkin. Tuo Mannnimikan systeemi vaatiin luotettivasti käynnissä pysyvän koneen, mitä mun Shoveli ei ole. Kiksivehkeen toistuva stumppaus liikennevaloissa lisää jännitystä elämään.

Psycholasse

Mulla on tohon Trumpesteriin valmistumassa (toivottavasti tulevalle kesälle) samanidean käsivaihde/käsikytkin systeemi. Sehän vaatiin vain näppituntumaa kytkin kahvalle ja kaasu siten  ettei sakkaa heti jos käden irrottaa.

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: flhx - 10 helmikuu 12, 17:02:55
Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 10 helmikuu 12, 16:16:53
....Sporttichopperi jossa oli suicidekytkin ja jalkavaihteet. Ei näyttänyt kauhean näppärältä meno...

Tuossa oli kai kytkin siis ihan käsikäyttöinen,sellanen vaihdekepin näkönen pitkä vipu vai muistanko väärin?...

Jep. Ja disaignin suurin ongelma oli siinä että kytkimen säätely tapahtui tapahtui hauislihaksella ;D. Homma olis toiminu paljon paremmin jos siinä vivun vieressä olis ollu koukku josta olis saanu vaikka peukalolla tukea kytkintä painettaessa. Nyt kahvaa piti vetää koko kädellä ja samalla pitää noin 30 cm stongasta +20" keulaa suorassa kun lähdettiin liikkeelle. Meinashan se pudota Norrtäljessä lavalta ;D...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

flhx

^juu taisin kerran Aliens Runissa katella Lahden stopilla kun herra L poistui paikalta sporttichopperilla,oli melkonen tekemisen meininki..Ja jatketaan sen verran OT:lla(taas..)että yhes vaihees tuli jo enemmän kuin puolivakavissaan harkittua TC-Electraan suicide+jockeyta kun olin siihen urheiluun jo kovasti ihastunut pannun kanssa.(5speedeihin kun sais kittiä millä ton suicide+jockeyn helposti virittelis..enhän mä nyt ite semmosta...) Sitten realiteetti iski ja totesin että mulla ei oikeesti riitä haba pitelemään täydessä matkavarustuksessa olevaa Electraa pystyssä jos samalla pitäs suicidea käyttää...
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Raimo-Raato

Lainaus käyttäjältä: flhx - 10 helmikuu 12, 17:02:55
Ei kai se perinteinen suicide+jockey yhdistelmäkään niin kovin "näppärä" ole ja silti jengi ajaa sellasilla.

Tyyli ennen tarkoitusta.  ;) Enkä tarkoita sitä miltä pyörä näyttää parkissa vaan sitä miltä kuskin touhut näyttää ruuhkaliikenteessä.  8)
A.K.A. Rambe

Kiwi

Ja jos jalalla tahot kytkintä käyttää, nii käännät vaa jarrun vasemmalle, eipähän oo sitte muilla asiaa testailla mopoas ;)

Don Quijote

Lainaus käyttäjältä: Kiwi - 11 helmikuu 12, 12:11:10
... eipähän oo sitte muilla asiaa testailla mopoas ;)

Tähän useimmiten riittää että on kiksi-käynnistys ja normaalit jalkakytkin/käsivaihteet  ;D ;D Keskustelu menee yleensä jotenkin näin:

- "Tottakai saat kokeilla, polje käyntiin vaan....kytkin on siellä alhaalla...vaihdekeppi löytyy.."
- "no, antaapi olla sittenkin..."
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Kiwi

Riippuu kaverista... ;D Enkä ite kyllä antais polkeekkaa, oon sen verta nuuka niissä hommissa

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Don Quijote - 11 helmikuu 12, 13:13:32

Tähän useimmiten riittää että on kiksi-käynnistys ja normaalit jalkakytkin/käsivaihteet  ;D ;D...

Taitaa olla kokemusperäistä tietoa - siis halukkaan testaajan ominaisuudessa ;) ;D...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Don Quijote

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 11 helmikuu 12, 13:51:18
Lainaus käyttäjältä: Don Quijote - 11 helmikuu 12, 13:13:32

Tähän useimmiten riittää että on kiksi-käynnistys ja normaalit jalkakytkin/käsivaihteet  ;D ;D...

Taitaa olla kokemusperäistä tietoa - siis halukkaan testaajan ominaisuudessa ;) ;D...

Joo, pitää paikkaansa, monessakin mielessä...  ;D ;D
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Miihkali

No voehan läähkänä! Onpa ihanan tekninen ratkaisu tuo ketjuvälitys. Käy tosi hyvin tuohon mopon race-tyyliin.

-mika-

Tony

Lainaus käyttäjältä: Miihkali - 11 helmikuu 12, 16:33:03
No voehan läähkänä! Onpa ihanan tekninen ratkaisu tuo ketjuvälitys. Käy tosi hyvin tuohon mopon race-tyyliin.

-mika-

Samaa mieltä ja annetaanko maestron jatkaa rakentelua ja keskittyä muuhunkin ::)