Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kiikalaan testaamaan teoriaa käytännössä!

Aloittaja Kiiski, 05 maaliskuu 10, 13:08:29

« edellinen - seuraava »

Kiiski

Ei varmaan jännitä niin, jos meinaat käyttiksellä tulla? Vai mitä olet ajatellu välineenä.

Smokie

Sohveleita ja Porstereitahan tässä härnättiin, eli sportilla sitten! Ei se mun aika mikään häävi ollut, 14,1 muistaakseni, tosin sitä tehoa ei ollut kuin 33hp ;D Risoo kun välillä oli jo 45hp mutta ne 12hp katos kun hakkasin kitit irti kanavista. No kyllä ne sinne takaisin saa.

Viime kesänä joku veteli 12,1 aika raskaan näköisellä 1200 HD:lla, ei ollut ees mitenkään erityisemmin viritetty. Se mun Kawa meni 10,59, ei sekään mitenkään päätä huimaa. Alle 10 pitäis päästä ja varmaan meneekin kun saan siitä viat kaivettua ulos.

Kattokaas muuten Route 67:n staging ohjeet ;D

http://www2.kauhajoki.fi/route67cc/howto.html

Huomatkaa llmastointiteippi housuissa. SU meinas syödä mun housut :D

Kiiski

Okei! Selvästi vaikutat varteenotettavalta vastukselta. Heti joutu laittaa Tom Jonesia kovemmalle!
Meinas vaan aamutuimaan läikkyy kahvit syliin, kun luulin että eka ilmottautuja on turbo ahdettu nelipyttynen japsiraaseri.
Tom Jones - The Man who knows too much - 45 RPM

Smokie

Olikin mekaanisesti ahdettu 2 pyttyinen Jenkkiraaseri ;D Itseasiassa osaläjä vaan mutta pannaanpa hihat heilumaan. Mä suosin tietenkin jenkkimusaa ;D

Molly Hatchet: Flirtin With Disaster

nicnac

Onkos buelleja tuola kauhajojella näkyny?

Smokie

On joo, en vaan muista koska. Useamman vuoden tulokset on Route 67:n sivuilla.

Hemuli

Tänään lähti ekat savut bigborebuellista - näytti pysyvän vielä kasassa vaikka tönäriputkien alapäät jostain syystä vähän vuotaakin. Koskas se Kiikala taas olikaan ;)...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Smokie

Mä oon tässä kokoajan odotellut että missä se uhoaminen viipyy?? Lauantaikin jo näin hyvällä mallilla 8)

Kannattais jo aloittaa aikojen veikkailu, ennen suurta koitosta voidaan päästä jo alle kymppiin jo aikansa elvistellään ;D

Kiiski

Eiköhän se ole samoihin aikoihin kuin pannu-ralli eli elokuun lopussa. Eikö löydy mitään vähemmän ylivoimasta kalustoa kuin isolohko buell? Ei sillä että kitisisin, se vaan vähän tuppaa tappaa tota intoa kun omasta kisasta tulee enempi läpiajoa.
Täytyy varmaan panna Malalle meiliä et pääsee Trumpalla siihen twini-luokkaan, ettei joudu sinne hajabusien sekaan ajelee, se saattas olla jo vähän liikaa, ehkä?
Ellette te sitten järjestä jotain varjo kapinaa? Ei välttämättä mikään ihan huono idea vaikka ite sanonki, ihan helvetin hauskaa hommaa.

Hemuli

No jos alkaa pelottamaan isolohkon pauhu niin mä voin ottaa ton vaimon pyörän alle - sillä olis helpompi kiihdyttääkin kun on niin matala ettei ota kaasusta keulaa kuin ykkösellä. Buelli kun oli jo vakiona vähän herkempi nostamaan etusta...

Tietysti se olis kyllä vähän turhan nöyryyttävää hävitä naisen pyörälle ;D...

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 06 maaliskuu 10, 23:10:26...Ellette te sitten järjestä jotain varjo kapinaa? Ei välttämättä mikään ihan huono idea vaikka ite sanonki, ihan helvetin hauskaa hommaa.

Erillinen Finnbikers-luokka?  :)

Kiiski

Lainaus käyttäjältä: Smokie - 06 maaliskuu 10, 23:00:29
Mä oon tässä kokoajan odotellut että missä se uhoaminen viipyy?? Lauantaikin jo näin hyvällä mallilla 8)

Kannattais jo aloittaa aikojen veikkailu, ennen suurta koitosta voidaan päästä jo alle kymppiin jo aikansa elvistellään ;D
Mulla ei ole hajuakaan mitä tiukka Trumppa menee vartti mailin mut toive tavote on 15s tai alle ja kuten sanottu en ole kyseisellä yksilöllä ajanut metriäkään, jos saa vaan pari lähtöä niin siinä todennäkösesti tavotetta aivan tarpeeksi. Tästä jos mistään alkaa se uho ;D Mutta muistakaa nyt kuitenkin että yleensä ne nopeimmat ajat ajetaan sisätiloissa talvella, tosi rähinöissä ei mene pykälät ja tulee ihme prötää, vehkeet puutuilee valoihin jne.

Kiiski

Sä sanoit ton viittauksen naisten pyöriin! Enkä mä! Mut niinhän se vähän olis, täytyy myöntää! ;D

Smokie

Kyllä varmaan jotain keksitään. Lineupissa saa yleensä sählättyä aika paljon, pystyy järkkäämään ketkä ajaa kenen kans.

Tuolla Kauhajoella yritin joskus päästä ajamaan kaveria vastaan, sillä oli Speed ribuli trumppa. Yritin viittoa lähettäjälle että laittais viivalla yksin olleen pyörän menemään menojaan, se ymmärsi väärin ja komensi kaverini valoihin. Jahka pyörät lähti se tuli kysymään että haluanko ajaa yksin HD:lla ja meinasin kuolla nauruun - yksinhän mä sillä joudun ajamaan oli siinä toisella kaistalla kuka hyvänsä ;D

Vähän kuivaa noissa kapinoissa yleensä on kun ei sinne tahdo porukka uskaltaa kuin noilla  autonmoottoripyörillä. Hienoo jos saatais muutakin kalustoa kapinoihin.

Kiiski - oikein jos uhoo niin pyörähän voi vaikka hajota just ennen kisoja ;D Mutta vaatimattomuus ei kaunista! Mä ainakin ajan matalan 13, ehkä jopa niin matalan että menee ali!

Hemuli

Kiiski, puhuin NAISEN pyörästä - itse rupesit siihen tyttöjenpyörätouhuun :D... Eikä siinä mitään että nainen sillä ajaa mutta kun se ajaa vielä niin pirusti että siinä on moni karvanen karjukin ihmeissään. Ehkä mun pitäisikin lähettää se tonne Kiikalaan, mä voin jäädä himaan lastenvahdiksi 8).