Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Shovelin öljypumpun liitännät + öljynkierto

Aloittaja Kokkonen, 30 tammikuu 10, 10:08:05

« edellinen - seuraava »

Vuppe

Niin minä tekisin.

Onkohan se sylkenyt öljyä kampikammion huohottimesta kun (jos) on tulpattu. Ehdoton nounou.

Korkin pitäs olla tiivis, öljytankki pukkaa höyryt/kosteuden jakopään kautta huohottimesta mäjelle.

Mauri

Lainaus käyttäjältä: Vuppe - 06 lokakuu 20, 12:38:14
Näyttää mun silmiin että kampikammion huohotus on tukittu ja öljytankin huohotus on liitetty ensiön paluu nippaan, joka pitäisi olla tulpattu.

Katso tämän säikeen ekaa sivua, siinä on kuva.


Tarkemmin peilin kanssa katteltuani asia on juurikin näin. Tarttee tää korjata heti.
Mahtaa tästä johtua pikkunen savuttelu motarilta tullessa😂. Normi ajossa ei savuta. Ja vetoja on hyvin.

Vuppe

On aika  reilun kokoinen öljylinja lohkon ja kannen välillä. Runsaanpuoleinen kansien voitelukin voi sitä kärytystä aiheuttaa.

Mulla on omassa sovelissa orkkismallinen kova putki ja lohkonpuoleisessa päässä 0.8mm miglankasuutin,  hyvin nousee kiksilläkin öljy kansiin.

Ropsoni88

savutuksen voi myös tehä se että kun lasket moottorijarrulle ni se imasee ohjureiden välistä ölsää männänpäälle ja käryää vähä aikaa, mulla tekee nuin ku ei oo venavarrenkumeja, ei oo haitannu yhtään, siinäpähän savuaa

Vuppe

Sekin vaan pahenee jos kansissa on tarpeettoman paljon öljyä.

Karstottaa vaan suotta.

Mauri

Kiitos vinkeistä, aloittelin jo laittaan tuon huohotuksen kuntoon.  Tarttee tuo öljy linja kansiin myös tarkistaa talven aikana.
Paluusuodatin tuohon myös tarkoitus rakentaa. Ja asentaa jonkinlainen indikaattori öljyn paineelle. Valo tahi mittari.