Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Tarvike vaimentajat

Aloittaja Kapteeni sika, 21 lokakuu 15, 13:05:48

« edellinen - seuraava »

Kapteeni sika

Koekäyttö tehty ja aika hyvältä kuulosti, tallissa käytöstä nyt ei oikein voi tarkkaan sanoa mutta ei ainakaan "räksyttänyt" pienellä tupin käännöllä, muuttui lähinnä murinaksi. Supertrapissa kaikki rikat mitä sain haalittua, eli 21kpl. Ei näkynyt vuotavankaan mistään noin viiden mintsan käytön aikana. Hento käry nousi minuutin parin jälkeen mutta se johtui vaimenninvillan teipeistä, toivon niin.  ;D Se ei kyl pitkään kärynnytkään.

ezmo

Pistähän fideota jakoon, Iske juutuubiin ja linkki tänne..
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Kapteeni sika

#47
Pikku pätkä, mekaaniset äänet hallitsee kun kone käynyt täs vaihees viitisen mintsaa, ei ole vielä lämmöissä. Öljynpaineet putos tuosta johonkin neljäntoista tuntumaan tyhjäkäynnillä ja nousee kierroksilla. Vanhalla relief valven jousella ne olis tässä vaiheessa noin neljässäkympissä.

Kevyt laukkaratsukäynti johtuu pienkonegasosta, ei käy tyhjää niin hyvin kun 98lla, paranee kyllä lämmetessään.

https://www.youtube.com/watch?v=Cac5_XpUxYY&feature=youtu.be


E; Kännyn kamera näemmä korostaa jotain ääniä ja jättää osan pois, matalaa saundia ei juuri kuulu. ;)
Ei se livenä tuolta kuulosta.

Kapteeni sika

Venat on säädetty tuon videopätkän jälkeen.

Tänään noin kymmenen kilsan testilenkki, ja ilman korvatulppia. Eniten häiritsi tuulen suhina, sit mekaaniset äänet ja kolmantena vasta pakoäänet. Ei pahat ollenkaan, tasainen papatus. Hyvä päivitys. Nyt voi tulitella vaikka ilman korvatulppia. (mitä en kyllä tee)

Mutta mistäs johtuu kun rosteriputki meni siniseksi/violetiksi heti vaimentimen etupuolelta parinsentin matkalta? Vuotaako ehkä siitä snadisti. Putkea jatkettiin juur siitä kohtaa ja kyl se rosterilankaa oli millä se hitsattiin. Lähti Autosolilla jynssäämällä, tai en mä sitä nyt ihan peiliksi puunannut.

Kapteeni sika

17 kiekkoa taitaa olla liian vähän, toimii muuten hyvin mut kun vääntää kahvaa noin 110km päällä rivakammin niin nykii satunnaisesti. Kulutuskin tipahtanut viiteen lituraiseen, eli puolisen litraa viime kesästä satkulle.  Pari lappua lisää..

Kapteeni sika

Onkos tuohon takakäyrän kiinnittämiseen alapäästään mitään hyvää niksiä vai voisko sen vaan hitsata kiinni?
Pitää vissiin oikasta se saman käyrän laippakiinnityskin samalla.  Ei siinä pikku raossa pysy Kent-silarikaan, Ultra Copper kesti sentään useamman tonnin, kilsoja.

Kapteeni sika

Tuollaisella pikapatentilla väliaikainen fiksi. Takakäyrän alapäähän vajaan sentin mittainen alumiiniputken pätkä jonka katkaisin yhdestä kohtaa. Ultra copperia välkköseen ja pannalla kiinni. Panta puristaa alumiiniputkea käyrään ja samalla alaputken holkkia. On se siinä jo roikkunut muutaman satakilsaa, eikä näyttäs vuotavan. Pitää kyl jatkaa takakäyrää tai holkkia, heti joskus.

Tää oli selkee vuotokohta, käyrä ei uppoo montaa milliä alaputkeen.


Kapteeni sika

Niin sitä sitten Superräppi vaihtui Thunderheaderiin (käytetty tämäkin) syksyllä, muutaman satakilsaa ehdin koeajaa. On äänekkäämpi mut ei paha. Oletin että hengittää paremmin kun SR ja olinkin varautunut että sössö vaatii isompaa suutintakin mut ei sentään, saa kääntää kahvaa punaselle eikä ala pätkiin...

Taisin jo mainita toisaalla että sopivuus kansiin on liki täydellinen, kannaketta piti vähän nitkauttaa.



Yksi syy välttää tötterön kiertävää putkea on ollut se että venojen säätöä varten pitää irrottaa putki mut eiköhän ne sittenkin pysty ronkkiin tuosta raosta, ainakin jos vääntää pari kiintoavainta mutkalle:


Jack

eihän venoja tartte säätää ku konerampan yhteydessä?? Miten te oikeen ne säädätte?

Hyvää Joulua...
Flatheads!!!

Kapteeni sika

Kyl mä ne tsekkaan muutaman kerran kesässä.

Säätö sillee et kepit nippanappa pyörii sormin kun vena on kii, kyl sie tiiät. :)

Jos et oo rempan jälkeen tarkistanu kertaakaan ja sulla on kovat nostajat niin oletan että säätötarvetta on ainakin vähän.

Jouluja.

Kapteeni sika

Piti kokkeilla, ja helposti soppii tarvittavat avaimet sekaan ilman taivutteluita. (3 kiintoavainta)

Imupuolella on hiukka vähemmän tilaa mut riittävästi.

Kuvassa nostaja on ala-asennossaa, vena on siis sulki.



Jos säätö on nostajassa niin tilaa on vähän vähemmän, luonnollisesti.