Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Tarvike vaimentajat

Aloittaja Kapteeni sika, 21 lokakuu 15, 13:05:48

« edellinen - seuraava »

Kapteeni sika

Ok, tänks. Mun koivet ei taivu keskitapeille ilman kramppia mitenkään.  ;) Eli niitä ei ole, eikä tule.

Saiskos tämmösestä muokattua 2-1 vaimenninta. SideWinder lukee poskessa. Vaimentajan kokopituus 490mm, 3" paksu. Pari popparia kyljessä, eli vissiin purettavissa. Taitaa olla sisäkaluiltaan tehtaan jäljiltä.


Olisko reseptiä muokkaukseen:



2-2 putkia en näistä tee, tulee liian iso setti. ...vai tulisko.




ma^ko

Ööö, totanoin, miks tollast pitää muokata jos vaimenettuna haluat moposi kuitenkin nautittavaksi? Tökkää kaksyksjuurikäyrään mokoman ja kas muokkaus tehty, aikas simppeliä.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Kapteeni sika

Niin mä oletin että on liian ahdas jos siitä tuupataan molempien mukien kaasut pihalle, nää on vissiin parina kuitenkin jossain laitteessa toiminut. Mut jos oletetaan että toimii niin sitähän vois kokeilla.

Eli alkupätkät hakuun.

Tänks taas.

ma^ko

Jos se riittää yhdelle pytylle se riittää kahdellekin, ku ei ne samaan aikaan puhalla...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Kapteeni sika


Kapteeni sika

Mahtaako muuten tuo keskitapin/jarrun tukihässäkkä olla tiellä jos (kun) laitan FL mallin putket? Sitähän vois ainakin lyhentää koska keskitappeja ei tule. Pääsylkyn paikkaa en taas mielelläni siirtelis polkimen kylkeen....

Taitaa olla just siinä kohilla mistä takaputki tulee alas.



Voitko Ezmo laittaa kuvan josta näkee kuinka syvällle putki menee laatikon ja ö.pumpun välissä.


Jack

pitäs mahtuu tulee alas tosta askin ja tapin välistä
Flatheads!!!

Kapteeni sika

#23
Ok, olis hyvä ettei tarvis palastella ehjää, tai todnäk palastelen jotain romukopasta löytyvää aihioo sit jos tarvii.

Tämmönen siihen nyt sitten tulee. Käytetty vaimennin (Supertrapp) jolle näytin kiillotusmuhvia vahan kera. Peiliä ei tarvi olla.

Alkupätkät määrää vähän linjaa mut mun mielestä tollanen visunpyrstö saa tulla pitkälle, vielä pitemmälle kun tuossa kuvassa.



Putkille olis löytynyt vaihtoehtoja Paukkolaiset diilerin kautta hollannista tai sit kiinankuralaiset iipeistä liki puolet halvemmalla. Ilmeisesti  Paukkolaiset on parempaa laatua ja sopivuuskin voi olla parempi.. tää on auki vielä.

Putken (vaimentimen) sisällä ei ollut kun 9kpl rinkuloita päätylapun alla, paljonko pitäs laittaa lissää? Nyt kun putki tulee taaemmaksi kun aikasemmat 2-2 putket, tai lähinnä se etuputki niin tästä saa pukata vähän meteliäkin, ei huuda siinä korvan vieressä.  ;)


Kapteeni sika

No sopiihan se keskitappi oleen paikoillaan, tosin sen päältä piti ottaa holkki pois.  :D

Takakannen putkilaippa vähän irvistää mut sitä teki vanhakin, johtunee siitä kun kansia kierretään akselinsa ympäri että saa imarin sopiin paremmin. Pitää hommata tollanen keskitapin tukilappu jostain, kaverin tallissa muistelen sellaisen nähneeni romukopassa, en raaski tota katkasta. Booriakselin voi napsauttaa poikki ja keksiä joku muu lukituskikka jarruhässäkän nivelöinnille.

Takajarrun pääsylkkykin jää aika pienelle ilmaraolle putkeen nähden mutta eiköhän se riitä.

Pitäiskö tuohon pystyputken muhviin laittaa panta?




ezmo

Mulla se on ollut ilman mitään... heitin rättiä päälle siihen kohtaan, ettei ihan heti kärähdä kantapää tai lahkeen peräosa..
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Kapteeni sika

Joo, kokkeillaan ilman pantaa ensin.

Kun tota pakettia kattelee niin sitä sais yksinkertasemmaksi kun laittas jalkakontrollit missä on pääsylkky kyljessä. Jarrusylkky lähtis pois tulilinjalta ja ton laatikon kyljessä olevan paketin vois poistaa turhana painona...

Jack

ei kuulu klemmaria liitoskohtaan.

mulla menee putki about 3mm päässä jarrusylinteristä.
Tosin, mikset sä siirrä jarrusylinteriä sinne minne se kuuluu etutappien kanssa? Eikös sen kuulu olla siellä edessä?
Flatheads!!!

Kapteeni sika

Ei kyl se kuuluu taakse. Jarrupedaali alunperin keskitapin akselilla ja siitä tanko taakse. Konversio etutapeille ja sieltä tanko keskitapin akselille.
Mut jotain muuttuu.

ma^ko

Mult löytyy pohjalevy ja polkusin säyseeseen omakustannushintaan jos tarvis, ei tosin harakkamalli.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.