Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

työkalulaatikostot

Aloittaja SanttuS, 17 lokakuu 11, 22:54:57

« edellinen - seuraava »

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: uuze - 16 helmikuu 12, 15:59:21...Se uusi pienempi ja pyöreämpi vaunu oli pikaisen tarkastelun perusteella aika huonoa tekoa.

Itse asiassa uusi malli on isompi kuin vanha, itse laatikko-osa on saman kokoinen ja ne pyöreät päädyt suurentavat vaunun ulkomittoja. Uudessa mallissa on huomattavasti paremmat kahvat laatikoissa - ne toimivat edelleen laatikoiden lukitsimina mutta eivät vie yhtään tilaa niiden sisältä kuten vanhassa mallissa.

Missä mielessä ne on "huonoa tekoa"? Ja mihin vertaat vaunuja kun mainitset että "ei tarvitse paljoa liikutella"? Boxoissahan on todella tukevat pyörät verrattuna moniin kilpailijoihinsa ja seinissä sisällä vahvistuspokkaukset niin että ei ihan helpolla notkahda.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

uuze

Aika hyvin hämää ulkonäkö vaunussa, olin varma et se vanha on isompi. Huonoa tekoa vaunussa oli kyljet jotka painu sormella painamalla montulle. Mut pitäis varmaan tarkastella niitä tarkemmin kun ehtii.
Mitä tulee liikuteltavuuteen niin toi vanha vaunu painaa tyhjänä 70kg ja siihen työkalut päälle niin ei se kovin mobiili ole. Paino tietysti tekee siitä myös tukevan.

Hemuli

Niinno jos sitä pitää nostella eestaas autoon ja pois niin sitten se on kyllä vähän huono... Kyllä itse arvostan enemmän sitä tukevuutta, vaikka sitten painon kustannuksella. Noissahan on seinissä kaksoispeltirakenne joten ne ei pahemmin nitku liikuteltaessa. Ja 50x125 pyörät ei ihan joka koloseen tartu.

Olen kyllä vähän samaa mieltä noista uusista vaunuista, ne päädyt antaa hiukan heiveröisen kuvan muuten hyvästä tuotteesta. Pitäisi yhdistää niiden vetolaatikot tohon vanhaan runkoon niin siinä olis aika täydellinen vaunu.

Tuusulan T-Bone

Tossapa oiva työkalulaatikosto. Eikä maksa ku viistoista donaa... :P

Onkos muuten millään valmistajalla sellaisia lootia, jotka voi ruuvata työpöydän alapintaan kiinni? Tiiän että Boxolla on, mutta onpi vähän pieni.
Long John Stroker

uuze

Mm Gigantilla, hinnat lähtee jostain parista sadasta. Tuu käymään jos uskallat niin katotaan kuvia... ;).

Joe Cool

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 17 helmikuu 12, 23:04:20
lootia, jotka voi ruuvata työpöydän alapintaan kiinni?
Miksi se pitää ruuvata kiinni? Minulla on työpöydän alle menevä laatikosto, joka on 100x60cm ja 70 cm korkea. Kuudella laakeroidulla vetolaatikolla. On hyvä ja tukeva ja menee just työpöydän alle ja seisoo maassa omalla painollaan, ei tarvitse ruuvata eikä ole pieni.

Spöke

Mulla on työkalut lattialla ja pöydällä. Osa on hukassa. Yleensä ne, mitä tarvitsen.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Lyytinen

Lainaus käyttäjältä: Spöke - 18 helmikuu 12, 12:51:40Mulla on työkalut lattialla ja pöydällä. Osa on hukassa. Yleensä ne, mitä tarvitsen.

+1

Turha sitä tuommosia on ostaa kun jotain roskaa se vaan olisi täynnä :D

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: uuze - 18 helmikuu 12, 11:23:46
Mm Gigantilla, hinnat lähtee jostain parista sadasta. Tuu käymään jos uskallat niin katotaan kuvia... ;).

Olit lomilla ku viimeks kävin. Meni kolmesataa... en uskalla ihan vielä... ;)
Long John Stroker

mielikuva

Aamulla otin kuvan: tässä teille kiva työkalulaatikosto:

Pioneerin usb autoisoitin ja kajarit
44L jääkaappi.
yläkannen saa toki kiinni
Jos vaan jaksaa kiskoa niin tossa on kaasujousitettu alusta epätäsasta alustaa varten...

Kalut joutuu itse hankkimaan.  Laatikot tuntuivat oikein kestäviltä. Tilaa paljon!
Hintaa 2000â,¬ Ei bisnes vaan katsottavaa kansalle!  :)

Kärkikiinnike konalassa. 

013

bilteman luettelosta bongasin boxoa vastaavan vaunun hintaan 299,- 19-3722

Työkaluvaunu, 7 laatikkoa

Työkaluvaunu siniseksi jauhelakattua vankkaa teräslevyä. 7 ulosvedettävää kuulalaakeroitua laatikkoa. Kaikkien laatikoiden keskuslukitus. 2 kiinteää ja 2 kääntyvää jarrullista pyörää. Mitat pyörineen: 680 x 458 x 995 mm (lxsxk). Paino: 55,7 kg.
Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.

Santtu

Osallistun olohuoneen sisustamiseen, vaimon suureksi iloksi:

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: 013 - 24 maaliskuu 12, 11:56:13
bilteman luettelosta bongasin boxoa vastaavan vaunun hintaan 299,-...

Jos "vastaava" tarkoittaa että siinä on pyörät alla ja sama määrä laatikoita niin sitten ;). Noi kannattaa oikeasti käydä katsomassa ja kokeilemassa paikan päällä. Jos mä olisin saanut euron joka kerta kun joku sanoo että "löysin ihan samanlaisen tuotteen mutta puolet halvemman" niin olisin miljonääri - sitten kun halvempi ja kalliimpi laitetaan vierekkäin niin huomataan että ei ne sittenkään ole "ihan samanlaisia" ;).

013

no ainakin noi mitat täsmää ton boxo "early stylen" kanssa ;)

Santulla komea lipasto, vain puukylkiteippiä kaipaa ;D
Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.

-väiski-

Meillä kanssa yksi boxon pakki toimi makuuhuoneessa yöpöytänä reilu vuoden ennenku meni emännällä hermo...
If it has tits or wheels, it will give you problems.