Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

työkalulaatikostot

Aloittaja SanttuS, 17 lokakuu 11, 22:54:57

« edellinen - seuraava »

-th-

minulla on ollut claesohlsonin vanhempi-mallinen vaunu jonkun vuoden, se oli kyllä kallis, mutta kai jotenkin edes sen rahan arvoinen. lootat toimii kyllä vaikka on terävarsia ja poranteriä täysi, toki paino tuntuu kun lootaa aukoo.

Thomas

Tuli surffatessa tämmöinenkin vaihtoehto vastaan. Varsinkin tuo mainoslause 'Huippuedullinen' vakuuttaa hyvästä hinta/laatu-suhteesta..

Työkalunetti.fi :: Työkaluvaunu

TYÖKALUVAUNU ILMAN TYÖKALUJA
HUIPPU EDULLINEN!
NYT AUTOTALLIN TYÖKALUT JÄRJESTYKSEEN

·vaunun koko (renkaiden kanssa) korkeus 800 mm,
leveys 618 mm, syvyys 330 mm
·kokonaisleveys kahva mukaanluettuna 687 mm
·renkaat muovia, koko 100x30 mm, kaksi rengasta on
kääntyvää ja niissä on lukitus
·materiaali pulverimaalattua peltiprofiilia
·5 laatikkoa, 3 ylimmän laatikon sisäkoko 63x510x288 mm ja
kahden alimman laatikon sisäkoko 144x510x288 mm
·kuulalaakeroitu laatikosto
·laatikot lukittavissa
·mukana 10 mm paksuinen vaahtomuovimatto
·pyöreä sivukahva, jonka kätisyys vaihdettavissa
·pahvilaatikossa
·takuu 1 vuosi

225,00 â,¬

(en nyt jaksa kikkailla kuvaa tähän, mutta tuon ylläolevan linkin kautta saapi loputkin tiedot näkyviin)..

-t-
Tyyli ennen tarkoitusta. Asenne ennen kaikkea..

Hemuli

Kuva vaunusta...

Ja perään pari huomiota. Laitan tähän ensin kuvan Boxon yhdestä mallista.

Tästä nähdään hyvin kuinka mitään ei pidä ostaa kuvan perusteella. Näähän on samanlaisia vaunuja, eikö vain? Mutta sitten kun noi laitetaan rinnakkain huomataankin että Boxo on 20 cm korkeampi, 6 cm leveämpi ja 12 cm syvempi. Lisäksi halpisvaunun pyörät ovat ainoastaan 100x30 kun ne Boxossa ovat 125x50 - ominaisuus jota oppii arvostamaan jos vaunua pitää liikutella vähänkään epätasaisella alustalla.

Mä kuulen tätä aika usein duunissa kun jengi tulee sanomaan että "ihan samanlaisen" vaunun saa puoleen hintaan jostain tarjoustalosta. Totuus on tarua ihmeellisempää...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

KK

Eiköhän se ole tässäkin asiassa sama juttu, et hyvää ei saa halvalla. Jos meinaa käyttää vähänkään enemmän, niin kannattaa ostaa laatu kampe. Halpaa ja hyvää ei kait kukaan ole pystynyt vielä yhdistämään?
Itse ostin nuukuuspäissäni halvan rälläkän muutama vuosi sitten ja kuinka ollakaan se oli aivan susi jo syntyessään, no nyt se sanoi sopimuksen irti ja melkeen pidin voitontanssit sen kunniaksi, että sain erittäin hyvän syyn ostaa huomattavasti paremman. Eniten vituttaa tossa se että yleensä ostin sen halvan jämän.
F.U.

sensei

Teen työkseni Webasto yms. autovarustelua ja mulla on juurikin tuollainen Hemulin postaama Boxo käytössä. Pidän vähintään yhtä hyvänä, kuin edellistä Kamasan pakkia.
Ostin vastaavan Boxon omaankin talliin..

Tuostahan on tullut uudempikin "pyöreämpi" malli.

Leksa

Mikäs firma Helsingissä Boxoa myy? Löytyisikö jostain ihan hyllytavarana niin pääsisi paikapäälle ihailemaan ?

-wla-

Mulla on nyt reilun kuukauden ollut bahco kärry ja laatikot tuntuvat pelaavan hyvin vaikka olisi vähän reippaamminkin tavaraa. Ainut miinus on et tuli vaan toiseen päähän kahva mukaan mut helposti kyl saa tehtyä itsekkin.

Hemuli

Boxoa voi just nyt olla vähän nihkeesti kenelläkään näytillä kun maahantuoja on tarjonnut jokusen viikon "ei-oota". Eilen tuli nelisen konttia tavaraa maahan ja toivottavasti ensi viikolla on jo vaunut saatu eteenpäin. Kysy nyt kuitenkin vaikka Fixus Herttoniemestä jos niillä olis.

-väiski-

Jos saa mennä helsingin ulkopuolelle, niin Järvenpäässä myy ainakin uudenmaan pultti, viimeksi kun siellä kävin oli vaunun lisäksi esillä työpöytä. Ite oon ollut tyytyväinen boxon kärryyn, huoltoauton perässä sellanen ollut useamman vuoden, hintakin on aika järkevä verrattuna esim tuohon Betaan joka päivittäisessä käytössä työmaalla.
If it has tits or wheels, it will give you problems.

callahan

Mulla ollut vuodenpäivät tuo Oolssonin Clasun C.Crafti.
Wisentin heivasin kun laatikostot ei tulleet täysin ulos ja olivat nihkeät liukumaan sekä
laatikoiden pohjalla oli vain kova muovinen matto. Maksoi sentään 400 eeroa.
Clasun vaunusta ei moitteita ja edullisuus on ihmetyttänyt laatuun nähden (219e)
-Timppa-
- In MMAF we trust -

mikjus

Boxon vaunu työkaluilla tuli voitettua yhden autokilpailun yhteydessä ja se on ollut 2-3 vuotta ja omasta mielestä tosi hyvä. Vaikka työkaluja käytetään todella raakalaisen ottein ja aivan vääriin tarkoituksiin, ei hajalle ole juurikaan muuta saatu kuin joku rukari, tähtipää l-avain (hdn jarrulevyn irroituksessa) ja papukaijapihdit (nekin hitsattu kuntoon). Mopo hommiin meinasin sitten ostaa sellasen 99e puuilon peltivaunun mutta onneksi swapista löytyikin halvalla vanha facomin vaunu joka onkin tosi hyvä. Löytyy myös jotain vuosia vanha wurthin vaunu joka sekin tuntuu toimivan.

Leksa

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 08 helmikuu 12, 10:02:13
Boxoa voi just nyt olla vähän nihkeesti kenelläkään näytillä kun maahantuoja on tarjonnut jokusen viikon "ei-oota". Eilen tuli nelisen konttia tavaraa maahan ja toivottavasti ensi viikolla on jo vaunut saatu eteenpäin. Kysy nyt kuitenkin vaikka Fixus Herttoniemestä jos niillä olis.

Tiukassa tuntui Boxot olevan , maahantuojakin ilmoitti ettei varastosta juuri tällä hetkellä löydy .
Fixus Herttoniemen varastosta löytyi kuitenkin Boxon vanhempaa mallia , mitä oikeastaan olin etsinytkin .

senaattori

Paljonko oli laatikolla hintaa..?

Hemuli

Tän hetkinen kampanjatyrkky on tyhjälle vaunulle 429â,¬ sis. alv 23%. Tarjous on voimassa maaliskuun loppuun asti. Kevään kamppiksessa hinnat tulee nousemaan, taala on kirinyt sen verran kurssiaan euroon nähden että kaikki kaukoidästä tuleva kallistuu - se kun on dollarikauppaa.

uuze

Boxon vaunuja on tullut myytyä useampia, juuri tuota vanhaa mallia. Siinä on hinta/laatusuhde ihan kohdallaan jos etsii vaunua mitä ei tarvitse paljoa liikutella. Se uusi pienempi ja pyöreämpi vaunu oli pikaisen tarkastelun perusteella aika huonoa tekoa.