Ilmaiskareiden banjopultti (etupumput)

Aloittaja Leeeevi, 25 huhtikuu 14, 20:53:25

« edellinen - seuraava »

Leeeevi

Napsahti keulaa kasatessa tollanen pultti poikki, eli tää on Road Kingin keulasta iskareiden yläpäässä oleva ilman syöttö. En äkkiseltään meinaa löytää uutta mistään, onko kellään kokemusta mistä noita sais?

Hemuli

Veikkaanpa että tuota ei löydy kuin virallisen diilerin marmoritiskiltä.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Leeeevi

Kyllä se näin tuntuu parin päivän tutkimisen perusteella olevan.
V-Twin Citystä laitoin moisen tilaukseen, hintaa tuolla oli 27â,¬

Mulla omassa Road Kingissä tahtoo kadota paineet tuosta järjestelmästä ja en tuota säätömahollisuutta pitäs niin tärkeenä niin oon pohtinu et vaihtasin iskareiden yläpään korkin ihan normaaliin umpinaiseen jossa tota ilmabanjon paikkaa ole. Onko kukaan tehny tollasta ja millaseks keula muuttuu kun sieltä toi pieni paine puuttuu? Oman jären mukaan vois toimiakin ihan ok..

Jasu

Mikähän kierre tuossa banjossa olla mahtaa..?

Kun monenlaisia liittimiä, myöskin tuollaisia pehmeän putken pistoliittimiä, löytyy pneumatiikan palasia myyvistä kaupoista. Yleensä hydraulitarvikeliikkeistä siis...

Leeeevi

Lainaus käyttäjältä: Jasu - 28 huhtikuu 14, 13:57:06
Mikähän kierre tuossa banjossa olla mahtaa..?

Kun monenlaisia liittimiä, myöskin tuollaisia pehmeän putken pistoliittimiä, löytyy pneumatiikan palasia myyvistä kaupoista. Yleensä hydraulitarvikeliikkeistä siis...

7/16-20

Hemuli

Ainakin niissä matkamalleissa mitä olen itse ajanut, on tuolla keulan paineella yllättävän suuri vaikutus.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957