Viikon Big Twin

Aloittaja Kokkonen, 02 lokakuu 09, 19:31:17

« edellinen - seuraava »

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 01 lokakuu 13, 22:56:00
EVO-style engine on kyseessä, factory-evolaan tuski hirveesti osayhtenevyyksiä... ainakin "vierasta" osaa runsaahkosti.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Siinä muutama, aloita noista ;D. Eikö "evo" nimitystä saa käyttää kuin Harley-Davidson Motor Companyn valmistamista tuotteista?
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

ma^ko

En mä nuin pitkään riviin välimerkkei jaksa yhtyä, mä olen jo vanha...

Saa toki käyttää EVO-nimitystä, luulenpa kyseessä olevan vaan ultiman tms kone joka on risteymä evoa ja tc:tä osiltaan persaatteessa, tosin vain luulen. Toki siis evon yksnokkasella jakopäällä.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Tuusulan T-Bone

Se motti on sössötisöön joku evo. Ei niissä taida olla TC:n kanssa kovin paljoa yhteistä.
Long John Stroker

jyrggä

Nothing beats cubic inches...  except turbo!

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 02 lokakuu 13, 08:52:23
Se motti on sössötisöön joku evo. Ei niissä taida olla TC:n kanssa kovin paljoa yhteistä.

Näytti vaan alakerraltaan ja kansiltaan tuot pinehköö kuvaa katelles aika samanmoiselt ku kaverin tsopperiin tulos oleva kone jos on jotku TC aftermarket kannet, TC pytyt ja joku muistaakseni ultima evo-style alakerta. Voin olla väärässä tuon suhteen, sitäkin ajoittain sattuu.

Jussi

T Bonen kanssa samaa mieltä, eikö tuo liene ihan normi sössön evo, mustana vaan. Siis tämäntapainen.

http://www.sscycle.com/product/Evolution-Big-Twin/Engines/V124-Complete-Assembled-Engine-p21204.html

ma^ko

Taitaa olla sössötin, kahtoin ensin et nuo kansien lokomestat olis olleet pidemmät kuten kaverin tc-taustasis kansissa...

Tuomo

Don Quijote

Hyvän moottorin tuhlausta.... ^^^  ::) ::)
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

eeko

Ei tuolla ^^^ voi varmaan ajaa, onneksi.  ;D
-eeko

ma^ko

Kyl tuo ainaskii herättäis tuulipukukansassa huomioo ku huitasis aamuruuhkassa kehä ykköst menemään tuolla....

Tuomo

äijällä on selkeesti pienet elvistelyt menossa

leafhill

Aito asia, ja hieno väri.
mut penkki vois olla rungon päällä.

Kaaleppi

Lainaus käyttäjältä: Tuomo - 18 lokakuu 13, 17:46:19
äijällä on selkeesti pienet elvistelyt menossa

Onkohan tossa jotain syvempää-ideaa vai "nyt kun sattu noita moottoreita tallissa pyöriin niin tuli tämmönen"??? ???

Make

Ennenvanhaan hybridi ei vaan ollut muotia niinikuin nykyään. Tämä on vähäpäästöisempikin!

Greatest enemy of freedom is satisfied slave