Viikon Big Twin

Aloittaja Kokkonen, 02 lokakuu 09, 19:31:17

« edellinen - seuraava »

KK

On Davidilla tyylitajua!! Arvostan! Taitaa Beckhamin kinttu maksaa sen verran, että ei uskalla kenkiä käyntiin.. Mummo! ;)
F.U.

tase

Niin kuinkahan paljon tossa on Davidon tyylitajua.

streamliner

Brad ja David on inhottavia miehiä! Jos on rahaa ja mainetta, niin se pitää haudata takapihalle, eikä niillä saa varsinkaan alakulttuurien hikipajoja rispektin/pillun toivossa mainostaa.

Don Quijote

Tuosta ja monesta muusta julkimopyörästä oli juttua aiemmin tässä topicissa:

-->  http://finnbikers.fi/foorumi/index.php?topic=4590.0

Kelpaa tuota kyllä katsella uudemmankin kerran, hieno pyörä  8)
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

KK

Lainaus käyttäjältä: tase - 04 elokuu 12, 20:49:54
Niin kuinkahan paljon tossa on Davidon tyylitajua.
Oletan että herra futaaja on saanut päättää edes jotain mitä häne pyöräänsä laitetaan?
F.U.

tase

Ei sillä etteikö olis asiallinen laite.

Rezi

Hieno Digger. Huikeat venakopat.

Rezi

Olin ikuistanut tämän Joutsassa 2007. Hieno prätkä. Vieläkö tämä on "elossa" tämän näköisenä.

Hemuli

Kyllä toi mun mielestä on edelleen olemassa, hra Rodchop kertonee tämän päivän tilanteen?
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

rodchop

Jaahas että tällästä tietoo kaivattaisiin. Ollu dyyniissä kiireitä kuukaus ! (Ehkä)
Mutta joo kyllähän toi vehje löytyy, tuohon kuvaan erona auton taka nakki joka siinä oli alunperin. (ennen kuin otettiin silmätikuks) Lisäksi muutettu Hi Flow Police Special putket koneen toiselle puolelle, mukavasti kilisee ::)
Sekä nätimpi akkukotelo & sirompi etujarrupuristaja.
Vielä kun sais jostain paperit & kilvet niin vois vaikka kaivaa naftaliinista.

Hi Flow Police Special Pipes
HOG Forever Forever HOG

tase

-väiski-

Pakko laittaa, en ole ennen tuollaistakaan nähnyt.

If it has tits or wheels, it will give you problems.

Kiwi

^tossa on varmaan haettu erittäin onnistuneesti kestävämpää ja paremmin toimivampaa konetta, senhän takia noita on joka pannussa kiinni ja niillä ajetaan nii paljon ettei kerkiä huomaamaan...

erakko

Onko mitään tietoa milloin tuo on tehty tai missä lehdessä tuo juttu ollut? 60-/70-luvulla?
Jos kyseessä tää sama mies, http://www.stanshd.com/history.html , ni se kuollu -84 kuitenkin jo.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.