Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Starat ja heidän suhteensa moottoripyöriin

Aloittaja Don Quijote, 15 joulukuu 11, 13:06:01

« edellinen - seuraava »

Don Quijote

"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Titus

Tykkää kans. Oikein electric startilla.

Spöke

Lainaus käyttäjältä: Don Quijote - 15 joulukuu 11, 13:06:01
Tästä pidän.
Niin määkin! Kiksi vielä, ni ois aikastes täydellinen!
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Kiiski

^ David Beckhamin fillari. Mä pidin ihan pellenä koko potkupalloilijaa, mut sitten mä tajusin et se on Knucklekuski eli helmi mieheks.

JPP

erakko

^ muuta ei puutu ku löysät housut ja tennarit!  ;D ;D
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

shoveltimppa

Hieno fillari mutta kiksiä se tosiaan huutaa. Luulis, että potkiminen olis Mr Pekhamilla vähän niinkuin verissä  ;D

rodchop

Vittumaista jos fudis staralta menee polvi polkiessa  :'(

Bratt Pitt paljon kovempi sälli Prätkää jos jonkin laista.
Tuossa Zeron engineerin cuisade skygäsellä Pannulla & jollain Pan Shovelil

Angela,nki se on onnistunu pokaamaan, varmaan tolla Pannulla se sen nappas ;D
HOG Forever Forever HOG

Jack

turhia jätkiä tollaset pekhamit ja pitit. oon (lähes) satavarma, ettei ne ymmärrä noista mitään, mutku sellanen pitää olla...
Flatheads!!!

rodchop

Lainaus käyttäjältä: Jack - 15 joulukuu 11, 19:49:59
turhia jätkiä tollaset pekhamit ja pitit. oon (lähes) satavarma, ettei ne ymmärrä noista mitään, mutku sellanen pitää olla...

Peri suomalainen kateus ko se sieltä Jack,ilta pulppuilee ;D

Ei niitten tarviikkaan tajuu, riittää että osaa tankata & käynnistää. On ne vaan perkele äijiä :o
HOG Forever Forever HOG

Kiwi

Pittin zerossa meinaa toi ajoasento mennä epäluonnolliseks, muuten kivan näkösiä mopoja... Ja voihan knucklessa olla molemmat, kiksi harvoin rumentaa pyörää.

Kiiski

Jack j...lauta pakkohan niiden on jotain tajuu, ois kai ne voinu ostaa jonku Vesipään/ Twincaminki, luulis et hillot ois riittäny. Noi Pittin vehkeet olen tienny jo pitkään toi Beckhamin vehe mulle aika uusi tieto, jos ois aikasemmin kysytty olisin kyllä laittanut rahani likoo sen puolesta että Beckham ajelee jollain kullitetulla Road kingillä tai jollain vastaavalla paskalla. Väittäisin että ääreis positiivinen juttu noin kaiken kaikkiaan. Jos nyt ajatellaan vaikka vanhojen rakenneltujen moottoripyörien kannalta.

jyrggä

Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 15 joulukuu 11, 20:41:40
Jack j...lauta pakkohan niiden on jotain tajuu, ois kai ne voinu ostaa jonku Vesipään/ Twincaminki, luulis et hillot ois riittäny. Noi Pittin vehkeet olen tienny jo pitkään toi Beckhamin vehe mulle aika uusi tieto, jos ois aikasemmin kysytty olisin kyllä laittanut rahani likoo sen puolesta että Beckham ajelee jollain kullitetulla Road kingillä tai jollain vastaavalla paskalla. Väittäisin että ääreis positiivinen juttu noin kaiken kaikkiaan. Jos nyt ajatellaan vaikka vanhojen rakenneltujen moottoripyörien kannalta.

amen.
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Hemuli

Jakki on vaan kärmeissään kun sen mielestä vanhat paskat kuuluu ainoastaan aidoille vanhan liiton paikkereille kuten hän. Herra varjele jos sellaisia rupeaa saamaan rahalla ;D ;D ;D...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

jyrggä

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 15 joulukuu 11, 21:31:29
vanhat paskat kuuluu ainoastaan aidoille vanhan liiton paikkereille kuten hän.

eipä, ku tielle ne kuuluu. ja noissa kuvissa noi on tiellä. mikä on parempi ku netissä  ;)
Nothing beats cubic inches...  except turbo!