Warp Speedster!

Aloittaja Spöke, 03 syyskuu 13, 15:41:50

« edellinen - seuraava »

Make

:o ei joka remontissa tarvii tankata 7,8 litran tankilla.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Jack

oon tankin koossa kyl maken kanssa samoilla linjoilla. Siksipä pienennetään myös uusimman hankinnan tankkia.  sorry OT.
Flatheads!!!

Spöke

^Jaa että joka remontissa ei evoporsteriakaan tankata ;)
-Spöke
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Jack

Flatheads!!!

ezmo

Heterojakkaran sovelias tankkikoko on noin 6.82 Litraa
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

petejiiii

Karvan alle viis litraa kun on käyttötilavuus, niin ei shoveliakaan tarvi joka tankkauksella rempata - ehkä

Spöke

Mulla on vahva veikkaus, et tuo leili on 3-4gallonan välillä, eli semmonen, kuin hd tankin alunperin suunnitteli. Eli 200-250km:n tankkausväli. Just hyvä.
-Spöke

Spöke

Tuli uus eturengas. Emmää tuota osaa asentaa, kun ei löydy pyörimissuuntamerkkejä...

-Spöke

Tuusulan T-Bone

Hmph. Chopperilla kun paukuttaa menemään poimunopeutta, niin ei siinä alvariinsa jarrutella tankkaamaan. Yli 200 km pitää tankillisella pensaa päästä. Period.
Long John Stroker

Spöke

Enksmää jotain semmosta sanonu, häh? "Poimunopeus". Mitäs se on lontooks, vois olla hyvä seuraavan projektin nimi...
-Spöke

Don Quijote

[/quote]
Lainaus käyttäjältä: Spöke - 05 marraskuu 15, 20:16:42
Enksmää jotain semmosta sanonu, häh? "Poimunopeus". Mitäs se on lontooks, vois olla hyvä seuraavan projektin nimi...
-Spöke

Warp Speed sanovat lontoossa  ;D
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Spöke

Hiton hieno Chopperin nimi! Saaks vaihtaa? Warp speedster!
-Spöke

maick

Oiva nimi hienolle sopperille. Suosittelen! 👍

Jack

saat vaihtaa, ja rinlula menee tietysti oikeinpäin, niin mä sellasen laitoin.  ;D,

Flatheads!!!

rodchop

Kuinka levee etunakki toi on ? HehHeh. Mullapa onkin viisi kapeeta raitaa, tossa vain neljä leveetä ;D
HOG Forever Forever HOG