Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Project "fXLrd"

Aloittaja Hemuli, 21 joulukuu 12, 10:56:50

« edellinen - seuraava »

tase

Sama kokemus ollut itselläkin, kulumaongelma tullut ilmeisesti liian pienistä rengapaineista.

Hemuli

Omassa tapauksessa veikkaan tuon etukatteen painon syövän etukumia - rengas oli kulunut lähinnä reunoilta, keskellä oli vielä reilusti pintaa. Tuolla kumilla oli ajettu alle kymppitonni joista noin puolet tällä pyörällä, sitä ennen se pyöri Sportsterin alla. Ajattelin että olisin ajanut samalla etusella vielä yhden takarenkaan loppuun mutta sehän hävisi ihan silmissä painavan pyörän alla. Paineet olen aina pitänyt 2,5-2,7 bar lukemissa.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

ma^ko

Selkeäähän on, että jos kanteille on kulunut, niin renkaan kantavuus käytetyillä paineilla ei ole ollut riittävä. Olisiko suurempi paine auttanut vai kostautunut jotenkin muuten, paha arvailla. Onko uus rengas samaa kantavuusluokkaa kuin edellinen?
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Kiwi

Toi voplaaminen on kyllä perseestä. Mulla oli kaks kesää dynassa edessä kudosvaurioinen rengas, me880. Satasesta ku pudotti alaspäin ja päästi tangosta irti nii lähti täristään, loppu kuitenki jossain kuuessakympissä. Vika oli nii ihmeellinen että ei mitään muuta haitannu, kahtasataa meni täsistämättä (etupyörästä). Eikä ollu kulunu kantikkaaks eikä rapulle. Noin  20t tuli ajettua sillä renkaalla.

Mulla saattais olla dynan etulokari, mut etköhän sää löydä lähempääki...

Hemuli

Projektina "kesäksi rantakuntoon" ;D. Pientä kevennystä luvassa...

hazzinen

matala leveä ohjustustanko, ei muuta.
RAPPIOTA JA DEKADENSSIÄ. 5.5 volttia

GlennHughes

Tohonko ne orkkispeilit ja etuvalo on tulossa mitä facepookissa huutelit?
Arsch!

Spöke

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 22 toukokuu 15, 13:20:57
Älä nyt enää pienene, häviää koko äijä.
-Spöke-
jk. Kits puketista
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

tyg

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 22 toukokuu 15, 13:20:57

Rintavarustus hävis, perse jäi?

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: GlennHughes - 22 toukokuu 15, 16:16:39
Tohonko ne orkkispeilit ja etuvalo on tulossa mitä facepookissa huutelit?

Jep, mutta ei muutos siihen jää...

flhx

Mulla oli muutamia vuosia sitten Floridassa FXRD, ostaessa kaikki maholliset orkisosat oli matkassa, kate vaan irrotettu. En kovin paljon osannu kaivata sita katetta, se oli taltioituna tallin nurkassa kokoajan. Joku tarviketuulilasi (josta en sinansa paljon valittany mutta en laiskana jaksanu irrottaa, varsinkin kun sillon ainoat tyokalut oli tulppa-avain ja leatherman) kiinni. Samassa kuosissa fillari oli mulla kaytossa viime kesana euroopan rundilla, mukavan kevyt matkalaite. Jos laite olis viela mulla niin en valttamatta ees laittais sita isoa katetta kiinni vaan jonkun pienemman ja kevyemman.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Hemuli

On se iso kate oikein mukava, teki vaan mieli vähän keventää pyörää - se kompostori kun painaa kaikkine rojuineen varmaan sen 15 kg ja painonjakauma jää varsin yläpainotteiseksi... Onneksi tuli rakennusvaiheessa oltua fiksu ja kaikki sähköt on liittimillä - katteen purussa tais mennä puolisen tuntia.

flhx

Just toi ylapainoisuus ja sen katteen paino, sen takia en ehka niita olis pultannu kii. Oon vaan huomannu etta kate saa olla suht pienikin niin auttaa jo melkosesti. Niinku esim. toinen harhalaukaus omien pyorien myynnissa, FXDXT, siina huomattavan kevyt ja suht pieni orgiskate mutta piti hyvin ajoviiman pois , joku sellanen ois mulle ihan riittava. Kun vertas sita batwingiin niin toki batwing piti paremmin viimaa pois kasilta, tietty, mutta samaan tyyliin molempien katteiden takana kastu kun sadetta tuli niskaan.

Hemuli

Tuollanen siitä ny tuli - sitten Norrtäljen kautta kohti eteläranskaa  ;D

flhx

Miten jotenkin arvasin etta tuonnakonen siita oli tulossa...Hyvat reissut.