hyvät farkut.

Aloittaja 013, 29 marraskuu 12, 18:56:59

« edellinen - seuraava »

Make

Lainaus käyttäjältä: jyrggä - 01 joulukuu 12, 22:36:27
Samaa huomannu leviksen nyky laadussa, liekkö menny kustannus-syistä laatukin paskaan suuntaan

On sitten muutosta. Mulla on yhet 2005 ostetut vielä käytössä kolmansina kierrossa. Talliolosuhteita välttänyt, nyt vasta alkaa ohkenemaan.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

jyrggä

Lainaus käyttäjältä: Make - 01 joulukuu 12, 22:51:37
Lainaus käyttäjältä: jyrggä - 01 joulukuu 12, 22:36:27
Samaa huomannu leviksen nyky laadussa, liekkö menny kustannus-syistä laatukin paskaan suuntaan

On sitten muutosta. Mulla on yhet 2005 ostetut vielä käytössä kolmansina kierrossa. Talliolosuhteita välttänyt, nyt vasta alkaa ohkenemaan.

Juu, tuntuu että muutama vuoden vanhat on samassa kunnossa ku nää uudemmat puolen vuoden jälkeen. Tuntuu se materiaaliki jotenki ohuemmalta, melekeen semmoselta stretsiltä.
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Jack

Pinkomosta taitaa saada Pike Brosin haalareita.

Noi taitaa olla kaikki samaa scheissea. Eli iha naurettavan ohkasta kamaa.

Duck Cotton on sitten vahvempaa matskua.

IronHeartilla on kans lappuhaalareita, mutta en taida laittaa hintaa näkyviin, sillä kun osta rojekti porsterin ;D
Flatheads!!!

Lassi

Mimmostahan Carhartt on laatuaan, jos vertaa vaikka Dickiesiin?

Voisi seuraavat haalarit olla jotaan muuta malliltaan kun nuo Dickiesit. Ebaysta olen minäkin tähän asti hommannut.

Miska

Sheplers'iltä saa amerikka valmisteisia haalareita huokealla. Hinnasta voi tosin päätellä, että samaa laatua noi olis kuin Dickies.
-Just another guy on the lost highway-

Miska

Lainaus käyttäjältä: Jack - 01 joulukuu 12, 23:57:37
IronHeartilla on kans lappuhaalareita, mutta en taida laittaa hintaa näkyviin, sillä kun osta rojekti porsterin ;D

Jos tohon hintaan porstereita saa, niin mulle yksi kiitos.
-Just another guy on the lost highway-

Jack

Lainaus käyttäjältä: Miska - 02 joulukuu 12, 17:15:12
Lainaus käyttäjältä: Jack - 01 joulukuu 12, 23:57:37

Jos tohon hintaan porstereita saa, niin mulle yksi kiitos.

no, ehkä siinä oli vähän lapinlisää  ;D
Flatheads!!!

baljaskin

Minulla on ollut Gazozin farkkuja nyt muutaman vuoden, nyt on toiset puhkikulutettuina. Muut merkit ei ole kestäneet kuin max puoli vuotta - vuoden, näillä on menny parhaillaan yli kaksi vuotta. Riippuu tietty millaiset ostaa, viimeisimmät oli mallia "valmiiksi reikäiset" ja se reikä sitten levisi vuodessa sellaiseksi että piti paikkailla. Mut nää onkin melkein 24/7 jalassa  ;D

http://www.gazoz.fi/category/1/gazozlouco-farkut

Ja halvemmallakin saa, mut tuolla näkyy koko mallisto. Ulkonäkö jakaa mielipiteet aika vahvasti.. minä tykkään. Seuraavat tulee olemaan kuluttamattomat, noi reikäisiksi kulutetut tuli jo kokeiltua. Ekat reisitaskumalliset kesti uskomattoman hyvin. Niissä onkin pahimmillaan 3-4 kerrosta farkkua päällekkäin.

Jack

niin, siis nythän puhuttiin farkuista eikä lökäpöksyistä  ;D

[/vahvaa henkilökohtaista mielipidettä]
Siis kukaanhan ei voi ostaa valmiiksi kulutettuja farkkuja. Farkut pitäää kuluttaa ihan ite. Vähän sama ku ton patinan kanssa. Kaikkitännemulleheti kulttuuri tunkee joka paikkaan, välttäkää sitä.
[vahvaa henkilökohtaista mielipidettä loppu/]

Pitäs vissiin ensin määrittää farkut. Kaikki mitä Denim-kankaasta valmistetaan ei ansaitse sitä, että niitä kutsutaan farkuiksi.  :P
Flatheads!!!

B 50

Laatu- ja tyylitietoiselle pukeutumisesta huolehtivalle miehelle oikein virtuaalista yhteisöä:
http://www.keikari.com/foorumi/
;)

Jube666

Minä huudan myös gazozin nimeen, lähinnä mukavuudessa. Yhdet on jo polven yläpuolella olevasta taskusta rikki, röökiaskin kulma on tullu jännästi läpi, samoin ku polvesta kissan kynsi menny.

Mutta on mukavat. Housuissa on ihan kiva viihtyy ku aina ei voi olla ilmankaan.
Naisen ruumis on kaunis. Toki elävissäkin on oma viehätyksensä...