ei kierrä

Aloittaja jaajo, 19 kesäkuu 12, 10:20:48

« edellinen - seuraava »

jaajo

kävin evolla 3000km lenkin ja useasti ku tankkasin ja ryyppäsin kahvit niin kone ei ota kierroksia sen jälkeen moneen kymmeneen kilometriin nykii ja hyytyy jos pitää kahvaa pohjassa just 60 mailia saa kelattua mittariin.aukasin tankin korkkia ei auta varatankki ei auta .en oo viel tutkinu mut aattelin et valuuko pensa tankin tuuletus putkesta takana olevaan purkkiin ja sieltä kierrättää takas koneeseen .se on tuonti pyörä ja siinä on ilmeisesti jotain saaste juttuja,

atco

..tuohon ongelmaan osaa mitään sanoa mutta melkoisen lenkin kävit heittämässä pelkillä kahveilla ;D
Hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
FXDWG -02

jaajo

no täytyy myöntää et tulihan sitä jossain välissä vähä syötyäki mut sitä nykimistä ei tapahtunu muulloin ku tankkauksen ja kahvin jålkeen jos tankkas ja låhti heti vetään niin ei nykiny.viimeinen nykiminen suomen puolella kesti noin 100km ja loppu 15 min pysähdyksen jälkeen.

erakko

Toimiiko muuten hyvin? Käy tyhjää normaalisti? Onko mitää muuta oiretta?
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

jaajo

toimii hyvin tyhjäkäynti ok vetää hyvin. kaasarin säätö ei aivan kohallaan kaasu täysin auki.mut ku vika on päällä niin silloinki tyhjäkäynti ok ja vetää ok mut ei anna nostaa kierroksia ees ala mäessä

Kiiski

Vaihda tulpat.

Ai niin jos et halua ihan uusia tulppia laittaa vanhaan vehkeeseen kokeile vaihtaa takapytyn tulppa eteen ja päinvastoin jo se voi jeesaa.

jaajo

mä oon ennen reissua vaihtanu tulpat mut mikä vois olla syy että tankkauksen jälkeen tulvii tulpat

jyrggä

Tulvii tulpat? Siis märkänä?
Kaasari tulvii.
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

jaajo

en oo kattonu mut oletin että se kierråttää ylimääräisen pensan sen säiliön kautta takas koneeseen ja tulvii tulppaa mut aattelin että jollain ois tietoa et onko siinä joku kierrätys systeemi ennen ku alan purkaan ja tutkiin

Kiiski

No ei kai nyt sentään, eiköhän se bensatankki ole bensaa varten ja mikälie pönttö bensahuuruja varten.

Mä veikkaan yhä sitä tulppaa, ota tulpat veks ja tsiikaa tulpan reikään näkyykö karsta kokkareita tulpan reijän vieressä?

jaajo

no sieltä pöntöltä menee letku ilmeisesti kaasarille aattelin et se vois saaha sitä kautta liikaa ja tukkia tulpan no tää on mun arvailua pitää tutkia

Raimo-Raato

Lainaus käyttäjältä: jaajo - 19 kesäkuu 12, 20:01:22
no sieltä pöntöltä menee letku ilmeisesti kaasarille aattelin et se vois saaha sitä kautta liikaa ja tukkia tulpan no tää on mun arvailua pitää tutkia

Bensahöyryjen takaisinkierrätysjärjestelmä imee seisokin aikana höyrystyneet bensat käynnistettäessä sylinteriin ettei ne pääse pilaamaan meidän kallisarvoista ilmakehää. Tai näin siis kukkahattutädit ovat päättäneet. Käsitykseni mukaan järjestelmässä liikkuu vain höyryjä, ei nesteitä, joten ei se tulppia kastele.
A.K.A. Rambe

Spöke

Lainaus käyttäjältä: Raimo-Raato - 20 kesäkuu 12, 16:10:37
...imee seisokin aikana . Tai näin siis kukkahattutädit ovat päättäneet.
Mistäs mä saisin semmosen järjestelmän?
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

tuuba

Lainaus käyttäjältä: spökeLainaus käyttäjältä: Raimo-Raato - tänään kello 16:10:37
...imee seisokin aikana . Tai näin siis kukkahattutädit ovat päättäneet.
Mistäs mä saisin semmosen järjestelmän?
niinpä
Only way to feel the noise is when it´s good and loud...

masala

Onkos vehkeessä dementikon hana? Rikkinäinen kalvo yhdistettynä vähä tulvivaan kaasariin ni kyllä paikat kostuu, imi sitten kuka tai mikä vaan seisokissa nesteitä tai pelkkiä hönkäyksiä.
"Jäitä ammeeseen Jepson, herra kylpee pian"