Pannun lataussäädintä Jkl:n lähistöllä?

Aloittaja Spöke, 07 kesäkuu 12, 19:56:13

« edellinen - seuraava »

Spöke

Taas. Kuukauden päivät kesti säädin. Lopetti toimintansa, kun käytin akun irti moposta. Jyväskylästä säädintä ei löydy nopean puhelukierroksen perusteella, lauantaina pitäis päästä baanalle. Tai onko huomenna kellään kulkua HKI-JKL, niin tois tullesaan, mikäli kuumassa pyörässä niitä on. Voihan tuplapimpsis!
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Jack

antautuko säädin, vai polarisaatio häipy?

hommaa rele.
Flatheads!!!

Spöke

Joo, säädin kyykkäs taas. Motonetissäon kubelwagenin säätimiä 29â,¬:n hintaan. Semmosen vois hätävarana hakee, jos en saa mistään elektronista. Anyone?
-Spöke-

Hemuli

Mulla on yks mekaaninen Bosch jonka pitäis olla valmiiksi säädetty. Jos saat sen jotenkin kulkemaan jykylään niin se on sun.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Jack

Huonosti säädetty kübelin säädin teki aikoinaan pannussa piikkiä kärkien väliin. Luovutin ja ostin Accelin. Huolet siltä osin loppu.

Toi Hemulin Bosch on varmaan ihan jees optio.
Flatheads!!!

Spöke

Tää homma on ratkeamassa hyvin päin. Kiitos jeesiä tarjonneille ja  Iso käsi Mapelle!
-Spöke-

jyrggä

Oot kuulemma Poriin lähdössä? Oon lähös sinne suuntaan kans, tosin härmän/Vaasan kautta ajellaan illaks poriin. Lauantai-aamuna lähtö Tampereelta, jos kiinnostaa yhtyä porukas.. Kröhöm, siis porukkaan.
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Spöke

Foliohattu päässä hauenleukanjohtimet nänneissä asenneltu kuplan kaksitolppainen säädin elektronisen tilalle. Eipä lattaa vieläkään. Tais tääkin reissu jäädä haaveeksi.
-Spöke-

Jack

Polarisointi? (edelleen)

Tarvikegeneraattori? jos on, katto, että hiilet liikkuu eli pääsee putoomaan vapaasti sen jousen voimalla poterostaan. Mulla oli pannun tarvikelaturissa niin tiukat pesät, että vaikka näytti ottavan kommutaattoriin, eipäs ottanutkaan, Hiiliä vaan sitten viilaamalla pienemmäksi sai ne liikkumaan vapaasti.
Otti hetken ennenkuin tajus tonkin vian.
Flatheads!!!