vaihdevivuston muuttaminen

Aloittaja hoodee, 27 maaliskuu 12, 15:23:02

« edellinen - seuraava »

hoodee

shovel on vm.-79 ja siinä on se vitullinen vipuhässäkkä ennen laatikkoa, eli miten toimii jos laittaa pidemmän kepin polkimelta suoraan laatikolle ja heivaa noi kilkkeet välistä mäelle? vai toimiiko mitenkään?
-79 SHOVEL,-57 TRIUMPH,-88 SPORA TRIKE,55 SERVI CAR

KvL

Tästä on höpistykin jossain lähiketjussa.

Mutta asiaan, mulla oli vm. -80 lehmänläjässä vipuhässäkät veks ja suoraan pitemmällä tangolla, toimihan tuo.

72shovel

tein juuri omaani ja toimii tosi hyvin. itseasiassa lankasahautin noita vaihteiston neliskanttiseen akseliin sopivaksi teräksestä, vipuvartta yläviistoon ja 8mm reikä siten, että swingishovelin "wrap around oil tank" mahtuu eikä ota kiinni isommalle vaihdettaessa. mulla on noita ylimääräsiä.

siihen sitten kierretanko nivelpäällä m8 sekä polkimen päähän, koko tankoa suojaa näön vuoksi alumiiniputki joka kiristetty muttereilla kierretankoon. voin ottaa tänään kuvia tuosta ja linkittää tänne. viimeviikolla kävin testaamassa enkä löytänyt moitittavaa.

koiruus

Kuvia vaan tänne!
Mulla on ollut sama mielessä jo hetken, joten saatan lähestyä ostoaikeissa siitä osasesta.
Sohvi FLHTCUI -06

Rautahauli

Kiinalaiset tarvikenivelet tehdään vähintäänkin hopeasta, ainakin hinnasta päätellen. Kulutuskestävyys taas puhtaan kullan luokkaa. :D

Nimimerkillä seuraavat tehdään itse.
FXEF-81

72shovel

Lainaus käyttäjältä: koiruus - 28 maaliskuu 12, 09:14:51
Kuvia vaan tänne!
Mulla on ollut sama mielessä jo hetken, joten saatan lähestyä ostoaikeissa siitä osasesta.

joo huomenna aamulla viimeistään on kuvat täällä sivustolla, kun saan nää jarrut toimimaan ja öljynvaihdon tehtyä ennen sitä tänä iltana.

72shovel

tässä niitä kuvia.

Tuossa kokonaisuudessaan osat seuraavat:

8mm reiän nivelpää x2
8mm rst-kierretankoa (leikkaa ylimääräiset pois)
8mm sisähalkaisijalla alumiiniputkea (leikkaa ylimääräiset pois)
8mm pultti ja nyloc-mutteri kierrelukitteella vaihteensiirtäjän reiästä ja nivelpäästä läpi.
8mm reiällä spaceri nivelpään ja siirtäjän väliin että se kulkee suht suorassa polkimelta, itsellä tuollainen musta mikä näkyy kuvassa.

vaihteensiirtäjä on tehty siten, että on täysin alkuperäistä vastaavassa kulmassa etuyläviistoon.

koiruus

Kyllä, vaihteensiirtäjä on juuri sellainen kuin kuuluukin.
Ja ilmeisesti niitä oli useampikin?
Hinta ilmeisesti vanha tuttu, faifmiljon dollars?  ;)
Sohvi FLHTCUI -06

72shovel

minä maksoin koneistuksesta 30â,¬ kappale ja katetta ei ole tapana ottaa yksittäisestä osasta, mutta koska tämä ei ole kauppapaikka, niin laita yksityisviestiä niin katsotaan tarviitko pelkän siirtäjän vai koko systeemin. systeemin tekoon ja haalimiseen menee sitten osia ja aikaa vähä enemmän.