Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Taas yksi rautis

Aloittaja Make, 23 toukokuu 09, 20:00:28

« edellinen - seuraava »

Miska

ASIAA! Tunkkainen tuulahdus huuruiselta 70-luvulta provosoimassa pussihousuja...
-Just another guy on the lost highway-

Spöke

Miekin tykkään ihan homppelina! Siis tosta Maken moposta ;D
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

ma^ko

Happokopterinhan pitää keulia paikoillaanki, jos tuon laikkaa keulaltaan loivemmaks ni se on pilalla. Satula huutaa hoijakkaa!
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Miska

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 25 kesäkuu 11, 22:03:31
Satula huutaa hoijakkaa!

Totta. Ja mahdollisimman röyhkeän.
-Just another guy on the lost highway-

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: flhx - 25 kesäkuu 11, 20:44:15
EI EI Rezi! Toihan on aivan fantastinen tollasena! Aivan oivallinen stuukki. Nyt vaan sellanen riittävän sairas sissybar tohon ni se on siinä.

Täsmälleen näin sanoo myös Tuusulan Chopper-Syndikaatin Korkein Asiantuntemus.
Long John Stroker

Hemuli

Nyt täytyy kyllä dissata Retziä ihan tosissaan, Make on nimittäin asian ytimessä. Just tollaisilla laitteilla San Fransiscon bikerit terrorisoi tavallista kansaa joskus 60-luvun lopulla. Tosta ei juuri tyylipuhtaampaa laitetta pysty rakentamaan, täällä on kaikki peukut pystyssä - myös keskimmäinen ;D..
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

flhx

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 26 kesäkuu 11, 00:42:26
Nyt täytyy kyllä dissata Retziä ihan tosissaan, Make on nimittäin asian ytimessä. Just tollaisilla laitteilla San Fransiscon bikerit terrorisoi tavallista kansaa joskus 60-luvun lopulla. Tosta ei juuri tyylipuhtaampaa laitetta pysty rakentamaan, täällä on kaikki peukut pystyssä - myös keskimmäinen ;D..

`Nuff said. Niinku ameriikassa sanotaa.Vaikken tiedä mitä helvettiä"dissata"tarkottaa(ei teistä nykynuorista enää ota selvää),mutta muuten jäsen H puhuu pelkkää asiaa.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Hemuli

"dis" -etuliite minkä tahansa verbin edessä kääntää sen negatiiviseksi. Esim. "dislike", pitämisen sijaan ei tykkääkään. Dis -> dissata. Kyl mä tiedän, mulla on kaksi kohta teini-ikäistä tytärtä ;D..
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Rezi

Onhan tuo varmaan taattua 60- tai 70-lukua. Mutta minusta kömpelöt 70-luvun kustomit ja hippikopterit on useinmiten vaan rumia, siis helevetin rumia. Ei kaikki vanhanaikainen oo automaattisesti tyylikästä vaikka se olis miltä vuosikymmeneltä. On OK digata vanhaa tyyliä, mutta kyllä nykyaikana pitää voida myöntää, että silloiset kamppeet näytti monesti aika typeriltä.

Ei meikä mitään must bobberia kaipaa. Chopperit on tosi jees, mutta silmään istuvaa stuukkia ei synny laittamalla vakiorunkoon pitkä keula. Sohvapenkit ja keulivat rungot ei istu mun silmään. Sorry.

Tähän paljon hymiöitä. Ei tää niin vakavaa oo.. ;D ;D

MakeH:lle tsemmiä projektiin. Tykkään itse tehdystä "low cost" meiningistä!!

streamliner

Vintageperiodcorrectness! Kurko ja Kuningatar on yksi hienoimmista satuloista. Bilteman lumilapiosta leikattu solospringseat on yhtä nähty kuin ne vanhojen traktoreiden metallisatulat. Tossa pyörässä on vähän japsiskenen henkeä. Raikasta.

flhx

Rezi sä oot kyllä osittain oikeessa, ei se "vanha tyyli" automaattisesti tarkota että se olis jotain hienoo tai vähintäänkin parasta. Mutta itellä ja aika monella tuntuu aika hyvin iskevän toi Maken urheilumoottoripyörän tyylinen laite, en mäkään oikein ees osaa sanoa että miks? Tiedän jo heti että se ei ole mitenkään äärihyvä ajaa ja se ehkä jopa näyttää "hassulta", mun mielestä tosin aivan helvetin hienolta. Miks? No ei mitään hajua.

Ehkä se on sitä vanhan kertausta nyyhkytysten kera eli nostalgiaa ? Mutta jotenkin toi vaan toimii. Ihan niinkun mun mielestä toimii aivan helvetin hyvin sun fillarin kaltainen bobberi. Tai tukholmakopteri autonrenkaineen tai dirt track tyylinen sporty jne. Tätä lajia on vaikea selittää. Mutta mä en dissaa tätä possee (tän voi sitten Hemuli selittää, mulla ei oo mitään hajua mitä toi tarkotti, yritin vaan leikkiä yyberkuulia käyttämällä nykysanastoo) joten voin vaan todeta että MUN mielestä tossa rautiksessa on hyvä ote.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Make

Mä oon tässä turannu ja ottanu takapakkia vuoronperään joka helvetin nippelin ja palikan kanssa kohta kaks vuotta. Nyt kun ollaan siinä pisteessä, että tiedän olevani omasta mielestäni oikeassa, kelpaa ihan kaikenlainen palaute. Kunhan sitä tulee. Tai vaikkei tuliskaan.
K&Q-istuin toteuttaa mun mielestä mitä suurimmassa määrin form follows the function -henkeä. Kahdelle hengelle loistavat sisätilat.
Ja Rezin kanssa ollaan pyörän ulkonäöstä samaa mieltä. Siinä missä Rezi käyttää sanaa ruma, minä puhun härskistä.  ;D
Mulla on kyllä vakaa aikomus pilata tuo perioid correct-huuhaa tehokkailla etujarruilla. Pyöräkin on joka tapauksessa uudempi kuin sen aikaiset vehkeet miksi se on naamioitunut. Kampikin puuttuu koneen kyljestä.
Jos jotain ois paremmin voinu tehä, niin ilman akkua tosta perästä ois saanu 10 senttiä lyhkäsemmän. Sit se näyttäis vielä homommalta.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Jude

Annetaan sitten palautetta: Helvetin asiallinen !
Omaan makuun mahtuu jos jonkinlaista härveliä, eniten tykkään just tollasesta vähän F.U meinigistä joka tulee saantanallisen metelin saattelemana ja toiminta näyttää edes vähän vaaralliselta, mutta tää laji on tosiaan dr.Pepperiä.

Miikka

Toi rautsikkahan näyttä just siltä niinku pitääkin, paitsi se pitkän sissyn puute josta tarkkasilmäinen raati jo huomauttikin. Hmmm 70`s rautischopperi... aihiothan ei olis kalliita... ;)

Make

Lainaus käyttäjältä: Miikka - 26 kesäkuu 11, 14:08:47
pitkän sissyn puute josta tarkkasilmäinen raati jo huomauttikin

Tallin korkeus 2 metriä.  Että maltillisilla linjoilla joudutaan menemään.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave