Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Taas yksi rautis

Aloittaja Make, 23 toukokuu 09, 20:00:28

« edellinen - seuraava »

eeko

Blue Cheer on aivan loistava.
Kasetille äänittelin kaverilta joskus 80-luvulla,
sillä oli alkuperäinen vinyyli.
-eeko

Make

Vahvistelin hoijakkaa hitsaamalla ja rälläköimällä ilman paitaa. How cool is that?
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Miikka

Mikään ei voi olla enään coolimpaa ;D ;D

ma^ko

Näillä keleillä mikään ei ole cool, täytyy mennä vaan ihan hottina.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Smokie

Nokitan, putsailin pyörivällä teräsharjalla (rälläkässä) maaleja tankista ja tietty hitsasin TIGillä pitkän tovin, ilman paitaa tottakai. David Hasselhoffikin olis kateellinen mun uusista rintakarvoista.

Mun on jäänyt vaivaamaan se sun ehdottama uimahousu ajovarustus. Mitäs jos vetäis ensin pitkät kalsarit ja sitten vasta uimahousut, voisko sitten ajaa kuin supersankari?

Miska

Toki sitä voi jättää pois myös ne uimahousut: KLIK  ;)
-Just another guy on the lost highway-

Make

Smokie

Uikkareilla voi muuten tosiaan saada "bad ass" statuksen ;D

Make

Tietysti sissipaarin leveys määräytyy rekisterikilven leveyden mukaan. Jos laitan sivukilven, niin perässätulijat eivät näe kromattua öljynsuodatinta.

Askartelin vielä taustalevyn kilvelle. Mä oon aina ollu kova Steven Seagal-fani, ni panin sen nimikirjaimet tohon ikäänkuin kevennykseksi, aikakauden muotivirtausten mukaan.  ;D

Smokie

I'll take you to the bank. To the bloodbank! Vai mitäs se nyt sanoikaan ja kukas minä nyt olinkaan. Miksi et tehnyt korkeampaa, ajoneuvon maksimi korkeus on 4 metriä, sinne 4 metriin kannattaa myös laittaa min. 200kg kuula. Yritystä perkele!!

Make

Muutama kilo meni rautaa silpuksi kun yritin tehä käännön rajoitinta. Sitten jonkun näyttelyn sato palautui mieleeni:

Make

Parin korttelin mittaisen koeajon tuloksia. Meni ihan hyvin kunnes oli pakko suditella. Taka-akseli oli löysällä, ja rattaan puoleinen ketjunkiristyssysteemi lensi helvettiin äärimmäisten voimien pakottamana.
Sellanen tanko vielä hankittava jotta kahvat yltävät pari kolme tuumaa taaemmas, ja etujarru viritellä paikoilleen.

Juvakka

Tässä Moottoripyörässä on kyllä hyvä boogie, vai miten se nuoriso sen muotoilee.  :)  Ei turhaa hieromista, vaan keskitytään oikeisiin asiohin.
Don't push the river
https://youtu.be/rCii1j0G1Js

Make

Sitten se pääs piru valloilleen. Mulla oli varsin hulppeat Nissinit tarkoitus väkästellä tohon, mutta eihän ne sitten mahtuneet. Kertokaapas viisaat sopiiko touring-mallin tuplaetujarrut olemaan pinnavanteen kanssa? Melkolailla huokealla irtois ebaysta toisinaan. Vai oisko joku 6 mäntänen joku jo sen verran ohut, että mahtuis olemaan. Vai meneekö puolavanteen ostoksi? Perkele.

Hemuli

Laitoin muijan pyörään 2000- touringin nelimäntäiset kapeaan 39 mm keulaan 18" pinnavanteella. Levyt piti tuoda ihan kiinni alaputkiin ja silti joutui kalvamaan satuloiden kiinnitystasoista pois ja höylätä sisäpuolelta viistoksi. Mutta kyllä ne sinne mahtuu. Noilla kymppituuman levyillä tosin voi jäädä tekemättä...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957