Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Taas yksi rautis

Aloittaja Make, 23 toukokuu 09, 20:00:28

« edellinen - seuraava »

Make

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 25 kesäkuu 12, 13:47:08
Ysisatkuissa ainakin on tossa sylinterin jalassa -57 päättyvä valunumero jonka näkee sokeakin kepillä, taiwaallisissa sitä ei ole. Pitäiskö uudemmissa sitten olla sama numero -72 päätteellä?

Oliks toi 78 ylöspäin vielä omansa mallinen, mulla ei oo mitään yhtenevää numeroa kummassakaan.

EDIT: Oli tai ei, mullahan ei oo mitään tietoa että onko mulla ees orgis vai taiwanin pytyt tossa vehkeessä
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Make

Boonin kataloogia selailin. Mikähän ero on etupytyn numeroilla 16464-73A ja 16464-73C?

flhx

^just tohon en osaa vastata, mutta eikös Harleyn varaosanumerot oo yleensä mennyt niin että toi -73A on siis ekan kerran otettu käyttöön -73 ja A=eka kehitysversio aiheesta. Eli samalla varaosanumerolla  -73C on "parannettu" versio samasta käikäleestä.Edit: ainakin noin se menee mm.Touringin etummaisessa moottorinkiinnikekumissa jossa taitaa olla menossa kehitysversio "D",kaikki aikaisemmatkin kyl sopii paikalleen.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Make

Nyt pitäis ihmetellä että minkä takia tuo limppupaketin putkisokka oli pullahtanna pois paikaltaan. siis tuo joka osuu nokassa olevaan loveen. Itse limpuista oli jouset poikki, laakeripesän kuppi paksana, joka saattanut mennä siinä rytäkässä jälkimmäisenä.
Vai onko nämä asioita joita vaan tapahtuu ja ne on hyväksyttävä tässä lajissa?

Make

Varmuuden vuoksi purkaminen on sitten niin heteroiden hommaa että harmittaa sellanen turha huolehtiminen.

Avasisin ny koneen kuitenkin ettei oo mitään mujua missään.

Ja JWBoon vastasi tiedusteluuni asiasta:

Lainaus käyttäjältä: Make - 27 kesäkuu 12, 19:48:30
Mikähän ero on etupytyn numeroilla 16464-73A ja 16464-73C?

Että pytyt on samanlaisia, mutta männissä jotain eroja, eli ts. toi FLHX:n tieto piti paikkansa.

Hemuli

Toi pinjonipuolen sisäskooli on sitten kuulemma vittumainen viimeistelyhoonattava, se kun menee osittain kampuran ulkopinnan sisäpuolelle niin koneistamo ei pääse normi hiomavehkeillään vetämään sitä loppuun asti. Mitenköhän se tossa mun kasikutosessa tehtiin, siinä kun on samanlainen osa kuin rautapäässä - ja oli muuten ihan samalla tavalla poikinut:

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Raimo-Raato

Lainaus käyttäjältä: Make - 01 heinäkuu 12, 22:49:15
Nyt pitäis ihmetellä että minkä takia tuo limppupaketin putkisokka oli pullahtanna pois paikaltaan. siis tuo joka osuu nokassa olevaan loveen. Itse limpuista oli jouset poikki, laakeripesän kuppi paksana, joka saattanut mennä siinä rytäkässä jälkimmäisenä.
Vai onko nämä asioita joita vaan tapahtuu ja ne on hyväksyttävä tässä lajissa?

Nyt kun kone osissa niin tarkistappa että missä kunnossa on hela jakopään kopassa josta takapytyn imunokka tulee läpi ja johon sytkävermeet kiinnittyy. Eritoten kiinnitä huomiota siihen että saatko sen helan sormivoimin liikkumaan pesässään.
A.K.A. Rambe

Make

Kuule joo.  Ei se liiku, mutta anna kun arvaan: Ne helat tietysti rassataan/protsataan/hoonataan/hierretään/tms. linjaan lohkon läpi? Ei nuo helat nyt niin uusiltakaan näytä enää.

Raimo-Raato

Joo siitähän ne oikeen puolen lohkopuoliskon läpi duunataan. Vaan ei se haittaa jos ne ei oo uudet kuhan ei oo holopaskat.  ;) Sillä mä tuota ehdottelin kun mulla rautiksessa hajos kaikki sytkävermeet mitä kokeilin ja syyksi paljastu lopulta että se nokan hela oli irti pesässään.
A.K.A. Rambe

Make

Kyllä se siellä (siis hela pesässä) tuntuis olevan tiukasti, eikä nokkakaan siinä juuri klotaa. Mutta kiitos tästäkin tiedosta.

Make

J.W.Boon lähetti sitten sellaisen nyytin että taidan jemmata sen sisällön johonkin ja ostaa taiwaninkikkareet pyörään.

Huomatkaa vuosiluvut(?) mäntäpaketeissa  :)

Edith: On useampi vuosi jo aikaa, kun mulle kerrottiin että ei näitä ole enää alkuperäisosina saanut pitkään aikaan.

Lyytinen

Ei varmaan mene pitkään, kun ukko vaivihkaa pyytää kanssafoorumilaisia postaamaan kuvia mahdollisimman orggiskuntoisista rautiksista  ;D ;D ;D

Hemuli

Siis oliko noi pytytkin nossia :o - melkoinen graalin malja sanoisin...

Make

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 17 heinäkuu 12, 08:18:56
Siis oliko noi pytytkin nossia :o - melkoinen graalin malja sanoisin...

No tuossahan tuo pyttypaketti näkyy yläkuvassa vasemmalla. Mä oon niin onnellinen.

Hemuli

Ja mä oon niin kade ;)... No, onneks hyllystä löytyy orkkiksia ysisatasen pyttyjä niin voin niitä käydä hivelemässä, josko se siitä helpottais. Ne on sentään paljon harvinaisempia, nih! ;D