Tuleeko maailmanloppu 2012

Aloittaja rodchop, 17 joulukuu 11, 19:08:35

« edellinen - seuraava »

Jensen

Mielenkiintoinen video. Kukaan ei tiedä mihin näitä reikiä on käytetty. Miten ne on saaneet saumat niin tasaisiksi sovitettua tuohon aikaan? Real Ancient Technology Found in Cuzco Peru 2012 New 

rodchop

Are whe living in the end Times ?

What do you need to survive?

Aliens and 2012
HOG Forever Forever HOG

erakko

Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Jensen

Saakeli. Kun korjailin Jytä jammua vuonna nois 1997 niin otti liilkaa vauhtia ja huonella 4 kuukautta ja muistan tämän biisin ja soittelin metalhead levyä huoneella. Mahtava video ja niin monta hedelmällistä planeettaa joilla voi olla elämää. He ovat kehittyneenpiä mitä ihminen ja eivät puutu meidän kusiaisten hommiin. Lukuisia esimerkkejä kun ihminen on puuttunut atsteekit,inkat intiaanit yms ja kaikki meni vituksi ja melkein sukupuutton kuolivat. Luuletteko että meitä paljon älyllisesti edellä olevat eivät ole tätä huomanneet?  Saxon Metalhead Wacken 2001 Metallipäät.

Smokie

Olin kerran porukassa jossa oli lähinnä 60-vuotiaita naisia ja tietenkin puhe ajautui nopeasti ja helposti Vonnegutin visioon että maailma on oikeasti laboratorio missä hiiret tutkii kuinka ihmiset tutkii hiiriä. Sain hiukan viipyileviä katseita ;D Samassa paikassa muuten tapanani oli kiskoa keuhkot täyteen heliumia ja odotella että joku kysyy jotain.

TEKE

Lainaus käyttäjältä: Smokie - 21 kesäkuu 12, 10:17:44
Olin kerran porukassa jossa oli lähinnä 60-vuotiaita naisia ja tietenkin puhe ajautui nopeasti ja helposti Vonnegutin visioon että maailma on oikeasti laboratorio missä hiiret tutkii kuinka ihmiset tutkii hiiriä. Sain hiukan viipyileviä katseita ;D Samassa paikassa muuten tapanani oli kiskoa keuhkot täyteen heliumia ja odotella että joku kysyy jotain.

En epäile Smokien alan tuntemusta , mutta missä Vonnegutin kirjassa näin tapahtuu??
Jonkun verran olen niitä lukenut, en tosin kaikkia.
Minulle tuosta hiiret tutkii jne jne. tulee mieleen Adamssin linnunradan käsikirja liftareille....

rodchop

Jaahas poijaat! Se ois aikatarkkaan 6kk peliaikaa, miten ootte aatellu loppuaikanne viettää ?
Jokin helvetin hyvä suunnitelmahan on oltava.

Hyvää viimeistä juhannusta, vaikka hukkuis veneestä kännissä kustaessa niin ei niin vakavaa kun kohta kaikki kuollaan kuitenkin !
Ei muutako lippu korkeella & muistaa pitää pullonkorkin auki  :P
HOG Forever Forever HOG

BlackRat

Muistakaa kuitenkin ennen sitä kusireissua täyttää luovarit mun tiedoilla niin ei jää mopot ihan yksinään riutumaan rannalle. Mä oon jo anonut lisäaikaa ton 2012 jälkeen niin onpahan sit jotain tekemistä itekseen tällä pallolla kun roplaan mun uusia mopoja...

jyrggä

Mulla ei oo yhtään uusia mopoja. Valitan. Vien kuusankoskelle kierrätykseen nuo 60 vuotta vanhat ongelmajätteet, kerta ne ei kellekkään kelpaa. Siis ennenku tipun veneestä kikkeli kädessä.
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

TEKE

rodchop

Ai mikä noista ? Lähes kaikki noista videoista kyl aika päräyttäviä!
Okay. Lehmät rules !
Luultavasti aika monen meidän kotona, mikäli oikeen arvaan ?
Martti Ahtsaari äänellä todettuna että.. .
Valitettavassti  ::)
HOG Forever Forever HOG

Smokie

Lainaus käyttäjältä: TEKE - 21 kesäkuu 12, 13:24:35
Lainaus käyttäjältä: Smokie - 21 kesäkuu 12, 10:17:44

En epäile Smokien alan tuntemusta , mutta missä Vonnegutin kirjassa näin tapahtuu??
Jonkun verran olen niitä lukenut, en tosin kaikkia.
Minulle tuosta hiiret tutkii jne jne. tulee mieleen Adamssin linnunradan käsikirja liftareille....

En tiedä, olen Ihan täysin Rouvan tietojen varassa. Paria kirjaa yritin lukea ja totesin että liian paskaa. Yritin myös katsoa kellopeliappelsiinia ja totesin siitäkin että liian paskaa. Sitten on taas tälläisiä tapahtumia kuten tänään, pihaan pölähti kaveri, CD-soittimeen lykättiin 90-luvun Keuhkot ja kun mies oli nälissään niin paistoin sille kaksosmunia, paras "sunny side up" lätty tulee juurikin niistä. Näytin niitä rupisia munia että kato, nää on tullut suoraan perseestä. Saattohan se kirja olla myös tuo Adamssin teos, en tiedä eikä juuri kiinnostakkaan, yliarvostettua paskaa mun mielestä sekin. Tarpeeksi kauan kun lukee tuollaista sontaa niin menee pää sekaisin ja sen jälkeen varmaan pitää ruveta väittämään että tulee maailmanloppu yms kuvitteellista. En pystynyt edes kattomaan leffaa aiheesta, ihme kun oon kumminkin pysynyt naimisissa tuon naisen kans. Maailma on täynnä outoja asioita..

Jack

So long, and thanks for all the fish....
Flatheads!!!

rodchop

Kaikki todisteet siis viittaavat kiistattomasti päivämäärään 21.12.2012. Vain hullu typerys tai skeptikko voi enää kieltää päivän selkeän merkityksen. Mullistus on tulossa, eikä sille voi enää mitään. Se tulee yhtäaikaa maan ulkopuolelta sekä sisäpuolelta.
Raamatun Ilmestyskirjan 6. luvun jakeet 12-13 viittaavat 21.12.2012 tapahtumiin, jotka ovat ns. Kuudes sinetti:
Ilm. 6:12 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi kuudennen sinetin; ja tuli suuri maanjäristys, ja aurinko meni mustaksi niinkuin karvainen säkkipuku, ja kuu muuttui kokonaan kuin vereksi,
Ilm. 6:13 ja taivaan tähdet putosivat maahan, niinkuin viikunapuu varistaa raakaleensa, kun suuri tuuli sitä pudistaa,
Ilm. 6:14 ja taivas väistyi pois niinkuin kirja, joka kääritään kokoon, ja kaikki vuoret ja saaret siirtyivät sijoiltansa.
21.12.2012 on myös talvipäivänseisaus, vuoden pimein päivä, ja lisäksi samaan aikaan on uusikuu, eli edes kuu ei valaise tätä maailmanhistorian synkintä yötä!

Ei voi olla sattumaa että juuri samana vuonna löytyy (mukamas sattumalta) TÄMÄ !

CERN julkisti, että higgsin bosoni on löydetty lähes ehdottomalla varmuudella. Tämä todistaa todeksi joko hiukkasfysiikan standardimallin monilta osin tai antaa viitteitä lopulta supersäieteorian todenmukaisuudesta.

Higgsin hiukkasen ja kentän löytyminen avaa uskomattomia ovia tieteen kehitykselle entisestään. Tiedetään paremmin mihin suuntaan tutkimuksissa lähteä, kun mietitään materian, säteilyn, energian ja huikkasten syvintä olemusta.

Higgsin kentän löytyminen todistaa myös aiempien todisteiden ohella alkuräjähdys teorian todistetuksi universumin synnyksi. Se oliko alkuräjähdys / singulariteetin laajeneminen(räjähtäminen) Jumalan aikaan saannosta vai ei on luonnollisesti maailmankatsomuksellinen asia, ja alue johon tieteen ei tarvitse ottaa kantaa.

Sen sijaan tietty päivämäärä 21.12.2012 on tuleva olemaan mullistava, tätä ei käy kenenkään hiukkaakaan omilla aivoilla ajattelevan ihmisen kiistävän.

Ihmisen kosketus luontoon ja mystiikaan on hiipunut kaiken nyky teknologian myötä, luulemmeko pystyvämme luomaan kaiken tämän elämän ?

Esim. tsunami eläimillä kosketus säilynyt, tajusivat lähteä. Mitä teki ihminen huomatessaan meren pakenevan.. . ?

Lähti keräämään simpukan kuoria (Haloo) Juuri tätä tarkoitan.

Sama homma aikoinaan tajuttu & varoitettu. Mitä tekee tekno ihminen ? NAURAA !

Näin kauan meillä on elinaikaa mikäli maailmanloppu tapahtuu 21.12.2012

12194977 sekuntia,
203249 minuuttia ja 37 sekuntia,
3387 tuntia ja 29 minuuttia ja 37 sekuntia,
141 päivää, 3 tuntia 29 minuuttia ja 37 sekuntia,
20 viikkoa 1 päivää 3 tuntia 29 minuuttia ja 37 sekuntia
Miksi maailmanloppu tulisi vuonna 2012?

Maailmanlopun puolesta olevia asioita

Vuonna 2012 tapahtuu voimakas aurinkomyrsky, joka tapahtuessaan tuhoaa koko maapallon sähköverkon.
Mayojen kalenterin 13 baktun loppuu 21.12.2012. Aina baktunin loppuessa tapahtuu jotain mullistavaa.
Nettibotti ennusti maailmanlopun tapahtuvan 2012. Sama botti on ennustanut paljon muitakin luonnonmullistuksia, kuten 2004 tsunamin, hirmumymyrsy katarinan ja 9/11 iskut.

Friday 21 December 2012

End of the world 2012 full movie.???? ????? ?????? 2012 ???? ??????

Perkele miks tää tapahtuu mulle  :'(  Ouuu shit.

Edit: Typo & Just nyt tääkin euroopan raha kriisi, kaikki tämä sattumalta samaan aikaan.
Tietääkö joku kenties meitä enemmän
HOG Forever Forever HOG