Tuleeko maailmanloppu 2012

Aloittaja rodchop, 17 joulukuu 11, 19:08:35

« edellinen - seuraava »

Lyytinen

Lainaus käyttäjältä: Jensen - 23 joulukuu 11, 00:42:37Kannattaa aina muistaa että se minkä taiteilijat on kirjoittaneet niin tiedemiehet on saaneet niistä ideoita. Profetiota. :D

Tähän piti vastata, mutta melkein unohtui... Olen tätä pohtinut ja tullut siihen tulokseen, että ei se kyllä minusta noin päin mene. Ei tule mieleen yhtään keissiä, jossa taide olisi jeesannut jonkun uuden asian keksimisessä matematiikassa tai fysiikassa. Muuthan onkin joko noista johdettuja tai sitten hömppätieteitä ;D On taiteella oma tilauksensa, mutta minusta se kyllä on tieteestä ihan irrallinen juttu.

Apropoo, joskus luin lehdestä kun yläasteikäsiä oli haastateltu ja joku loihe lausumaan, ettei häntä voisi fysiikka vähempää kiinnostaa ja mitä väliä on tietää, montako protonia ja elektronia missäkin kattilassa on. Jännää sikäli, kun fysiikkahan on käytännönläheisintä asiaa mitä ikinä voi olla. Kaikki mitä tehdään on fysiikkaa.

LainaaIhmettelen että mistä muinaiset ihmiset on tietäneet  ja että onko joku kertonut?

Osansa sillä on varmaan ollut, että on metodologisesti pähkäilty ja sitten mietitty, että olikos siinä tuumailussa nyt järkeä vai ei. Tosin esim. Aristoteleshän pähki about kaikki asiat sitten vituralleen. Mutta toisaalta Demokritus ja Leukippos nehän ne jossain kiven nokassa istu ja tuli pähkäilyissään siihen tulokseen, että aine on tehty jostain jakamattomista rakenneosasista eli atomeista. Innostuksissaan sitten vielä pähkäilivät, että aineen olemus perustuu siihen minkälaisista atomeista se on tehty: suolaiset ja kirpeät aineet on tehty pienistä ja terävistä atomeista kun taas makeat aineet on tehty isoista ja pyöreistä atomeista.

Jensen

Ei maksa vaivaa loppua pelätä kun ei sille mitään mahda jos tulee. Kohta vain kieriskelee omissa peloissaan. Kyllä nämä pelon lietsomiset suurimmaksi osin on liikemiesten temppuja että saisivat myytyä kirjoja,videoita ja selviytymisoppaita ja manipuloitua toisia. Pelolla tehdään rahaa. >:( Aivan kuten Juice tuumaa pelko saa minulle siivet selkään. ;D  Juice Leskinen - Skitsofrenia  Tiedän vain että Lowecraft kehoitti esim etsimään Plutoa ja neuvoi paikan mistä löytyy niin siellähän se oli. :D Ja monta muuta. Sitten tulee mieleen planeettojen välinen matkailu ja asuttaminen se on scifimiesten keksimää. Nykyjää ne otta miljonäärejä mukaan avaruuteen pientä korvausta vastaan.

rodchop

HAH HAH HAA! Hain just lainaa, ko ei ne raukat OKO,ssa tajunnu että enää pikkusen reilu 48 viikkoo maksu aikaa. Tossa epäilijöille hieman tosi tiukkaa faktaa ::)

2012 End Of The World

Mikäli havahduit kylmään todellisuuteen, niin älä välitä sä et oo ainoo :'(

http://www.endoftheworld2012.net/

Osaa varmaan ahdistaa kun ei pääse ikinä tyyppaamaan sitä 2 vuotta kestänyttä projektiaan.
Mullakin jo varattu paikka salaisesta aluksesta. Matkailu avartaa ;)
HOG Forever Forever HOG

Rautahauli

Kyllä sitä mualiman loppua pitää pikkusen siirtää, uudessa metalliliiton kalenterissa on vielä vuosi -13, tosin karkeampana versiona mutta kuitennii...
FXEF-81

rodchop

Metalliliitto rahastaa myymällä kalenteria millä ei tee mitään, taas viedään tyhmää ko pässii narussa.

Meillä oli tallillakin jo ton BigBang,in kunniaks bileet, jotka jatkuu seuraavat 48v2p...
HOG Forever Forever HOG

Rautahauli

No joo kyllähän siitä on maksettu kovat rahat jäsenmaksujen muodossa, käyttöä sillä ei tosiaan ole mutta näkee siitä että ensivuonna on vielä elämää. (yhtä luotettavasti kuin maijojen kalenterista) :D
FXEF-81

Jensen

Uutta kuuluu ja ei hyvää. >:( Mailmalla on kuultu selittämättömiä ääniä ja ne ei tiedä mistä ne tulee?
        Raamatun mailmanloppu ennustukset tulee väkisin mieleen ja siellähän enkelit soittaa trumpettia kun lopun aika tulee. Alkoipa kivasti taas pelottaa ja en ole ees päissä. Tottahan toki voin ensikesänä kuolla prätkällä ajaessa mutta se ei niin pelota mutta toivois kuitekki että kaikki ei lopu ja elämä jatkuis  http://nibiruplanetx.blogspot.com/ Nibury on sammunut tähti ja ei säteile valoa ja voiko sitä siksi edes nähdä ja saattaa olla jo tosi lähellä. :o

Kokkonen

Joillain ihmisillä on tapa säikkyä tuntematonta ja mielikuvitus pääsee valloilleen. Mut ei tuntematon ole suinkaan aina negatiivistä, ellei sitä itse sellaiseksi käännä. Joten parempi kuvitella esim. niiden selittämättömien äänien olevan merkki paremmasta. Ilmoittavat lämpimästä kesästä ja toimivista moottoreista.  :)
Elä anna toisten johtaa itteäs synkille poluille, valitse se mikä vie kesään ja kärpästen keskelle.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

rokker

If you don't swear while driving then you're not paying attention to the road at all.

Northern_lights

Mikä helvetti sillä maailmanlopulla oikein kestää tulla, alkaa nuo säilykkeet mennä pilalle ja naapuritkaan ei enää jaksa edes nauraa foliohatulle!?

Mä en ymmärrä, miksi maan magneettikentän napojen muutokset on merkkinä jonkun planeetan tulosta, eihän ne koskaan ole paikoillaan pysyneet? Eikä vaadi kummoista älyä ennustamaan, että lähiaikoina tulee maanjäristyksiä, eiköhän pienellä kaivelulla tuohon löydy ihan asiaan perehtyneiden (en tarkoita nibirusta ja muista saduista kouhkaavia) arvioita, että missä, koska ja kuinka kovia. Mä ennustan, että lähiaikoina alkaa lumet sulamaan ja saattaa samalla kuolla parit pilkkijätkin.

Saisi ihan oikeasti jo loppu tulla, alkaa käymään sääliksi ne neropatit, joiden täytyy ennustuksiaan laskea kerta toisensa jälkeen uusiksi. Pariin otteeseen on mennyt vituiksi ennustukset, josko nyt tärppää:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_maailmanlopun_tapahtumiksi_ennustetuista_p%C3%A4iv%C3%A4m%C3%A4%C3%A4rist%C3%A4

jyrggä

Lainaus käyttäjältä: rodchop - 17 tammikuu 12, 08:58:59
Metalliliitto rahastaa myymällä kalenteria millä ei tee mitään, taas viedään tyhmää ko pässii narussa.

Meillä oli tallillakin jo ton BigBang,in kunniaks bileet, jotka jatkuu seuraavat 48v2p...

metallilla näyttäs olevan myös vaalit nyt.
asiallisen näköstä porukkaa  ;D ;D
mut täähän onki varmaan vitsi, eikös jookos?  ::)

Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Smokie

Oho, mähän sopisin porukkaan, sattuu olemaan CCCP paita päällä ;D

Aiheesta, mua huvitti erityisesti se jenkkipastori joka reilu vuosi sitten kokosi porukkaa kun taas tulee maailmanloppu. Myöhemmin jossain haastattelussa sen titteliksi oli lätkäisty "kokenut maailmanlopun ennustaja" :P

Northern_lights

Lainaus käyttäjältä: Smokie - 07 maaliskuu 12, 11:56:51
Aiheesta, mua huvitti erityisesti se jenkkipastori joka reilu vuosi sitten kokosi porukkaa kun taas tulee maailmanloppu. Myöhemmin jossain haastattelussa sen titteliksi oli lätkäisty "kokenut maailmanlopun ennustaja" :P

Olisikohan kyseessä Härold? Ei oikein ennustamiset onnistunut tuolla papparaisella, piti tulla maailmanloppu, mutta saikin aivoinfarktin. Ei kuitenkaan heittänyt veiviä, joten pääsee jälleen kerran laskemaan uusiksi. Pariin otteeseen on jo persiilleen mennyt, mutta kokemusta alkaa olla jo aika lailla.

"Yksittäiset seuraajat, jotka käyttivät aikaansa ja rahaansa julistaakseen Campingin ennustusta, olivat masentuneita, kun Ylöstempausta ei tapahtunutkaan." Joo, kyllähän se voi vähän vituttaa, kun on myynyt omaisuutensa pois, jotta pääsee näkemään ihan paikan päälle Kristuksen paluun ja ei tapahdukkaan mitään... Onkohan Kristuksella noussut kusi nuppiin ja peruu paluitaan ihan vain diivaillakseen?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Harold_Camping

erakko

Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Juvakka

Don't push the river
https://youtu.be/rCii1j0G1Js