Tuleeko maailmanloppu 2012

Aloittaja rodchop, 17 joulukuu 11, 19:08:35

« edellinen - seuraava »

eeko

Mielenkiintoinen keskustelu ja hyviä mielipiteitä.
Toisaalta, jos maailmanloppu tulee, niin nyt voisi
rakentaa sen ultimaalisen bobberin/chopperin/minkä
vaan, sanktioista välittämättä.  ;)
-eeko

rodchop

Paniikkia, pelkoa & kaaosta joo, mutta tiedätpähän ainakin totuuden.
Vittumaista tajuta viime hetkillä että sua on kusetettu kaiken aikaa :-\

Jotkut valaistuneet Yrittäny varotella, no ehkä oot leimannu ne hörhöiks yms.
No siitä ei voi kun syyttää itseään, siinä vaiheessa kun paska levähtää tuulettimeen oikeen kunnolla !

Tai ehkä osa ihmisistä alitajuisesti uskoo mutta ei vaan halua myöntää itselleen, jotta pysyisi järjissään :'(

Ihan sama kuin tuo ihmisen muisti, sehän on sellainen että jonkun ajan päästä aika kultaa muistot, eli jopa epämiellyttävistä asioista muistaa vaan ne hieman mukavammat hetket.
Osahan kieltämättä sekoisi kun vaan kaikki vanha paska pyöris päässä.

Esim. Pyörä reissulla keskellä ei mitään, sitt se paska päättää laukee, vieläpä silloin kun kiire esim. Laivaan !
Silloin kyllä sieppaa perkeleesti, mutta seuraavana talvena kun kavereiden kanssa sitä muistellaan niin se miten siitä selvisi & mitä siitä seurasi. Onkin muodostunut koko riessun hauskimmaksi & Antoisammaksi hetkeksi.

Näin kauan meillä on elinaikaa mikäli maailmanloppu tapahtuu 21.12.2012
Miten ajattelit aikasi käyttää ? Lopussa kuva mielestäni hyvästä vaihto ehdosta ;D

31410550 sekuntia,
523509 minuuttia ja 10 sekuntia,
8725 tuntia ja 9 minuuttia ja 10 sekuntia,
363 päivää, 13 tuntia 9 minuuttia ja 10 sekuntia,
51 viikkoa 6 päivää 13 tuntia 9 minuuttia ja 10 sekuntia

Tämä aika laskettu 23.12.11 klo.9.52...

Tuossa tuollainen n 45min pätkä jos joku jaksaa kattoo Hyvää krapula lääkettä ;D

Decoding The Past: Doomsday 2012

Nyt jo tapahtunutta yms:

Vuoden 2011 ensimmäinen kuukausi on noin puolessa välissä ja mullistavia asioita on jo nyt havaittavissa. Magneettinen kenttä on muuttumassa ja aurinko on noussut Grönlannissa kaksi päivää etuajassa.

Luvassa hirmumyrsky
Kun auringonpurkaukset syöksevät avaruuteen miljardien ydinpommien verran energiaa, Maa on vaaravyöhykkeessä. Vuonna 1859 raivosi supermyrsky, joka olisi lamauttanut täysin nyky-yhteiskunnan tietoliikenteen ja sähkönjakelun. Seuraava supermyrsky saattaa tulla jo vuonna 2012.

Joka tapauksessa mukavaa joulua kaikille, eihän sitä tiedä vaikka jäis esim. Auton alle ennen H-hetkeä ;)

HOG Forever Forever HOG

Redneck

Täytyypä valistaa Joulupukkia ettei enää ensivuonna turhaan valmista ja hanki lahjoja, kun ei niitä ehdi jakamaan.  Voi sitten ajella Joulumuorin kanssa tuolla Inkkarilla ja ottaa iisimmin  ;D

Niin on jos siltä näyttää.
Triumph 750 Bonneville 1977

Kiiski

Mulle ainakin toimii tää pelottelu. Ihan helvetin ahdistunut fiilis, ei kerkee millään hoitaa kaikkia velkoja pois jos loppu tosiaan tulee 2012?

Kokkonen

Lainaus käyttäjältä: rodchop - 23 joulukuu 11, 10:17:45

Tuota logiikkaa en kyllä ymmärrä.  ???
Et se olis jotenkin parempi elää vuosi ahdistuksessa ja siten saada lähdöstä jotenkin erilainen kun hymyssä suin?  Ja mun mielestä sekunnin vitutus on paljon parempi kuin vuoden vitustus.

Paniikin lietsojien takoitus on kerätä fyrkkaa, joten voisin tässä olla valmis kovaan vetoon. Pistetään pääomaa likoon oikeen kunnolla, jos loppu tulee minä maksan, jos ei niin olen saamapuolella 22.12.2012  :)
Kuka lähtee mukaan?  ;D

"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

rodchop

Lainaus käyttäjältä: Kokkonen - 24 joulukuu 11, 09:20:40
Lainaus käyttäjältä: rodchop - 23 joulukuu 11, 10:17:45

Tuota logiikkaa en kyllä ymmärrä.  ???
Et se olis jotenkin parempi elää vuosi ahdistuksessa ja siten saada lähdöstä jotenkin erilainen kun hymyssä suin?  Ja mun mielestä sekunnin vitutus on paljon parempi kuin vuoden vitustus.

Paniikin lietsojien takoitus on kerätä fyrkkaa, joten voisin tässä olla valmis kovaan vetoon. Pistetään pääomaa likoon oikeen kunnolla, jos loppu tulee minä maksan, jos ei niin olen saamapuolella 22.12.2012  :)
Kuka lähtee mukaan?  ;D

Ei mua ahdista ! & Vielä en tuohon niin 100 % sesti usko, mutta jos noita tarpeeks tuijottelen niin ehkä rupeen uskookin. Helvetin hyvä tekosyy pämppää ens vuos ;D
Miten ois 5 euroo, vaikka varmaan häviinkin, oon silti voittaja kun homma jatkuukin ;)
HOG Forever Forever HOG

Kokkonen

Lainaus käyttäjältä: rodchop - 24 joulukuu 11, 09:27:46
Miten ois 5 euroo, vaikka varmaan häviinkin, oon silti voittaja kun homma jatkuukin ;)

Kiinni veti!  :)

Ja hyvää Joulua, se on antamisen juhlaa  :)
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Raimo-Raato

Jotain jos sais toivoo elämältään niin haluisin päästä ees kerran näkemään maailmanlopun. Se se ois hienoo.  :)
A.K.A. Rambe

Jussi

Hetken luulin että koko ketju on satiiria ja vitsiä, mutta täällähän on ihan ehtaa oikeaa huuhaata tarjolla. Hurjaa touhua. Mulle voi tarjota ennustuspäivän lähestyessä pyöriä ja muuta tavaraa pilkkahinnalla. Myyn ne sitte 2013 kevällää kallilla pois.

Isoja luonnonmullistuksia on aina ollut ja tulee aina olemaan, kukaan vaan ei koskaan ole niitä pystynyt ennustamaan.

rodchop

Lainaus käyttäjältä: Raimo-Raato - 24 joulukuu 11, 15:50:59
Jotain jos sais toivoo elämältään niin haluisin päästä ees kerran näkemään maailmanlopun. Se se ois hienoo.  :)

Äläs nyt rupee tuota vielä aikaisemmaksi siirtämään.
Noilla sun elintavoilla & toiveella kaikki loppuu jo parin kuukauden päästä ;D
HOG Forever Forever HOG

Jensen

"Mulle voi tarjota ennustuspäivän lähestyessä pyöriä ja muuta tavaraa pilkkahinnalla. Myyn ne sitte 2013 kevällää kallilla pois."  Eipähän ole ennen ollut tällaista tietämystä luonnoilmiöistä. Jos Nibury tai loppu tulee niin maapallon navat keikahtaa ja Pellossakin saattaa olla hyvät ajokelit joulukuussa 2012  . ;) 20 astetta hellettä joten sorry mutta pyörät ei jouda.  ;D
       Eiköhän tämä topicci ole ollut enemmän humoristinen kuin haudanvakava. Tämmönen video löytyi ja sen mukaan ei hätiä mitiä Science 360: 2012 Truth - Planetary Alignment
    Ehkä tämä hieman rauhoittaa.? :D       

tase

Kun on seurannu tämän ihmiskunnan toimintaa viime vuosikymmenien aikana, olisikin jo syytä nollata tilanne tähän.

ma^ko

Lajike homo sapiens todellakin käyttäytyy jonkin viruksen lailla tätä planeetta ekosysteemeineen kohtaan, tai syövän lailla.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

jakke

tasen kanssa samalla linjalla..

ja eihän siitä mailman lopusta pidä ahdistua.. sehän voi olla varsin mahtava ja mieleenpainuva kokemus  ;D

eikä sitä ehkä näe kun kerran??

-j

ma^ko

Mieleenpainuneen muistijäljen kesto saattaa kyllä olla hieman rajallinen...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.