Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

1975 Rautis "Jungle Green”, Shovel "Eyes on the Road" ja XLX Scrambleri

Aloittaja mista, 19 helmikuu 11, 13:47:05

« edellinen - seuraava »

flhx

Samaa mieltä Rezin kanssa öljytankin väristä ja apesta. Muutenkin hyvä,massasta erottuva, värikombinaatio ja aika mukavannäköinen pyörä. Mutta mua tökkii pahasti toi tankki..Ja sen asento..Näyttää jotenkin siltä että on tippunut siihen ja läiskästy kiinni, ei oikein istu mun mielestä. Pikku sportytankki friscottuna ois mun mielestä "se" juttu tohon...Muuten oikein toimiva yhdistelmä ape,risu ja jäykkä raami. Toivottavasti pääset kohta ajamaan!
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

mista

Lainaus käyttäjältä: flhx - 18 kesäkuu 11, 23:50:31
Samaa mieltä Rezin kanssa öljytankin väristä ja apesta. Muutenkin hyvä,massasta erottuva, värikombinaatio ja aika mukavannäköinen pyörä. Mutta mua tökkii pahasti toi tankki..Ja sen asento..Näyttää jotenkin siltä että on tippunut siihen ja läiskästy kiinni, ei oikein istu mun mielestä. Pikku sportytankki friscottuna ois mun mielestä "se" juttu tohon...Muuten oikein toimiva yhdistelmä ape,risu ja jäykkä raami. Toivottavasti pääset kohta ajamaan!

Tuo tankki ei muokaan häirinny nin kauan kun oli pellillä. Nyt näyttää omaankin silmään hemmetin isolta, kun tuli maalit päälle eli tulee taatusti vaihtumaan jossain välissä johonkin hiukan sopivampaan malliin..

Tää olis se mun ikuinen haave tankki.. http://image.streetchopperweb.com/f/10092308/0804_stcp_04_z+parts_counter+indian_larry_gas_tank.jpg
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

mista

#152
Kertokaas muuten noviisille mitä jarrunestettä käytetään tälläisessä, jonka parina tollanen..






Takajarrun ilmaaminen voi olla mielenkiintoista.. kun jarrusatula on ylösalaisin..
Vinkkejä?



Ja tälläisessä, jonka parina on tollanen..





Hiukan eilen taas edistyi kun sain tehtyä takarrusylinterille telineen



Ja asentelin joitain pikkujuttuja.. putket yms.



Tänään täytyy hakea  bensaletkua öljyletkuksi  pätkä niin saa uuden letkun pumpulle kun katkaisin vanhan liian lyhyeksi. Sitten saakin kaataa öljyt koneeseen ja bensaa tankkiin ja ei muuta kuin koittamaan.
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

shoveltimppa

Jos sulla ei ole tietoa mitä nesteitä on käytetty, niin kannattaa puhdistaa kaikki palikat huolellisesti.  Puhdistamisen jälkeen voit laittaa mitkä tahansa nesteet sisään. Itse laittaisin DOT4 nestettä, koska sitä saa joka paikasta.

Lisää aiheesta tuolta http://finnbikers.fi/foorumi/index.php?topic=2274.0

mopo-ukko

Ilmaa se takasatula irrallaan,jotakin jarrulevyn paksuista vaan palojen väliin.

erakko

Mua häiritsee tuon etujarrun reaktiotangon asento.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Tuusulan T-Bone

Long John Stroker

mista

Onkohan toho tarkoitettu joku erilainen jarru.. Dna varmaan valmistaa jotain omia springerijarrujakin.. Tuo on Dna springeri..
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 20 kesäkuu 11, 19:45:52
Lainaus käyttäjältä: erakko - 20 kesäkuu 11, 12:56:33
Mua häiritsee tuon etujarrun reaktiotangon asento.

Niin muaki. :P

Mä en uskalla edes häiriinttyä, ettei tuu seittemäkytä kahreksaa sivua joista yheksäkytä seittemän rosenttii milloin kenenki aivoilmavaivaa.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 20 kesäkuu 11, 20:01:59
Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 20 kesäkuu 11, 19:45:52
Lainaus käyttäjältä: erakko - 20 kesäkuu 11, 12:56:33
Mua häiritsee tuon etujarrun reaktiotangon asento.

Niin muaki. :P

Mä en uskalla edes häiriinttyä, ettei tuu seittemäkytä kahreksaa sivua joista yheksäkytä seittemän rosenttii milloin kenenki aivoilmavaivaa.
;D :D :) ;) :P ::) ??? :o :-*


DNA:lla on joku oma jarrutsydeemi tohon. Oon semmosen ainakin yhden testannu, ja ihan hyvin fungeerasi.
Long John Stroker

Jake

Mullahan on siis DNA-springeri ja DNA:n jarru:



Toimivuudesta en vielä(kään) sano mitään..

erakko

Katsoisin että Jake on huomattavasti lähempänä Korkeinta Totuutta.  ;D

Tosin eihän sillä itseasias oo mitään väliä kenen jarrua käyttää..
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

mista

#162
Lainaus käyttäjältä: erakko - 20 kesäkuu 11, 20:48:35
Katsoisin että Jake on huomattavasti lähempänä Korkeinta Totuutta.  ;D

Tosin eihän sillä itseasias oo mitään väliä kenen jarrua käyttää..

On sillä näköjään hiukan väliä kun kerran HD:n oma jarru ei näytä toimivalta.. ?

Jake, Onkos tuo tollainen dr. madhog kapistus? Vai mistä noita kannattaa etsiä.. jos ja kun tuo nykyinen todetaan epäsopivaksi..
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

bikerpig

#163
Vaikka Ebaysta tai itseään lähellä olevasta liikkeestä, kyllä niitä jokainen dealeri saa tilattua. Voit tilata suoraan DNA:ltakin, mutta mun käsityksen mukaan kalliimpia kuin Ebayssa.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/LEFT-BRAKE-SET-DNA-HARLEY-CHOPPER-SPRINGER-/300565126726?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item45fb13de46

Edit: Soittele vaikka Turkuun Bike fellowsille, on niilläkin ollut DNA kamaa myynnissä.

rodchop

tuolta saat. http://www.demonscycle.com/
Kavin tuolla viime talvena oisivat lahettany suomeen, asialliset hinnat. Noilla myos etuakseleita jossa kaikki helat springeria varten

Edit. Edellinen linkki nakojaan halvempi, tosin kannattaa vertailla eri ebay myyjien postikuluja voi olla isojakin eroja.
HOG Forever Forever HOG