Kesä tulossa?

Aloittaja valkama, 29 tammikuu 11, 15:17:41

« edellinen - seuraava »

Jake

Tytär 6v. sano kuvan nähdessään, että "tyttöjen pyörä"  ;D eiks sportti ookki..

Hemuli

Sportster on tyttöjenKIN pyörä ;D...

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

JaZZo

Hallittu kaaos ja aamuyö, joudutan maalin kuivumista koska sitä on vaan niin tylsä katsoa..  ::)
Shovelpiä

Make

Tapani mukaan en ole turhia hosunut, mutta kaljaa on mennyt paljon, että sikäli oon ollu kuitenkin ahkera. Nyt tää näkertäminen alkaa vasta tuntua kivalta, ku pitäs olla jo valmista :)

[
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

valkama

JaZZO, mitä ihmeen tomaatteja sulla on kulhossa vieressäs ..yösyömistä?  :P

Ja komee bassokin tulla, onko sähköseksi viritetty? Jos on niin sattuuko oleen kaupan 8) ?

Jude

Akun halusin pois penkin alta ja swingin alle, nyt pätkitään piuhat sopiviks ja toiv. toimiviks. Sitten joku ruostetta suojaava maalikerros tohon akunkotelolle.

JaZZo

Lainaus käyttäjältä: valkama - 25 maaliskuu 11, 08:23:42

Ja komee bassokin tulla, onko sähköseksi viritetty? Jos on niin sattuuko oleen kaupan 8) ?

Ne on semmosia erikokosia korkkeja joilla voi tulpata öljytankin lähdöt ja korkinreijän, sekä bensatankin reijät. Menee huomattavasti vähemmän teippiä kun suojaa tommosella tulpalla korkinreijänki eikä maali pääse tankkiin.

On siihen bassoon mikki olemasa, Shadowin piezot. Toi on noita Thomann -laatubassoja Huttulacustomsin "Weedwacker" -kielisetillä. Sopivasti punk, eli en oo myymässä  ;D
Shovelpiä

valkama

Lainaus käyttäjältä: JaZZo - 25 maaliskuu 11, 11:24:04
Lainaus käyttäjältä: valkama - 25 maaliskuu 11, 08:23:42

Ne on semmosia erikokosia korkkeja joilla voi tulpata öljytankin lähdöt ja korkinreijän, sekä bensatankin reijät. Menee huomattavasti vähemmän teippiä kun suojaa tommosella tulpalla korkinreijänki eikä maali pääse tankkiin.

On siihen bassoon mikki olemasa, Shadowin piezot. Toi on noita Thomann -laatubassoja Huttulacustomsin "Weedwacker" -kielisetillä. Sopivasti punk, eli en oo myymässä  ;D

Jeps, ollut kans ideana hommata thomannin 'laatubasso' kun kaikki muut vekottimet löytyy soittikselta. Kunnon fatbass olis aika rok ;)  ..ite olen rumpali mutta kyllä tollasen soitto pitäs opetella..

Tony

Doda noi.. miks tilata sikaa säkissä thomannilta ::)  Suomestakin saa käytettynä kunnon kontran ja itse ainakin haluaisin (..ja nykyään aina haluan) testata ennen kauppoja. muusikot.net......
2-vaneri halppis paskaa itse tilanneena voin todellakin suositella ihan mitä muuta vaan kun thomannia ja sen laatua, esim. eka basso: otelauta kävi alle puolen vuoden päästä elämään niin että rupesi irtoamaan itse kaulasta ottaen jopa kieliin kiinni! ..ei muuta kun Mulderi & scully paikalle kuvaamaan tämä x-treme episodi ja onneksi takuu kontra tuli veloituksetta.. nooh. muutamat otteet tässä rämisi aivan vitusti ja ei kun uudet La bellan (7710 sarja) nylon kielet ja raaka talla tilaukseen (yht.n200â,¬). En edes jaksanut uuteen takuu showhun, kun edellisessäkin meni melkein puolivuotta. Tallaa aikani veistellen rupesi kielille ja saundille paikat löytymään..mut kaukana ollaan vieläkin edes melko hyvästä. Tietysti riippuu vähän käyttö tarkoituksestakin esim. autotallissa menee varmasti tommonen hypridibassokin missä kyljet vaneria, mut jos haluaa kuulla jotain muutakin kun kolinaa släpätessä osta kerralla kunnon beissi ja kokopuuta..

Don Quijote

Lainaus käyttäjältä: JaZZo - 25 maaliskuu 11, 11:24:04

OffTopic: JaZZolle vinkkinä, että siimaleikkurin siimoista saa loistavat kontran kielet. Löytyy eri paksuuksia ja värejä, soundi on hyvä, pysyy vireessä ja halpaa on kuin saippua verrattuna oikeisiin konttiksen kieliin. Soundi muistuttaa suoli-kieliä, mutta kevyemmät  soittaa ja huolettomat esim. ilman kosteuden suhteen  8)
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

valkama

Offtopic jatkoa: Kyllähän thomannillakin laatukamaa löytyy. Mutta ideana olisi vain jokin halpis, koska ei se välttämättä keikkakäyttöön päädy. Ja nopeastihan akustisten soittimien kaulat menee kieroksi jos säilyttää väärin. Juuri frendillä meni kallista akustisesti kaula juuresta kieroksi koska oli säilyttänyt kantolaukussa koko talvena normihuoneen lämmössä (liikaa oli kosteutta ja väänty kieroon). Mut hiomallahan tuosta selviää..  seuraava akustinen keikka on kokoonpanolla laulu, 2x akustista kitaraa, akustinen basso ja cajon. Olis aika kova jos tohon sais kontrabassoon normi akustisen tilalle ;)

tyg

Katos,, basistit heräilee talviunilta?

Spöke

Lainaus käyttäjältä: MakeH - 25 maaliskuu 11, 07:07:43
Tapani mukaan en ole turhia hosunut, mutta kaljaa on mennyt paljon, että sikäli oon ollu kuitenkin ahkera. Nyt tää näkertäminen alkaa vasta tuntua kivalta, ku pitäs olla jo valmista :)
Tästä tulee hiano, mutta parahin Make, minne hukkasit sä sen mageen polttoaine-öljysäiliökombinaation, jota joskus ihmeteltiin kopterirallissa?
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Make

Lainaus käyttäjältä: Spöke - 26 maaliskuu 11, 09:55:17
Tästä tulee hiano, mutta parahin Make, minne hukkasit sä sen mageen polttoaine-öljysäiliökombinaation, jota joskus ihmeteltiin kopterirallissa?
-Spöke-

Jos mä oisin laittanu sen, ni tohon öljysäiliön kohalle ois jääny iso reikä. En halua että mun pyörästäin näkee läpi.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Raimo-Raato

Kesää tuntuis pukkaavan joo. Kone alkaa olla kasassa mut sit puuttuis vielä se moottoripyörä siitä ympäriltä.  ;D

Nyt viikonloppuna jos koittais räkiä emäputken takaisin kiinni koordinaateilla XYZ  :P
A.K.A. Rambe