Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Sportsteri

Aloittaja Hemuli, 18 maaliskuu 09, 21:50:34

« edellinen - seuraava »

Kiwi

Kuinkaha tajuton meteli tosta tulis jos sen oikeesti sais täräytettyä käyntii? vois kuullostaa melko eksoottiselta, varsinki ilman putkia :D

Hemuli

Tästä voi vielä tulla jotain todella mielenkiintoista :)

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

filtteri

onkos toi kuva sun uudessa tallissa otettu :P

Hemuli

Vähän etuajassa vaan - tollasta on tarkoitus tehdä vasta ensi syksynä ;D

filtteri

siinä näkyy olevan buell:in takahaarukka heitettynä väärinpäin,onkohan idiksenä laittaa iskari sojottamaan taaksepäin penkin alle..no kait se kuva tänne vielä eksyy kun tulee valmista.

nicnac

AIIII LOVE IT!! Minkähän peräpää tuossa mahtaa olla!

Hemuli

No sehän näyttää olevan samantyyppinen kuin aiemmin postaamassani Matt Tobiaksen pyörässä jossa oli alkuperäisestä swingistä vahvistettu monohaarukka ja iskari just tollain sivussa.

Ja vastauksena tohon aikaisempaan kysymykseen shortsportsterin swingin asennosta - kyllä, siihen on tulossa monoiskari rungon päälle.

Edittiä - kun tarkemmin muistelen niin tuossa oranssimustassa on C&J Racingin runko swingeineen.

JaZZo

Shovelpiä

Rezi

Pitkästä aikaa oikean suuntainen Wiikon Sporster. Tuo tuulisuojaläppä on aikas stökerö, muuten jees prätkä. Hieno etujarru.

nicnac

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 26 joulukuu 11, 19:09:30

Edittiä - kun tarkemmin muistelen niin tuossa oranssimustassa on C&J Racingin runko swingeineen.

Lähinnä kiihotti tuo kate. Mono iskari ei niin paljon. Sinänsä tämä kyllä ei hypi silmille kun on swingissäkin riittävästi leveyttä.

Mitähän materiaalia tuollainen paksu telttapatja mahtaa olla?

Hemuli

Veikkaisin neopreenia.

tuuba

saattais olla ehkä jotain armafexin tapasta
mulla on yhet polvarit jotka on jotain sellasta jotain pari vuotta ollu käytössä eikä oo menny mikskään ja mä konttaan tosi paljon töissäni
Only way to feel the noise is when it´s good and loud...

filtteri

Lainaus käyttäjältä: tuuba - 26 joulukuu 11, 22:04:31
saattais olla ehkä jotain armafexin tapasta
mulla on yhet polvarit jotka on jotain sellasta jotain pari vuotta ollu käytössä eikä oo menny mikskään ja mä konttaan tosi paljon töissäni
ammattina alkoholismi ;D

Natking

Pikksen saattaa lampimalla kelilla alkaa crakki sauhuumaan jos tekee armaflexista satulan   ;D
Just trying to be different (like everyone else)

jokerpoint

Lainaus käyttäjältä: Natking - 26 joulukuu 11, 22:31:14
Pikksen saattaa lampimalla kelilla alkaa crakki sauhuumaan jos tekee armaflexista satulan   ;D

ei se mitenkään lämmin oo ku kuitenki yleensä siin on jotain päällystystä, mut ihan paska materiaali muuten satulan tekoon. Menee tosi nopeesti ihan lituskaksi, eli ei aikaa myöden enää palaudu.