Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Sportsteri

Aloittaja Hemuli, 18 maaliskuu 09, 21:50:34

« edellinen - seuraava »

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Kiwi - 31 lokakuu 11, 14:39:05
Näppärän oloone laite, mut onko kuvaa toiselta puolelta, et onko kuinka tökerö toi takaiskarin kiinnitys ym... :)

Tökerö ja tökerö, vastaavaa kiinnitystapaa käytetään esimerkiksi C&J Racing Framesin rungoissa. Ja ennenkuin saatte sydärin niin tuota hienoa kromitankkia ei maalattu, siinä on nyt toinen soppaleili.

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Webmaster

Tää on kyllä hieno. Taitaa liikkua tämä pyörä täällä meillä päin?

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 26 lokakuu 11, 22:24:56

Kiwi

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 31 lokakuu 11, 14:58:38
Tökerö ja tökerö, vastaavaa kiinnitystapaa käytetään esimerkiksi C&J Racing Framesin rungoissa. Ja ennenkuin saatte sydärin niin tuota hienoa kromitankkia ei maalattu, siinä on nyt toinen soppaleili.

eiku pelkäsin että tommone laite olis ryssitty tommosella pikkujutulla... Joskus joku pyörä oli aika karseen näkönen just ton takaiskarin takia ;)

rodchop

No ei tuo iskari tuossa kyllä mikään hieno oo, päinvastoin kamala & tuo Ö-purkki vielä kamalampi.

Edit. Vanteista puhumattakaa ! Tai siis kaikki karseeta.
Mä en kyllä nää tuossa yhtään mitään, vakiona paljon parempi.
HOG Forever Forever HOG

ma^ko

Iskarin lisäksi tuo koko takaratkaisu ilmaan tuetun sitsin kanssa istuu kyllä mun karsastuksessa luokkaan karsea ja ihmetyttää lähinnä vain miksi. Ilmeisesti minulla on tuon suhteen viallinen karsastus...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Mauri H.

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 01 marraskuu 11, 13:27:53
Iskarin lisäksi tuo koko takaratkaisu ilmaan tuetun sitsin kanssa istuu kyllä mun karsastuksessa luokkaan karsea ja ihmetyttää lähinnä vain miksi. Ilmeisesti minulla on tuon suhteen viallinen karsastus...

Ei oo, ei tuollaiset Bomber-fillarit munkaan silmää hivele. Cafe Racerit on eri asia.
Fat Bob 2008
XR1200 2009

minävaan

Kiwi

Totta, mutta yllättävän harva laskee k-mallia sportsteriks... :-X

Vanteet on kyllä komeet...

Hemuli

filtteri

tuon caffen kuskilla ei pääse ainakaan varpaat jäätymään :) hieno laitos

ma^ko

Toi baby-blue caffe o hieno, tosin pakoputkistolle ja etuvalolle(sijainnille) olisin hakenut jonkin muun ratkaisun.

edit, ei eru vaan etuvalo
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Hemuli

Aina ei kaks'ykkönen takana näytä hyvältä mutta tässä on onnistuttu aika hienosti:

Rezi

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 08 marraskuu 11, 16:48:43
Aina ei kaks'ykkönen takana näytä hyvältä mutta tässä on onnistuttu aika hienosti:
Iso rengastus on tässä kyllä hieno. Tuollaisenhan voisi APU2 rengassäännöillä katsastaa katulailliseksi Suomessakin. Onko tuo eturengas myös 21-tuumainen?

Hemuli

mikira

Ei valitettavasti ole kuvaa koko pyörästä.