Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Sportsteri

Aloittaja Hemuli, 18 maaliskuu 09, 21:50:34

« edellinen - seuraava »

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Lyytinen - 24 heinäkuu 12, 00:03:20
Ei tarvii olla niin jumalaton päälari kun laittaa kaksi pienempää?

Päälari???

Ratkaisu on ainakin mun silmään typerän näköinen ja ruma, vaikka sitä suht yleisesti esiintyykin. Se jos putket haaroitetaan molemmille puolin fillaria on eri juttu ku tuollanen "melekkee dualit".
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Kiwi

Virtausvastuksen pienentäminen äänenvaimennustehoa heikentämättä. Ja just se, ettei tartte niin jumalatonta pönttöä. Ei toikaa kyllä hieno ratkasu ole... Toi keula näyttää jotenki oudolta?

Tuomo

mä en kyl tuosta ^ oikeestaan muuta rakentelua bongaa kuin että isketty öhlaria eteen ja taakse ja termin putki ja brembon jarrut.  wanna-be-ducati-monster

no sit tähän seuraavaan tehty melkolailla samat jutut, mut näyttää mun silmiin posittivisessä mielessä jyrkemmältä

filtteri

on se komiaa on se komiaa 8)

tuuba

varos nyt filtteri ettei pöksyt vaan pääse kastumaan ;D
Only way to feel the noise is when it´s good and loud...

Tuomo

muutama japanilainen, huomaa myös tuo touring-varusteltu
sekä etenkin alin

streamliner

Lainaus käyttäjältä: Tuomo - 24 heinäkuu 12, 23:58:32
muutama japanilainen, huomaa myös tuo touring-varusteltu
sekä etenkin alin

Paikallinen (outo) käytäntö ralleissa.

LainaaThey carry all their gear in these plastic crates, & have little luggage carts to haul it to the camp area. Many of the bikes have big racks on the back, & stacked high with gear. Looked a bit odd to me.

Lähde: Legendaarinen Doug Wothke ja around the world 2009

Hemuli

Tää on kaikessa outoudessaan aika makee - mitenhän mahtaa toi "etulokari" toimia?

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 28 heinäkuu 12, 20:48:58
Tää on kaikessa outoudessaan aika makee - mitenhän mahtaa toi "etulokari" toimia?

Voisi olettaa sen heikentävän aika tehokkaasti ajoviiman jäähdytysvaikutusta...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Jude

+1 ^

Sen tajuttuaan race-mies poraa sen täyteen reikiä, tajuttuaan että mitä helvettiä mä teen reijitetyllä lokarivirityksellä , päättää jättää sen siihen koska sen eteen on nähty vaivaa ja miestunteja.

Muuten näppärän oloinen ja pirteän värinen, japanista veikkaan tai sitten matkitaan jo jenkeissä sitä mitä japskit matki jenkeistä ?

Make

Hämmentävän oloinen laitos. Mutta taas sitä laatua että ei siitä oikein voi olla pitämättäkään.  :)
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Jude - 28 heinäkuu 12, 21:19:56...japanista veikkaan tai sitten matkitaan jo jenkeissä sitä mitä japskit matki jenkeistä ?

Jälkimmäinen osui oikeaan, http://www.buschandbusch.com/rides.html

velsuk

Harvan sorttiset välitykset tälle moottorityypille.

Redneck

"Tää on kaikessa outoudessaan aika makee

Joo .. tossa on kyllä jotain. Harmaa synkkaa turkoosin kanssa ja etulamppu on hieno.
Miksiköhän yritän aina hahmottaa että minkälaista on ajaa laitteella  ??? Kun katson stongaa tulee mieleen että käsien asento on sama kuin niillä jotka pajuvarvulla etsii vesisuonen paikkaa  ;D
Niin on jos siltä näyttää.
Triumph 750 Bonneville 1977

Hemuli

Tää on kans hieno, mä en vaan oikein ymmärrä tota tukirautaa takalokarissa.