Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Sportsteri

Aloittaja Hemuli, 18 maaliskuu 09, 21:50:34

« edellinen - seuraava »

Jack

Flatheads!!!

Tuukka

Just toi. Eiks toi nyt täytä mäyriksen määritelmän? Olin ainakin näkevinäni lapussa maininnan "No stretch"... Mä en oo oikein koskaa pitänyt autonrenkaista enkä tollasesta swedu stongasta, mutta toi näytti jotenki vaan niiiin hyvältä. Täytyy varmaan tarkistaa lääkitys.
C.O.G.

Spöke

Tossa on hienoa nimenomaan autonrengas ja swedu stonga. Toi on hiano. Suksikaa kuuseen mokomat mäyriksenmorkkaajat. Mäyräkoirissa on tulevaisuus!
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Miikka

Ton ympärillä tuli eilen pyörittyä kuola valuen monta kertaa, näyttelyn tyylikkäin motskari :) :)
Ei se viereinenkään pyörä huono ollut mikä ei tossa kuvassa näy. Muistelisin että tossa oranssissa oli "vain" +16" keula ja "no stretch" luki lapussa :)

Kiwi

Tyylikäs laite. Tuplavalot on jotai hirveetä, mutta runko on asiallinen. Tota wishbonea ei saa stretsata, mun mielestä

Tuusulan T-Bone

^Toi just, ja se toinen siinä vieressä. Kai noi mäyräkoiriksi täytyy lukea, muttei se noista rumia tee.

Suomi-chopperit oli aikoinaan öpaut samannäkösiä kaikki, kun akseliväli oli rajattu kahteen metriin ja keulakulma 47 asteeseen. Noilla spekseillä stretsiä tuli joka pyörään öpaut saman verran.

Ruohonleikkuristonga ja autonrengas rulettaa. Tuplavalot ei ruleta. :)
Long John Stroker

ma^ko

Tuplavalot voi olla ihan ok, muttei vierekkäin. Toi paranis mun silmään oleellisesti hieman lyhyemmällä ja pystymmälllä keulalla ja jollain muulla stongalla.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

tyg

Ruotsalaisil lyhyt selkä ja pitkä jalat,, mäyräkoira ok.
Suomalaisilla persjalka ja pitkä ruoto, niin stretsit passaa paremmin?

Jack

palataas ruotuun, paska kuva mut fillari oli ihan magee

edit prkl puoli sportsteri....
Flatheads!!!

ma^ko

Samoin toi violetti sen takana o hieno, vaikkei sporty-säikeeseen kuulukaan.

sporttivartti

Natking

Lainaus käyttäjältä: Jack - 08 huhtikuu 12, 16:12:58
palataas ruotuun, paska kuva mut fillari oli ihan magee

Onkos toi Nitrokuski Greger Johanssonin Magnum 45? Se ei taida kylla olla kuin 1/4 Sportti  ;)
Jasen H sita jo kerkeskin puhelimessa hehkuttaan, meniks se nyt niin etta toi on bygatty (ruattia  :D ) jossain jo 70 luvun lopulla jonkun Sofian hepun toimesta?
Ollut aikanaan kova palkintoharava ja kansikuva rukki.
Just trying to be different (like everyone else)

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Jack - 08 huhtikuu 12, 16:12:58

Kato siin oli senvert flättist et tarttu sun öögaan, vaikket suoraan edes tiedostanut...

Mr.Horsepower

Kain Saul Backflips a XR1200 Harley Davidson to dirt

entiiää niin tyylikäin mutt ehkä ajosuorituksena ihan kelpo ;)
Savolainen Super sankari... VITUIX MÄÄN

Tuomo

tää kait ei oo ihan tuore rakennelma mutta putkahti julkisuuteen