Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Sportsteri

Aloittaja Hemuli, 18 maaliskuu 09, 21:50:34

« edellinen - seuraava »

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Jack - 04 huhtikuu 12, 11:22:51
Eipä niitä täällä oo paljoo näkynyt. Ei tartte hermostuu siellä Tuusby'ssä.  Tiiät ittekkin mitä/millasta fillarin mallia tarkotan, pidempää keulaa, ei stretsiä, vaan pelkkää kulmaa...

Ei täälä mitään hermostuta. Oonpahan vaan utelias. Tiiän kyllä millaista stuukkia tarkotat, mutkun ei tuu ankarasta miettimisestä huolimatta montaa yksilöä mieleen, niin en ymmärrä yleistystä. Enempi noita mun mielestä on ruåtsalaiset tehny kun suomalaiset.
Long John Stroker

Jack

saattaa olla niinkin, että ruåtsalaiset on niitä enemmän tehny. tai aika mustaa muistot...Jotenkin noi on vaan jääny mulle mieleen kotimaisina.
Flatheads!!!

JaZZo

Toi parjattu keulivarunkoinen on kyllä härski!! Mulla on joku selittämätön pitempikestoinen hippichopperkuume, kuvia ja musiikkia tulee fiilisteltyä päivittäin aiheen tiimoilta, sieniä en oo vielä syöny. Kai mun semmonenkin pitää kokea vielä jossain välissä, tuommonen pyörä siis.  :P :D
Shovelpiä

Redneck

Niin on jos siltä näyttää.
Triumph 750 Bonneville 1977

Redneck

Niin on jos siltä näyttää.
Triumph 750 Bonneville 1977

jyrggä

Lainaus käyttäjältä: Jack - 04 huhtikuu 12, 09:05:10
Parempi toi kuin se suomalaiskansallinen niskaanpoljettu.

jaa, nii tällänen vai?  ;)

edit: joo, väärä ketju. tuonne tallikoira-trediinhän tää kuuluis..
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Jack

kuvakulmasta johtuen hieman hankala antaa lopullista tuomiota, tosin runko näyttää keulivan, joten ei oo oikeaoppinen niskaanpolkastu.  ;D  Ellet sitten tarkota tota böönaa, mutta siitä mä taidan osata sanoo vielä vähemmän ::)
Flatheads!!!

jyrggä

Lainaus käyttäjältä: Jack - 05 huhtikuu 12, 11:25:18
kuvakulmasta johtuen hieman hankala antaa lopullista tuomiota, tosin runko näyttää keulivan, joten ei oo oikeaoppinen niskaanpolkastu.  ;D  Ellet sitten tarkota tota böönaa, mutta siitä mä taidan osata sanoo vielä vähemmän ::)

Kyllä se semmosen 50-60mm keulii, mut retsiä ei oo.
Tuo bööna (ja koirakin) asuu meillä ja ajelee tuolla, ni ei siitä sen enempää ettei ne muuta pois ennen ku kerkeen töistä.  ;D
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Jack

ihan oooteetä.

Niskaanpolkastun määritelmään kuuluu siis sen stretsittömyyden ja julman kulman sekä pidennetyn keulan lisäksi se ehdoton vaatimus, että runko EI saa keulia. sitähän sillä kulman käännöllä on haettu, että saadaan rungon alaputket vaateriin.

Hyvää pääsiäistä kaikille  ;D
Flatheads!!!

Tuusulan T-Bone

Tolla määritelmällä ei sitte tuu enää yhtään esimerkkitapausta mieleen, vaikka jokunen tsopperi tässä on tullu nähtyä. Hyvää pääsiäistä vaan täältäkin - älkääkä panko kaikkia munia samaan koriin. :P
Long John Stroker

Raimo-Raato

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 05 huhtikuu 12, 11:58:24
Tolla määritelmällä ei sitte tuu enää yhtään esimerkkitapausta mieleen, vaikka jokunen tsopperi tässä on tullu nähtyä.

OT jatkuu: Ootpas nähnyt tosin mulla ei ookkaan tsopperi ja jos tarkkoja ollaan niin retsiä ylös ja myös eteen on molempiin suuntiin sentti pari mutta suhkot hyvin edellä mainuttuihin määritelmiä osuu. Noin se oli jo tullessa ja noin se juuri pitää ollakin (paitsi että keulakulmaa sais olla vieläkin enemmän). Tämä on ainoa oikea totuus!  :-*

A.K.A. Rambe

sporttivartti

Valöörit kohdillaan. Lumberjack ei näemmä ole ehtinyt itselaukaisua ennen pois kuvilosta.

http://attackchoppers.blogspot.com/

Loistoblogeja löytyy joka päivä lisää... Pitäskö listailla jonnekkin joku kerta, inspiroivia ovat, nuo.

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: sporttivartti - 06 huhtikuu 12, 01:24:26...Loistoblogeja löytyy joka päivä lisää... Pitäskö listailla jonnekkin joku kerta, inspiroivia ovat, nuo.

No vaikka tuonne: http://finnbikers.fi/foorumi/index.php?topic=708.0
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Raimo-Raato - 05 huhtikuu 12, 16:18:33
Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 05 huhtikuu 12, 11:58:24
Tolla määritelmällä ei sitte tuu enää yhtään esimerkkitapausta mieleen, vaikka jokunen tsopperi tässä on tullu nähtyä.

OT jatkuu: Ootpas nähnyt tosin mulla ei ookkaan tsopperi ja jos tarkkoja ollaan niin retsiä ylös ja myös eteen on molempiin suuntiin sentti pari...

Nojoo. Noi sun rakkineet ei jostain syystä tuu ekana mieleen... ;)

ACS:ssa oli pari tommosta niskaanpoljettua. Kummassakin Ruåtsin kilvet.
Long John Stroker

Tuukka

Se oranssi mäyräkoira pannu ruotsin kilvissä oli kyllä parasta ruotsi chopperia pitkään aikaan...
C.O.G.