Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Red Hot Chili Chopper

Aloittaja Rezi, 01 lokakuu 10, 22:05:14

« edellinen - seuraava »

ezmo

Erinomainen, jälleen kerran. Ja eikun ajoa.
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

jerppe

Hieno! Itse en tykännyt pyörän parista edellisestä versiosta, mutta nyt näyttää taas hyvältä. 8)
Flathead.

Rezi

Kiitos kommenteista. Kyllähän ne mieltä lämmittää talven aherruksen jälkeen :)

Laitoin takajarruputken paikoilleen ja onnistuin sössimään jarrunestettä jarrukilpeen ja taas maalit kupruilee. Olen erittäin kiinnostunut ostamaan tuollaisen mehurumpujarrun kilven ja ehkä rummunkin kromattuna. Laittakaa viestiä, jos löytyy.

Kapteeni sika

DOT5:sta löytyy nykyään myös motonetista.  ;)

Rezi

Lainaus käyttäjältä: Kapteeni sika - 20 maaliskuu 14, 21:14:53
Niin varmaan, mutta kun en viitsinyt pistää uusiksi sylinterien sisuksia, niin DOT4:lla mennään. Ja ne kromatut jarruhilut on sitäpaitsi myös hienot, ei ainoastaan jarrunesteen kestävät.

ma^ko

Löytyy vai? Ei ainakaan niiden nettisivuilta...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Matchless

Belrayn soossia,  tuotenro 60-5961

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 20 maaliskuu 14, 22:25:09
Niin varmaan, mutta kun en viitsinyt pistää uusiksi sylinterien sisuksia, niin DOT4:lla mennään. Ja ne kromatut jarruhilut on sitäpaitsi myös hienot, ei ainoastaan jarrunesteen kestävät.

Ei kai niitä nyt uusiksi tarvitse pistää, pelkkä huolellinen puhdistus riittää.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Tuusulan T-Bone

Puhdistus joo, mutta mites, kestääkös kaikki tiivisteet sekä 4:sta että 5:sta?
Long John Stroker

Hemuli

Itse olen ollut siinä käsityksessä että kaikkien tiivisteiden pitäisi kestää vitosta, toisin päin ei välttämättä niinkään.

Varoituksen sana sitten jos joku ei ole vielä tätä tajunnut. DOT5.1 EI OLE SILIKONINESTETTÄ vaikka jotkut autotarvikeliikkeet sitä DOT5:n kanssa yhteensopivana myyvätkin. Se on ihan samaa mineraalikuraa kuin kolmonen ja nelonenkin. Tuli vaan mieleen kun mainittiin Motonet ja DOT5 samassa lauseessa - en kyllä epäile etteikö Belrayn kama olisi ihan sitä ihteään mutta sekaannuksia on sattunut aiemmin.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

JPP

Ja jos ei tiedä kumpaa on jo pyörän jarrunestesäiliössä niin sitä nestettä kun ottaa lasiastiaan ja pistää DOT5:sta sekaan. Jos toinen neste jää pinnalle kellumaan kuin öljy veden pintaan niin pyörässä on DOT 3/4 tai 5.1:stä.

Tästä testistä oli kuviakin foorumilla...

Spöke

Jarrujärjestelmiä on onnistuneesti pesty silikooninesteelle purkamatta järjestelmää. Tenua läpi jokusen kerran. Omalla vastuulla  ;)
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Kapteeni sika

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 21 maaliskuu 14, 09:26:51
Itse olen ollut siinä käsityksessä että kaikkien tiivisteiden pitäisi kestää vitosta, toisin päin ei välttämättä niinkään.

Varoituksen sana sitten jos joku ei ole vielä tätä tajunnut. DOT5.1 EI OLE SILIKONINESTETTÄ vaikka jotkut autotarvikeliikkeet sitä DOT5:n kanssa yhteensopivana myyvätkin. Se on ihan samaa mineraalikuraa kuin kolmonen ja nelonenkin. Tuli vaan mieleen kun mainittiin Motonet ja DOT5 samassa lauseessa - en kyllä epäile etteikö Belrayn kama olisi ihan sitä ihteään mutta sekaannuksia on sattunut aiemmin.

Juu kyllä on moponetis DOT5 pelreitä.

Mä soitin muutama vuos sitten varaosamaailmaan (tre) ja kysyin että onko DOT5:sta hyllyssä. Myyjä sanoi että löytyy ja monessa eri pakkauskoossa. Menin paikalle ja kiertelin hyllyjen välissä ja kun en löytänyt niin kysyin kassalta että teillä piti olla DOTvitosta. Myyjä tuli tiskin takaa ja näytti TOSSA, TOSSA ja TOSSA, minkä kokoinen puteli laitetaan! Sanoin et niin noi on kyl 5.1:stä. ...no mitä eroo niillä muka on....

Tuukka

Ihan näin offtopikkina kertokaas mitä hyötyä tosta dot5:sesta oikeasti on?
C.O.G.

JPP

Ei kerää kosteutta ulkoilmasta niin nopsaa, eikä kiehahda maalit jos roiskuu maalipinnoille :)